Napisano 18 Luty 200916 l Robię modele do gier. Nie wiem czy po dodaniu modyfikatora meshsmooth taki sam efekt bedzie w grze. Slyszalem ze lepiej robic na triangle niz na poly.
Napisano 18 Luty 200916 l zalezy od silnika gry. i zalecam nie przesadzac z face'ami bo czasem bywa za duzo i nie sa wyswietlane w grze. czyli jednym slowem jak mowilem zalezy od silnika
Napisano 18 Luty 200916 l Nie będzie takiego efektu. Siatka musi być względnie lekka, po meshsmoothie siatka jest wygładzona geometrycznie, więc jeśli obiekt lowpoly bez meshsmootha składa się z 5000 quadów, po turbosmoothie będzie miał ich 20000 gdyż każdy z nich podzieli się na 4. Nieważne jak modelujesz siatkę low, mogą być to quady jak i trójkąty, ale lepiej nie używać figur składających się z więcej niż 4 boków gdyż jest to niewygodne i trudniej zapanować nad siatką. Procesor i tak zinterpretuje sobie siatkę jako zbudowaną z trisów.
Napisano 18 Luty 200916 l Autor jeszcze jedno pytanie. Kiedy ustawiam blueprinty to na plane są one zawsze niskiej rozdzielczości. Mam maxa 8.
Napisano 18 Luty 200916 l a bo musisz miec dwaw monitory by rozdzielczosc byla wieksza :) dzieki temu masz wiecej miejsca na printy :)
Napisano 18 Luty 200916 l Empeck: bo ja posty nabijam, do 3000 już niedużo zostało:D Zdaje mi się, że na trialu nie da rady powiększyć jakości textur w wievportach, głowy nie dam, ale chyba właśnie to nie działa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto