Napisano 8 Luty 200916 l Nie wiem dlaczego ale przypadkowo pojawiło mi się w siatce dużo niepotrzebnych vertex'ów które leżą na krawędziach ale nie budują żadnej geometrii czy da się jakoś na automacie to wyczyścić żeby nie siedzieć godzinami By Tymbeusz
Napisano 8 Luty 200916 l Jak patrzę na tą siatkę, to tu każdy vertex buduje siatkę, choć pojęcia nie mam na co Ci ona taka gęsta... Natomiast na przyszłość: kiedy usuwasz splajny, to gdy zamiast backspace dasz ctrl + backspace, to usuniesz splajny i nie pozostanie po nich równiez żaden vertex.
Napisano 8 Luty 200916 l Polyboost ma takie narzędzie selekcji - wybierasz numeric i zaznacza na przykład wszystkie vertexy z których wychodzą 2 krawędzie.A bez poly boosta jeśli tak jak na obrazku vertexy są tylko na tych poziomych edgach to bym zaznaczył wszystki pionowe krawędzie(loop a potem ring) potem z ctrl przeszedł do vertexów,inverse selection i delete.
Napisano 8 Luty 200916 l Shogun 3D napisał: kiedy usuwasz splajny, to gdy zamiast backspace dasz ctrl + backspace, to usuniesz splajny i nie pozostanie po nich równiez żaden vertex. Trochę mieszasz pojęcia, co niekoniecznie jest pomocne. A mafida dobrze prawi :)
Napisano 8 Luty 200916 l Autor Dzięki mafida o to chodziło takie funkcje powinny być w budowane w maxie, trzeba się trochę pogłówkować aby wy myśleć. łap repa pozdro
Napisano 8 Luty 200916 l MF napisał: Trochę mieszasz pojęcia, co niekoniecznie jest pomocne. Masz rację, miałem na myśli edge'y Widać zaspanie mi od rana nie przeszło. :)
Napisano 8 Luty 200916 l Sjon napisał: Jak nie masz polybosta to w przypadku takiej formy jak się ciągnie i nie zmienia w sumie to możesz (patrząc na printa), zaznaczyć jedną linie (edge) mała pionową dać loopa i następnie ring. Będziesz miał zazaczone wszystkie linie 'pionowe', następnie z ctrl klikasz na vertexy i zmieniasz to znaznaczenie na vertexy. Teraz pozostaje zmiana z aktywnych vertexow na resztę, czyli 'ctrl + i' i backspace żeby je usunąć. Oczywiście takie rozwiązanie nie zawsze pasuje ale jak masz kształt po okręgu, czy po prostej to powinno pasować. Che,che przecież to samo napisałem:)
Napisano 8 Luty 200916 l hehe Mafida faktycznie :D zaraz w kosmos wywale (efekt nie doczytywania postow:D)
Napisano 8 Luty 200916 l http://www.scriptspot.com/3ds-max/vertex-killer I nie trzeba bulić za polyboosta.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto