Jonasz_Real Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 Witam, tak jak wyzej, probuje uzyskac efekt pekniecia balonu. Czy ktos zna dobry przepis na to ? Robie w nclothem, marnie mi to wychodzi. :) 1
Destroyer Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 Hej ;) Nigdy nie robiłem pekającego balonu ale wysadziłem w powietrze ciastkowego ludka :) z mojej wiedzy nCloth its only way to go ;) ale jak bardzo ci zależy na kontrolowaniu efektu a nie koniecznie na realistyce to mozesz zrobić to za pomocą blendshapa ręcznie stworzonego jak ucieka powietrze najlepiej z in-between lub łącząc obie możliwości i korzystać z animowanego blendshapa poruszającego się po krzywej ktory jednocześnie będzie miał duzy wpływ na zachowanie nClothowego obiekt poprzez mesh attraction
ca mel Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 Jesli chodzi o realistyczną symulacje ze wszystkimi detalami typu slow motion to mysle ze spisalaby sie metoda recznego podzielenia balonu na mniejsze czesci i przypisanie skrecajacych sie kosci do co wiekszych kawalkow. Do tego wszystkiego softbody podazajace jako cel za oryginalna geometria z podmalowanymi przypadkowo wagami. Moglby sie tez spisac blastcode ktory wygenerowalby mniejsze kawalki. To oferuje najwieksza kontrole nad caloscia. A jesli ma to wygladac niekoniecznie realistycznie - to oczywiscie ncloth z pomalowaną mapą pekniec i pole silowe w srodku. 1
Jonasz_Real Napisano 27 Styczeń 2009 Autor Napisano 27 Styczeń 2009 wielkie dzieki chlopaki, wyprobuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się