Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, tak jak wyzej, probuje uzyskac efekt pekniecia balonu.

Czy ktos zna dobry przepis na to ?

Robie w nclothem, marnie mi to wychodzi. :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 978
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej ;)

Nigdy nie robiłem pekającego balonu ale wysadziłem w powietrze ciastkowego ludka :)

z mojej wiedzy nCloth its only way to go ;)

ale jak bardzo ci zależy na kontrolowaniu efektu a nie koniecznie na realistyce to mozesz zrobić to za pomocą blendshapa ręcznie stworzonego jak ucieka powietrze najlepiej z in-between

lub łącząc obie możliwości i korzystać z animowanego blendshapa poruszającego się po krzywej ktory jednocześnie będzie miał duzy wpływ na zachowanie nClothowego obiekt poprzez mesh attraction

Napisano

Jesli chodzi o realistyczną symulacje ze wszystkimi detalami typu slow motion to mysle ze

spisalaby sie metoda recznego podzielenia balonu na mniejsze czesci i przypisanie skrecajacych sie kosci do co wiekszych kawalkow. Do tego wszystkiego softbody podazajace jako cel za oryginalna geometria z podmalowanymi przypadkowo wagami.

Moglby sie tez spisac blastcode ktory wygenerowalby mniejsze kawalki.

To oferuje najwieksza kontrole nad caloscia.

 

A jesli ma to wygladac niekoniecznie realistycznie - to oczywiscie ncloth z pomalowaną mapą pekniec i pole silowe w srodku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności