Lerain Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 Robię modele do gier. Nie wiem czy po dodaniu modyfikatora meshsmooth taki sam efekt bedzie w grze. Slyszalem ze lepiej robic na triangle niz na poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 zalezy od silnika gry. i zalecam nie przesadzac z face'ami bo czasem bywa za duzo i nie sa wyswietlane w grze. czyli jednym slowem jak mowilem zalezy od silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 Nie będzie takiego efektu. Siatka musi być względnie lekka, po meshsmoothie siatka jest wygładzona geometrycznie, więc jeśli obiekt lowpoly bez meshsmootha składa się z 5000 quadów, po turbosmoothie będzie miał ich 20000 gdyż każdy z nich podzieli się na 4. Nieważne jak modelujesz siatkę low, mogą być to quady jak i trójkąty, ale lepiej nie używać figur składających się z więcej niż 4 boków gdyż jest to niewygodne i trudniej zapanować nad siatką. Procesor i tak zinterpretuje sobie siatkę jako zbudowaną z trisów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lerain Napisano 18 Luty 2009 Autor Share Napisano 18 Luty 2009 jeszcze jedno pytanie. Kiedy ustawiam blueprinty to na plane są one zawsze niskiej rozdzielczości. Mam maxa 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 a FAQ czytałeś??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 Nagrodę dnia za cierpliwość zdobywa Levus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lerain Napisano 18 Luty 2009 Autor Share Napisano 18 Luty 2009 Czytalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 a bo musisz miec dwaw monitory by rozdzielczosc byla wieksza :) dzieki temu masz wiecej miejsca na printy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 Niedokładnie (klik) I od razu, na przyszłość (klik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 18 Luty 2009 Share Napisano 18 Luty 2009 Empeck: bo ja posty nabijam, do 3000 już niedużo zostało:D Zdaje mi się, że na trialu nie da rady powiększyć jakości textur w wievportach, głowy nie dam, ale chyba właśnie to nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się