Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej.

W końcu odzyskałem kompa, i przysiadłem do pracy, której bardzo wstępny szkic już jakiś czas temu zawitał do teczki ;] dokładnie tutaj http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=49857&page=8

Pracka, powiązana z moim prywatnym projektem, więc postanowiłem, że raz w czas jakiegoś speeda musze podkończyć i przypadło na tą prace.

Łącznie robione przez pare nocy, trochę zmieniała mi sie podczas pracy koncepcja, samych budowli jak i ułożenie postaci, niestety co do tych pierwszych nie jestem pewien czy dobrze zostawiłem "drugą" wieżę całkowicie rozwaloną, chciałem by nie rozpraszała tak uwagi jakbym dał obok taką samą wykończoną, na pewno można by tu jeszce popoprawiać, więc wagi i komentarze mile widziane ;)

 

travel4finlo5.jpg

 

dorzucam jeszcze 2 zbliżenia:

 

http://img518.imageshack.us/img518/814/19013270is5.jpg

 

http://img502.imageshack.us/img502/274/46240838yj5.jpg

 

pozdrawiam, Darek

Edytowane przez DaRoZ
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydaje mi sie ze lepiej by pasowalo kompozycyjnie gdyby postacie byly mniejsze a ich ustawienie ciekawsze( np wjazd w "kadr" po łuku, tak zeby czesc rycerzy byla pokazana z boku; ustawienie kolumny jezdzcow w opozycji do tej ukosnej linii drogi, tak jakby wjezdzali na nia od dołu itp)

 

Teraz troche dziwnie to wyglada ,tak jakby kamera lezala na ziemi tylko perspektywa powinna byc duzo bardziej wyolbrzymiona.

Podejrzewam ,ze nie bedzie Ci sie chcialo przemalowywac postaci skoro wlozyles w nie sporo pracy :)

 

Zrobilem kilka overpaintow zeby zilustrowac o co mi chodzi mniej wiecej w powyzszym wykladzie

 

http://img294.imageshack.us/img294/65/darozovppk8.jpg

 

pzdr

Napisano

Wydaje mi się, że takie ustawienie rycerzy jakie jest teraz dodaje dynamikę do obrazu. Zdjąłbym może trochę cienia z budowli dla lepszej (jakże popularnej na forum ostatnio ) perspektywy powietrznej.

Świetna robota Daroz.

Napisano

DaroZ rewelacyjny arcik, fajnie sobie poradziłeś z detalem, szczególnie rycerz na koniu ze sztandarem. O kolorach nie ma co pisać, wiadomo ;], za to czepiłbym się zameczku, dopiero za drugim razem jak przeczytałem Tytuł zauważyłem że gdzieś tam we mgle na dole jest Brama. Moim zdaniem ta budowla nie powinna się odcinać tak bardzo jak wchodzi w mgłe.

 

Zamysł Łukasza Jaskólskiego jest fajny, (szczególnie na ostatnim obrazku) układ postaci wygląda naturalniej, bardziej kleji sie sceny i lkiwiduje ten prosty kierynek który twoży im grunt pod nogami.

Napisano

Łukasz Jaskólski- thx, zgadzam sie wlasnie chcialem na poczatku zrobic taki powolny marsz (przy duzym zmeczeniu, grupka idzie juz tak ospale a i konie nie kwapią sie do galopu), ale ostatecznie jakos tak z tym ustawieniem wyszlo ze juz zostalo ... ta ostatnia podmalowka najlepsza ale faktycznie byloby calkowicie przemalowywac postaci :)

Coyote- przy tym kroku -> http://darekz-art.website.pl/host/travel4_8.jpg

zdecydowalem ze tyle swiatla wystarczy a i troszke ciekawiej jak tak zagrac swiatlem wydaje mi sie niz po calosci oswietlac obrazek....

masz)rum, maroński, Kseronarogu-> dzieki ;]

Napisano

Bardzo fajny maz. Jedyne co mnie irytuje to linia marszu pokrywająca się z linią drogi po której stąpają. Wydaje się zbyt równa i prosta. Mój wzrok skakał podążając od punktu zbiegu do budowli i z powrotem do jeźdźca ze sztandarem próbując gdzieś zaczepić się na dłużej. Tak czy inaczej udana praca, świetne kolory. Tak trzymać :)

Napisano

Fajnie ci wyszedł klimat. Odnosze teraz tylko dziwne wrażenie (sorry że wcześniej nie wspomniałem) że oni nie idą w dal tylko w lewo i stają się coraz mniejsi (fizycznie). Jak dojdą u tuż pod zamek tą będą mieli po kilka centymetrów wrostu :) . Myśle że ten ostatni overpaint Łukasza w jakiś sposób to poprawia.

 

Pozdrawiam.

Napisano

ano z ta perspektywa(a raczej wykresleniem zamku) walczylem juz od szkicow, ciagle zmienialem i mysallem ze to jakos juz poprawnie, ale niestety no :) nastepnym razem postaram sie byc precyzyjniejszy. dzieki za uwagi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności