Lorilay Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 Czy da się przy cięciu poly zastosować jakiś skrót klawiaturowy, żeby tworzone vertexy były w przestrzeni prostopadłe do siebie? tzn leżały w tym samym miejscu np na osi x i y przy cięciu wzdłuż z?... szukam i szukam i znaleźć nie mogę... :(
Kr3tz Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 Sproboj Connecta, a jesli to nie bedzie wynik jakiego sobie zyczysz, to wspomoz sie liniami (Spline) lub Constraints: Edge/Face w Edit Poly.
mkeruj Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 Quickslice i SlicePlane wypróbuj. Chyba o to ci chodzi.
Hynol Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 Można zawsze ujednolicić wartość x/y/z zaznaczonych vertexów poprzez kliknięcie aligment x/y/z
Lorilay Napisano 18 Luty 2009 Autor Napisano 18 Luty 2009 ani quickslice ani sliceplane nie dadzą rady, bo tną przez całą bryłę (chyba, że mi coś umknęło), a mnie jest to potrzebne do przecięcia kilku płaszczyzn, właśnie prostopadle. Connect też nie da rady. przykładowo, robię cięcie przez całą bryłę i w jednym momencie potrzebuję ciąć po skosie, a w drugim prostopadle (np żeby z tego fragmentu coś tam extrudować - i to coś ma mieć przekrój prostokątny)... przy małych fragmentach bryły mogę sobie poprzesuwać wierzchołki, ale przy dużych można się zachetać... Z wyrównywaniem vertexów spróbuję... może to jest to.
Tores Napisano 18 Luty 2009 Napisano 18 Luty 2009 QuickSlice działa na wybranym polygonie. Zainteresuj się tym skryptem http://www.vg2max.spb.ru/TwoPs.htm dodaje trochę możliwości wyboru do standardowych maxa. 1
Lorilay Napisano 19 Maj 2009 Autor Napisano 19 Maj 2009 Tores - idealnie o to mi chodziło - wielkie dzięki! :)
Rekomendowane odpowiedzi