Napisano 25 Styczeń 200916 l Witam, tak jak wyzej, probuje uzyskac efekt pekniecia balonu. Czy ktos zna dobry przepis na to ? Robie w nclothem, marnie mi to wychodzi. :)
Napisano 25 Styczeń 200916 l Hej ;) Nigdy nie robiłem pekającego balonu ale wysadziłem w powietrze ciastkowego ludka :) z mojej wiedzy nCloth its only way to go ;) ale jak bardzo ci zależy na kontrolowaniu efektu a nie koniecznie na realistyce to mozesz zrobić to za pomocą blendshapa ręcznie stworzonego jak ucieka powietrze najlepiej z in-between lub łącząc obie możliwości i korzystać z animowanego blendshapa poruszającego się po krzywej ktory jednocześnie będzie miał duzy wpływ na zachowanie nClothowego obiekt poprzez mesh attraction
Napisano 26 Styczeń 200916 l Jesli chodzi o realistyczną symulacje ze wszystkimi detalami typu slow motion to mysle ze spisalaby sie metoda recznego podzielenia balonu na mniejsze czesci i przypisanie skrecajacych sie kosci do co wiekszych kawalkow. Do tego wszystkiego softbody podazajace jako cel za oryginalna geometria z podmalowanymi przypadkowo wagami. Moglby sie tez spisac blastcode ktory wygenerowalby mniejsze kawalki. To oferuje najwieksza kontrole nad caloscia. A jesli ma to wygladac niekoniecznie realistycznie - to oczywiscie ncloth z pomalowaną mapą pekniec i pole silowe w srodku.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto