Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki, dzieki....

 

wrzucam obiecany opis w formie obrazkowej

tak wygląda mój workflow jesli chodzi o dokładne ustawianie kolorów i kontrastów. Ten sposób pozwala mi na zredukowanie do minimum problemów przepalenia, niedoświetlenia sceny a także ustawienie strategicznych kolorów (tekstur)

 

Swoja droga ciekawe jakie wy macie sposoby na specyfikę "spłaszczania" kolorów i kontrastów w exponential (color mapping)

 

w razie problemów z czytelnością jestem do dyspozycji

 

Pozdr

 

ColorCorrection-1.jpg

 

  • Like 1
Napisano

Nie no, śliczne. Fajnie, że dopatrujesz się takich szczegółów. Pełna profeska!! Mimo że wiadomo, że klient się nie dopatrzy różnicy dopinasz wszystko na ostatni guzik! Po tym się poznaje PRO! Śliczna robota!

Napisano
Nie no, śliczne. Fajnie, że dopatrujesz się takich szczegółów. Pełna profeska!! Mimo że wiadomo, że klient się nie dopatrzy różnicy dopinasz wszystko na ostatni guzik! Po tym się poznaje PRO! Śliczna robota!

 

jest dokladnie odwrotnie

to co dla ciebie jest wazne okazuje sie często że dla klienta juz nie i vice versa :)

 

musztardowy kolor kafli wg ciebie moze nie zasługuiwac na to zeby uparcie się w niego wpatrywac i korygowac.

klient może mieć inne zdanie i wyrazi to sugestywnie, dajac ci jako wzor kolorystyczny, słoiczek "musztardy prowansalskiej"

W tym momencie nie masz juz wyboru...

... a poniewaz ty bardzo szanujesz i respektujesz zdanie klienta, a przede wszystkim Pań z marketingu, nie odmowisz sobie przyjemnosci stworzenia własnego sposobu na osiagnięcie celu,

 

chyba ze chcesz puscic do druku 5 tys. folderow z "niewlasciwym" kolorem, a na pytanie klienta:

"czy da sie cos z tym zrobic ?" - odpowiedziec : musztarda po obiedzie !

 

Słowo "PRO" w tym kontekscie traci swją siłę i staje się zbyt patetyczne.

 

Pozdr :)

  • Like 1
Napisano

Witaj !

Wielkie dzieki za szczegolowy opis tego "procesu", przyznam ze magiczne sztuczki wyprawiasz z renderem :D bardzo fajnie wszystko podkrecasz, bardzo ciekawy material, ale ja chyba zostane przy VFB bo jednak nie wyobrazam sobie walki z tymi curves`ami w PSie :p

Dzieki i +rep :)

Pozdrawiam

Napisano
Witaj !

Wielkie dzieki za szczegolowy opis tego "procesu", przyznam ze magiczne sztuczki wyprawiasz z renderem :D bardzo fajnie wszystko podkrecasz, bardzo ciekawy material, ale ja chyba zostane przy VFB bo jednak nie wyobrazam sobie walki z tymi curves`ami w PSie :p

Dzieki i +rep :)

Pozdrawiam

 

Dzieki

 

słusznie... wazniejsze jest ze udaje ci sie osiągnąc zamierzony efekt. O to przeciez głownie chodzi ;)

 

Pozdr

Napisano
Powinienem jeszcze dodać że te kafle to obiekty rozmieszcone na płaszczyźnie z "losową" rotacją w 2 osiach.

Dlatego ktos zauwazyl ze sa nierowne jakby pan Kazik ukladal :)

Szczerze powiedziawszy mi sie takie "Kazikowe" bardziej podobaja chociaz w komercji ujawniaja techniczne niedoskonalosci ekipy kladącej, lub producenta samych plytek:)

 

a przeciez swiat jest idealny !!!!

 

Pozdr

 

Jestem pod wrazeniem wizek!

Co do tych kazikowych kafli (bardzo mi sie podobaja - realizm super... Jestem fotografem i to moze stad zwracam na takie rzeczy uwage). W maxie zaczynam dopiero, ale interesuje mnie jak sa zrobione te kafle? Jako osobne boxy ukladane, anie jedna plaszczyzna? jak uzyskac te bliki na niektorych krawedziach? Prosze o wyrozumialosc i szczegolowa odpowiedz bo jak juz pisalem dopiero zaczynam.

pozdrawiam

Napisano (edytowane)
Jestem pod wrazeniem wizek!

Co do tych kazikowych kafli (bardzo mi sie podobaja - realizm super... Jestem fotografem i to moze stad zwracam na takie rzeczy uwage). W maxie zaczynam dopiero, ale interesuje mnie jak sa zrobione te kafle? Jako osobne boxy ukladane, anie jedna plaszczyzna? jak uzyskac te bliki na niektorych krawedziach? Prosze o wyrozumialosc i szczegolowa odpowiedz bo jak juz pisalem dopiero zaczynam.

pozdrawiam

 

Witam, dzieki

 

kafle to instansowane obiekty z lekkim fazowaniem na krawędziach

to sa plytki rektyfikowane (kladzione bezfugowo lub z minimalnymi fugami)

zeby miec wieksza kontrole nad wlasciwosciami krawedzi jest im przypisane osobne ID z materialem. W ten sposob mozna nadac im nieco inne wlasciwosci jak reflecks, kolor, bump itd.

Instansowane obiekty maja to do siebie ze zmieniajac jeden obiekt automatycznie zminieniaja sie inne, a ze wszystkie maja losowa rotacje mozna odniesc wrazenie ze kazda jest inna

Mam nadzieje ze wytlumaczylem jasno :)

Jakby co - pytaj. Postaram sie odpowiedziec

 

Pozdr

 

ktos mnie prosił na priv zebym wytlumaczyl w jaki sposob zrobilem dywan (w jednej ze starych wizualizacji) dywan do sciagniecia (3ds max)- link

 

jesli chodzi o edycje to sprawa jest prosta:

-trzeba ustalic ilosc wlosow

-wejsc w edycje (w malym kolku - wielkosc brusha, w duzym - narzedzia do czesania)

-dac sobie troche czasu na głaskanie :)

-w zakladce tools zamienic na mesha (convert Hair-Mesh)

-zrobic vray proxy

To tyle - milej zabawy ;)

 

carpet-wip.jpg

Edytowane przez wamhouse
  • Like 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności