Jiraiya3w Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Silver Witch (WIP): Software: Blender 2.48, Gimp 2.6 Aktualnie w wolnych chwilach pracuje nad taką siatką, nie ustaliłem jeszcze ostatecznego wyglądu pracy, skupiam się na ogólnym zarysie (do poprawek). Link to comment Share on other sites More sharing options...
khatake Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 ogolnie jest niezle tylko ciezko ocenic z tylko jednego punktu widzenia. wrzuc jakis inny kadr i wtedy cos mozna bedzie powiedziec. a i co do siatki to warto tutaj zerknac -->http://subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=8911 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiraiya3w Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 Mały Update: Dorobiłem na szybko stringi, do wykończenia modelu muszę zrobić jeszcze górną część ciała, ale chyba nie będę się aż tak wdawał w szczegóły by szybciej skończyć, 2 dni pracowałem nad stopami które i tak chyba zakryją buty :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiraiya3w Posted January 28, 2009 Author Share Posted January 28, 2009 (edited) Wziąłem się za dłoń, tym razem trochę mniej skomplikowana jak na mnie, mam tendencje do ciągłego zwiększania gęstości siatki by uwidocznić więcej szczegółów, co niestety wydłuża prace na modelem. Jutro dorysuje odzienie do blueprintu i zacznę modelować górną część torsu, by zaoszczędzić czas spróbuje wymodelować gorset i zbroję bezpośrednio pomijając część ciała którego i tak nie było by widać w końcowym renderze. Edit: Bym zapomniał, ma ktoś może na dysku darmowe referencję 4 dziewczyn ze strony http://www.spectralogue.com/textures/ , od jakiegoś czasu link nie działa. Edited January 28, 2009 by Jiraiya3w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgas Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 bardzo fajne modele, co do twarzy, chcesz odwzorować tą panią po lewej ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiraiya3w Posted January 28, 2009 Author Share Posted January 28, 2009 bardzo fajne modele, co do twarzy, chcesz odwzorować tą panią po lewej ? Nie, to zdjęcie posłużyło tylko za "prowadnicę" by siatka byłą w miarę rzeczywista, do tego nie miałem rzutu bocznego tej dziewczyny i musiałem sobie go dorysować, zostało mi dopracowanie ucha i wyrównanie modelu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgas Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 rozumiem, a co do modelu to strasznie płaski, widać ze nie miałeś tego bocznego rzutu ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mis3k Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 dobrze wygląda, stopy mi się podobają i dłonie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartekb89 Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 stopy i dłonie zarąbiste ale bok głowy zbyt płaski musisz uwidocznić trochę kości policzkowe bo jest taka trochę jak modele wiesz z darmowych stron a nie rzeczywisty zarys twarzy :) chociaż wiem że pewnie bok będzie zasłonięty częściowo przynajmniej włosami :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiraiya3w Posted January 28, 2009 Author Share Posted January 28, 2009 (edited) W końcu to WIP :P, głowę oczywiście poprawie przecież w pierwszym poście napisałem: skupiam się na ogólnym zarysie (do poprawek). Dziś zajmę się chyba butami, i już wiem jaki efekt końcowy chce uzyskać ale to w swoim czasie. Hm jednak bok rzeczywiście zbyt płaski, powinienem od razu poszukać lepszych referencji a nie tylko twarzy od frontu :), na szczęście znalazłem czyja to twarz (Adriana Lima) zostało więc wyszukanie odpowiedniego zdjęcia. Powtarzam prośbę jeżeli komuś zachowały się na dysku darmowe referencję 4 dziewczyn ze strony http://www.spectralogue.com/textures/ , czy mógłby je wrzucić na np. rapidshare.com Edited January 28, 2009 by Jiraiya3w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 Modelik spoczko, oczko, usta, ale kształt twarzy jeszcze bym przeanalizował w kilku miejscach, policzki, nos, czoło. Szczególnie, jeśli to co pokazałeś w pierwszym poście to rzut ortograficzny, wtedy już pojawia się pierwszy błąd w budowie, mianowicie model masz orto a zdjęcie masz w perspektywie więc finalnie wyjdzie źle. Ucho do bani:D pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now