kamil.ochel Napisano 30 Styczeń 2009 Share Napisano 30 Styczeń 2009 brawo! śwetny dof ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wamhouse Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2009 dzieki, dzieki.... wrzucam obiecany opis w formie obrazkowej tak wygląda mój workflow jesli chodzi o dokładne ustawianie kolorów i kontrastów. Ten sposób pozwala mi na zredukowanie do minimum problemów przepalenia, niedoświetlenia sceny a także ustawienie strategicznych kolorów (tekstur) Swoja droga ciekawe jakie wy macie sposoby na specyfikę "spłaszczania" kolorów i kontrastów w exponential (color mapping) w razie problemów z czytelnością jestem do dyspozycji Pozdr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wamhouse Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2009 part II 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferni Napisano 30 Styczeń 2009 Share Napisano 30 Styczeń 2009 dla mnie świetne szczególnie ujęcia z owockami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 31 Styczeń 2009 Share Napisano 31 Styczeń 2009 Świetna Robota! W dodatku ten tutek CC, ode mnie masz repa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 31 Styczeń 2009 Share Napisano 31 Styczeń 2009 Nie no, śliczne. Fajnie, że dopatrujesz się takich szczegółów. Pełna profeska!! Mimo że wiadomo, że klient się nie dopatrzy różnicy dopinasz wszystko na ostatni guzik! Po tym się poznaje PRO! Śliczna robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wamhouse Napisano 31 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2009 Nie no, śliczne. Fajnie, że dopatrujesz się takich szczegółów. Pełna profeska!! Mimo że wiadomo, że klient się nie dopatrzy różnicy dopinasz wszystko na ostatni guzik! Po tym się poznaje PRO! Śliczna robota! jest dokladnie odwrotnie to co dla ciebie jest wazne okazuje sie często że dla klienta juz nie i vice versa :) musztardowy kolor kafli wg ciebie moze nie zasługuiwac na to zeby uparcie się w niego wpatrywac i korygowac. klient może mieć inne zdanie i wyrazi to sugestywnie, dajac ci jako wzor kolorystyczny, słoiczek "musztardy prowansalskiej" W tym momencie nie masz juz wyboru... ... a poniewaz ty bardzo szanujesz i respektujesz zdanie klienta, a przede wszystkim Pań z marketingu, nie odmowisz sobie przyjemnosci stworzenia własnego sposobu na osiagnięcie celu, chyba ze chcesz puscic do druku 5 tys. folderow z "niewlasciwym" kolorem, a na pytanie klienta: "czy da sie cos z tym zrobic ?" - odpowiedziec : musztarda po obiedzie ! Słowo "PRO" w tym kontekscie traci swją siłę i staje się zbyt patetyczne. Pozdr :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 31 Styczeń 2009 Share Napisano 31 Styczeń 2009 Witaj ! Wielkie dzieki za szczegolowy opis tego "procesu", przyznam ze magiczne sztuczki wyprawiasz z renderem :D bardzo fajnie wszystko podkrecasz, bardzo ciekawy material, ale ja chyba zostane przy VFB bo jednak nie wyobrazam sobie walki z tymi curves`ami w PSie :p Dzieki i +rep :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wamhouse Napisano 31 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2009 Witaj ! Wielkie dzieki za szczegolowy opis tego "procesu", przyznam ze magiczne sztuczki wyprawiasz z renderem :D bardzo fajnie wszystko podkrecasz, bardzo ciekawy material, ale ja chyba zostane przy VFB bo jednak nie wyobrazam sobie walki z tymi curves`ami w PSie :p Dzieki i +rep :) Pozdrawiam Dzieki słusznie... wazniejsze jest ze udaje ci sie osiągnąc zamierzony efekt. O to przeciez głownie chodzi ;) Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dynia Napisano 31 Styczeń 2009 Share Napisano 31 Styczeń 2009 ładne rendery i dzięki za tego tutka, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yupi Napisano 1 Luty 2009 Share Napisano 1 Luty 2009 Powinienem jeszcze dodać że te kafle to obiekty rozmieszcone na płaszczyźnie z "losową" rotacją w 2 osiach. Dlatego ktos zauwazyl ze sa nierowne jakby pan Kazik ukladal :) Szczerze powiedziawszy mi sie takie "Kazikowe" bardziej podobaja chociaz w komercji ujawniaja techniczne niedoskonalosci ekipy kladącej, lub producenta samych plytek:) a przeciez swiat jest idealny !!!! Pozdr Jestem pod wrazeniem wizek! Co do tych kazikowych kafli (bardzo mi sie podobaja - realizm super... Jestem fotografem i to moze stad zwracam na takie rzeczy uwage). W maxie zaczynam dopiero, ale interesuje mnie jak sa zrobione te kafle? Jako osobne boxy ukladane, anie jedna plaszczyzna? jak uzyskac te bliki na niektorych krawedziach? Prosze o wyrozumialosc i szczegolowa odpowiedz bo jak juz pisalem dopiero zaczynam. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wamhouse Napisano 2 Luty 2009 Autor Share Napisano 2 Luty 2009 (edytowane) Jestem pod wrazeniem wizek! Co do tych kazikowych kafli (bardzo mi sie podobaja - realizm super... Jestem fotografem i to moze stad zwracam na takie rzeczy uwage). W maxie zaczynam dopiero, ale interesuje mnie jak sa zrobione te kafle? Jako osobne boxy ukladane, anie jedna plaszczyzna? jak uzyskac te bliki na niektorych krawedziach? Prosze o wyrozumialosc i szczegolowa odpowiedz bo jak juz pisalem dopiero zaczynam. pozdrawiam Witam, dzieki kafle to instansowane obiekty z lekkim fazowaniem na krawędziach to sa plytki rektyfikowane (kladzione bezfugowo lub z minimalnymi fugami) zeby miec wieksza kontrole nad wlasciwosciami krawedzi jest im przypisane osobne ID z materialem. W ten sposob mozna nadac im nieco inne wlasciwosci jak reflecks, kolor, bump itd. Instansowane obiekty maja to do siebie ze zmieniajac jeden obiekt automatycznie zminieniaja sie inne, a ze wszystkie maja losowa rotacje mozna odniesc wrazenie ze kazda jest inna Mam nadzieje ze wytlumaczylem jasno :) Jakby co - pytaj. Postaram sie odpowiedziec Pozdr ktos mnie prosił na priv zebym wytlumaczyl w jaki sposob zrobilem dywan (w jednej ze starych wizualizacji) dywan do sciagniecia (3ds max)- link jesli chodzi o edycje to sprawa jest prosta: -trzeba ustalic ilosc wlosow -wejsc w edycje (w malym kolku - wielkosc brusha, w duzym - narzedzia do czesania) -dac sobie troche czasu na głaskanie :) -w zakladce tools zamienic na mesha (convert Hair-Mesh) -zrobic vray proxy To tyle - milej zabawy ;) Edytowane 2 Luty 2009 przez wamhouse 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 2 Luty 2009 Share Napisano 2 Luty 2009 Ooo wlasnie tego mi trzeba bylo ! :D Wielkie, wielkie dzieki ze sie podzieliles :) Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi