Lubus Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 (edytowane) Kolejny Wip...zakładam że skończę :D Założenia: + Wymodelować gitarzystę + Wymodelować kawałek baru do tła + Sprawić teksturki na wszystko. Koncept grajka: I pierwsze elementy sceny: A i oczywiście pytanko skąd te plamy na ścianach ? Renderuję v Vray`u Edytowane 19 Luty 2009 przez Lubus
lukasz1330 Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Ciekawy pomysł, a grajek ma grac na tym fenderze ze ściany :D
Altus Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Mam male zastrzezenia co do Les Paul'a. Glowka powinna lezec pod pewnym katem w stosunku do gryfu - to samo tyczy sie samego gryfu w stosunku do korpusu gitary (patrz obrazek). Korpus powinien byc troche wypukly, no chyba ze robisz model classic, ale chyba tak nie jest, bo widze ze zrobiles pickguard'a, ktory zreszta powinnien odstawac troche od korpusu (no i bedzie jesli zrobisz ta wypuklosc korpusu). Ale ogolnie nie jest zle, bede obserwowal watek :) powodzenia!
mkeruj Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 No, jeśli hoker ma wymiary z natury, to gitara jest dla wieloryba... Plamy na ścianach masz przez niskie ustawienia silnika, ale to dograsz potem. Zaobl (zaolblij??) krawędzie deski. Najlepiej zrób obłe....
Lubus Napisano 8 Luty 2009 Autor Napisano 8 Luty 2009 Ok wybrzuszyłem gitarkę...Poprawiłem gryf podkręciłem ustawienia...tyle na dziś :D Ps. Posiadacie może jakieś print`y jakiś "chudych" postaci z bajek...?
khatake Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 rany wreszcie coś innego niż samochody i wizki...naprawdę liczę na coś porządnego bo szczerze powiedziawszy rzadko można znaleźć coś ponad tamte 2 kategorie. co do chudych postaci to mi kojarzą się postacie Burtona. chociażby bohater Corpse Bride. co prawda zawsze mają ten specyficzny styl Burtona ale coś może z tego podlookasz ;p Powodzenia
Lubus Napisano 13 Luty 2009 Autor Napisano 13 Luty 2009 Up`ek :D Cóź...grajek wciąż czeka na wenę i troszkę większego skill`a :D
Lubus Napisano 19 Luty 2009 Autor Napisano 19 Luty 2009 Obecny etap prac... i kolejna prośba czy ktoś z forumowiczów wie jak zrobić ładny dym w max`ie bez użycia dodatkowych pluginów ?
Ania Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 Będzie animacja czy still? Bo jak still to najprościej będzie dodać dym w postprodukcji. Można też w maxie, np. tak: http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Creating-Realistic-Cigarette-Smoke-in-3D-Studio-Max/23196 albo http://www.suurland.com/tut_smoke/tutorial_cigarette-smoke_r3.htm A modele jak na razie bardzo ładne, tylko nie oświetlałabym tak mocno tylniej ściany jeżeli chcesz dodać gitarzystę, bo bardzo odciąga uwagę. Już teraz odciąga uwagę od gitary.
makak Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 Zaczyna się robić coraz fajniej :) Tylko trochę sterylnie, wszystko się świeci.
Lubus Napisano 19 Luty 2009 Autor Napisano 19 Luty 2009 Hmmm...dziękuję...ale chodzi mi bardziej chyba o taką mgiełkę przy samej podłodze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się