Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kolejny Wip...zakładam że skończę :D

 

Założenia:

+ Wymodelować gitarzystę

+ Wymodelować kawałek baru do tła

+ Sprawić teksturki na wszystko.

 

Koncept grajka:

conceptartrf4.jpg

 

I pierwsze elementy sceny:

 

gibsonnnneh1.jpg

 

A i oczywiście pytanko skąd te plamy na ścianach ?

Renderuję v Vray`u

Edytowane przez Lubus

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam male zastrzezenia co do Les Paul'a. Glowka powinna lezec pod pewnym katem w stosunku do gryfu - to samo tyczy sie samego gryfu w stosunku do korpusu gitary (patrz obrazek). Korpus powinien byc troche wypukly, no chyba ze robisz model classic, ale chyba tak nie jest, bo widze ze zrobiles pickguard'a, ktory zreszta powinnien odstawac troche od korpusu (no i bedzie jesli zrobisz ta wypuklosc korpusu).

Ale ogolnie nie jest zle, bede obserwowal watek :) powodzenia!

 

lespaulgl8.jpg

Napisano

No, jeśli hoker ma wymiary z natury, to gitara jest dla wieloryba...

Plamy na ścianach masz przez niskie ustawienia silnika, ale to dograsz potem.

Zaobl (zaolblij??) krawędzie deski.

Najlepiej zrób obłe....

Napisano
  • Autor

Ok wybrzuszyłem gitarkę...Poprawiłem gryf podkręciłem ustawienia...tyle na dziś :D

 

Ps. Posiadacie może jakieś print`y jakiś "chudych" postaci z bajek...?

vvvuu1.jpg

Napisano

rany wreszcie coś innego niż samochody i wizki...naprawdę liczę na coś porządnego bo szczerze powiedziawszy rzadko można znaleźć coś ponad tamte 2 kategorie. co do chudych postaci to mi kojarzą się postacie Burtona. chociażby bohater Corpse Bride. co prawda zawsze mają ten specyficzny styl Burtona ale coś może z tego podlookasz ;p Powodzenia

Napisano
  • Autor

gfsdfsw3.jpg

 

 

Up`ek :D Cóź...grajek wciąż czeka na wenę i troszkę większego skill`a :D

Napisano
  • Autor

barfh8.jpg

 

Obecny etap prac... i kolejna prośba czy ktoś z forumowiczów wie jak zrobić ładny dym w max`ie bez użycia dodatkowych pluginów ?

Napisano

Będzie animacja czy still? Bo jak still to najprościej będzie dodać dym w postprodukcji. Można też w maxie, np. tak:

http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Creating-Realistic-Cigarette-Smoke-in-3D-Studio-Max/23196

albo

http://www.suurland.com/tut_smoke/tutorial_cigarette-smoke_r3.htm

 

A modele jak na razie bardzo ładne, tylko nie oświetlałabym tak mocno tylniej ściany jeżeli chcesz dodać gitarzystę, bo bardzo odciąga uwagę. Już teraz odciąga uwagę od gitary.

Napisano

Zaczyna się robić coraz fajniej :) Tylko trochę sterylnie, wszystko się świeci.

Napisano
  • Autor

Hmmm...dziękuję...ale chodzi mi bardziej chyba o taką mgiełkę przy samej podłodze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności