claude Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 Nie wiem dlaczego ale przypadkowo pojawiło mi się w siatce dużo niepotrzebnych vertex'ów które leżą na krawędziach ale nie budują żadnej geometrii czy da się jakoś na automacie to wyczyścić żeby nie siedzieć godzinami By Tymbeusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 Jak patrzę na tą siatkę, to tu każdy vertex buduje siatkę, choć pojęcia nie mam na co Ci ona taka gęsta... Natomiast na przyszłość: kiedy usuwasz splajny, to gdy zamiast backspace dasz ctrl + backspace, to usuniesz splajny i nie pozostanie po nich równiez żaden vertex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 Polyboost ma takie narzędzie selekcji - wybierasz numeric i zaznacza na przykład wszystkie vertexy z których wychodzą 2 krawędzie.A bez poly boosta jeśli tak jak na obrazku vertexy są tylko na tych poziomych edgach to bym zaznaczył wszystki pionowe krawędzie(loop a potem ring) potem z ctrl przeszedł do vertexów,inverse selection i delete. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 kiedy usuwasz splajny, to gdy zamiast backspace dasz ctrl + backspace, to usuniesz splajny i nie pozostanie po nich równiez żaden vertex. Trochę mieszasz pojęcia, co niekoniecznie jest pomocne. A mafida dobrze prawi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 8 Luty 2009 Autor Share Napisano 8 Luty 2009 Dzięki mafida o to chodziło takie funkcje powinny być w budowane w maxie, trzeba się trochę pogłówkować aby wy myśleć. łap repa pozdro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 Trochę mieszasz pojęcia, co niekoniecznie jest pomocne. Masz rację, miałem na myśli edge'y Widać zaspanie mi od rana nie przeszło. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 8 Luty 2009 Autor Share Napisano 8 Luty 2009 tak właśnie zrobiłem dobry patent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 Jak nie masz polybosta to w przypadku takiej formy jak się ciągnie i nie zmienia w sumie to możesz (patrząc na printa), zaznaczyć jedną linie (edge) mała pionową dać loopa i następnie ring. Będziesz miał zazaczone wszystkie linie 'pionowe', następnie z ctrl klikasz na vertexy i zmieniasz to znaznaczenie na vertexy. Teraz pozostaje zmiana z aktywnych vertexow na resztę, czyli 'ctrl + i' i backspace żeby je usunąć. Oczywiście takie rozwiązanie nie zawsze pasuje ale jak masz kształt po okręgu, czy po prostej to powinno pasować. Che,che przecież to samo napisałem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sjon Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 hehe Mafida faktycznie :D zaraz w kosmos wywale (efekt nie doczytywania postow:D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 http://www.scriptspot.com/3ds-max/vertex-killer I nie trzeba bulić za polyboosta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się