Szwadron Napisano 1 Luty 2009 Share Napisano 1 Luty 2009 Narazie bez tekstur : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 1 Luty 2009 Share Napisano 1 Luty 2009 cześć fajnie się zapowiada ten kosmiczny statek. ile poly jaki soft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 1 Luty 2009 Autor Share Napisano 1 Luty 2009 cześć fajnie się zapowiada ten kosmiczny statek. ile poly jaki soft aż głupio mi się przyznać co to jest poly xD soft... jestem nowicjuszem z góry przepraszam za niewiedze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 1 Luty 2009 Share Napisano 1 Luty 2009 Zapewne soft(program w którym pracujesz) to 3d max, poly jest to liczba czworokątnych ścian na scenie(chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 1 Luty 2009 Autor Share Napisano 1 Luty 2009 ta Cinema 4d a co do poly to szczerze gdzie to sprawdzić ? Bo raczej ich sam nie policze xD chyba że wrzucę siatkę po prostu projektu... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 1 Luty 2009 Share Napisano 1 Luty 2009 Szwadron - poly to jedna nieprzecięta płaszczyzna... Wiesz, takie rzeczy powinienes pytac wujka Google. Design raczej jest nieprzemyślany. Z przodu, nie ma opływowego kształtu. Proponuje szkicować statki na kartce. Potem 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 1 Luty 2009 Autor Share Napisano 1 Luty 2009 (edytowane) Szwadron - poly to jedna nieprzecięta płaszczyzna... Wiesz, takie rzeczy powinienes pytac wujka Google. Design raczej jest nieprzemyślany. Z przodu, nie ma opływowego kształtu. Proponuje szkicować statki na kartce. Potem 3d. Ja nie pytałem ja stwierdzałem że nie wiem :) wzorowałem się na tym Gdyż uwielbiam GW... hmmm jest opływowy kształt ? Po co statkom kosmicznym opływowy kształt latają w kosmosie ^^ :) Edytowane 1 Luty 2009 przez Szwadron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 1 Luty 2009 Share Napisano 1 Luty 2009 Jonasz_Real a na co w kosmosie opływowy kształt ? ;) Zapowiada się ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 1 Luty 2009 Share Napisano 1 Luty 2009 no nie mogę, ręce opadają, opływowy kształt nie ma żadnego związku z kosmosem. Mowie cały czas o DESIGNIE. W twoim przypadku, całość nie pasuje z przodem. inne inspiracje, tutaj wszystko ładnie przemyślane: Tu masz kanciasty kształt i fajnie to wygląda. http://img185.imageshack.us/img185/20/odinkl4.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makak Napisano 1 Luty 2009 Share Napisano 1 Luty 2009 ta Cinema 4d a co do poly to szczerze gdzie to sprawdzić ? najszybciej to ctr+i pozdrawiam, makak_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 1 Luty 2009 Autor Share Napisano 1 Luty 2009 (edytowane) ale reszta też jest kanciasta no nie ważne ja zostawiam tak jak jest :) najwyżej popsuje projekt przodem ale mi się będzie i tak podobać ^^ a co do DESIGNIE tego statu to podpowiada odbiorcy (widzowi) iż ta latająca kupa złomu jest tak oporna w locie jak cegła :) z góry dzięki za krytykę i proszę o więcej ;) a co do pytań o wcześniejszych to : Edytowane 1 Luty 2009 przez Szwadron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 3 Luty 2009 Autor Share Napisano 3 Luty 2009 1 Część teksturowania za mną teraz trzeba go trochę "podniszczyć" i będzie gotów... A wy co byście zmienili ? Jakieś rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 tu nie ma zadnej tesktury, dalesz tylko shader. Pokaz Uvalke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 3 Luty 2009 Autor Share Napisano 3 Luty 2009 tu nie ma zadnej tesktury, dalesz tylko shader. Pokaz Uvalke Uvalke nawet nie wiem czy myślę o dobrej rzeczy... chodzi o mapowanie ? Nie potrafię tego jeszcze robić :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 No to jak nałożyłeś teksturę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się