Napisano 27 Styczeń 200916 l Silver Witch (WIP): Software: Blender 2.48, Gimp 2.6 Aktualnie w wolnych chwilach pracuje nad taką siatką, nie ustaliłem jeszcze ostatecznego wyglądu pracy, skupiam się na ogólnym zarysie (do poprawek).
Napisano 27 Styczeń 200916 l ogolnie jest niezle tylko ciezko ocenic z tylko jednego punktu widzenia. wrzuc jakis inny kadr i wtedy cos mozna bedzie powiedziec. a i co do siatki to warto tutaj zerknac -->http://subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=8911
Napisano 27 Styczeń 200916 l Autor Mały Update: Dorobiłem na szybko stringi, do wykończenia modelu muszę zrobić jeszcze górną część ciała, ale chyba nie będę się aż tak wdawał w szczegóły by szybciej skończyć, 2 dni pracowałem nad stopami które i tak chyba zakryją buty :p
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor Wziąłem się za dłoń, tym razem trochę mniej skomplikowana jak na mnie, mam tendencje do ciągłego zwiększania gęstości siatki by uwidocznić więcej szczegółów, co niestety wydłuża prace na modelem. Jutro dorysuje odzienie do blueprintu i zacznę modelować górną część torsu, by zaoszczędzić czas spróbuje wymodelować gorset i zbroję bezpośrednio pomijając część ciała którego i tak nie było by widać w końcowym renderze. Edit: Bym zapomniał, ma ktoś może na dysku darmowe referencję 4 dziewczyn ze strony http://www.spectralogue.com/textures/ , od jakiegoś czasu link nie działa. Edytowane 28 Styczeń 200916 l przez Jiraiya3w
Napisano 28 Styczeń 200916 l bardzo fajne modele, co do twarzy, chcesz odwzorować tą panią po lewej ?
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor bardzo fajne modele, co do twarzy, chcesz odwzorować tą panią po lewej ? Nie, to zdjęcie posłużyło tylko za "prowadnicę" by siatka byłą w miarę rzeczywista, do tego nie miałem rzutu bocznego tej dziewczyny i musiałem sobie go dorysować, zostało mi dopracowanie ucha i wyrównanie modelu.
Napisano 28 Styczeń 200916 l rozumiem, a co do modelu to strasznie płaski, widać ze nie miałeś tego bocznego rzutu ;)
Napisano 28 Styczeń 200916 l stopy i dłonie zarąbiste ale bok głowy zbyt płaski musisz uwidocznić trochę kości policzkowe bo jest taka trochę jak modele wiesz z darmowych stron a nie rzeczywisty zarys twarzy :) chociaż wiem że pewnie bok będzie zasłonięty częściowo przynajmniej włosami :)
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor W końcu to WIP :P, głowę oczywiście poprawie przecież w pierwszym poście napisałem: skupiam się na ogólnym zarysie (do poprawek). Dziś zajmę się chyba butami, i już wiem jaki efekt końcowy chce uzyskać ale to w swoim czasie. Hm jednak bok rzeczywiście zbyt płaski, powinienem od razu poszukać lepszych referencji a nie tylko twarzy od frontu :), na szczęście znalazłem czyja to twarz (Adriana Lima) zostało więc wyszukanie odpowiedniego zdjęcia. Powtarzam prośbę jeżeli komuś zachowały się na dysku darmowe referencję 4 dziewczyn ze strony http://www.spectralogue.com/textures/ , czy mógłby je wrzucić na np. rapidshare.com Edytowane 28 Styczeń 200916 l przez Jiraiya3w
Napisano 28 Styczeń 200916 l Modelik spoczko, oczko, usta, ale kształt twarzy jeszcze bym przeanalizował w kilku miejscach, policzki, nos, czoło. Szczególnie, jeśli to co pokazałeś w pierwszym poście to rzut ortograficzny, wtedy już pojawia się pierwszy błąd w budowie, mianowicie model masz orto a zdjęcie masz w perspektywie więc finalnie wyjdzie źle. Ucho do bani:D pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto