Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robię modele do gier. Nie wiem czy po dodaniu modyfikatora meshsmooth taki sam efekt bedzie w grze. Slyszalem ze lepiej robic na triangle niz na poly.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zalezy od silnika gry. i zalecam nie przesadzac z face'ami bo czasem bywa za duzo i nie sa wyswietlane w grze.

czyli jednym slowem jak mowilem zalezy od silnika

Napisano

Nie będzie takiego efektu. Siatka musi być względnie lekka, po meshsmoothie siatka jest wygładzona geometrycznie, więc jeśli obiekt lowpoly bez meshsmootha składa się z 5000 quadów, po turbosmoothie będzie miał ich 20000 gdyż każdy z nich podzieli się na 4.

 

Nieważne jak modelujesz siatkę low, mogą być to quady jak i trójkąty, ale lepiej nie używać figur składających się z więcej niż 4 boków gdyż jest to niewygodne i trudniej zapanować nad siatką.

Procesor i tak zinterpretuje sobie siatkę jako zbudowaną z trisów.

Napisano
  • Autor

jeszcze jedno pytanie.

 

Kiedy ustawiam blueprinty to na plane są one zawsze niskiej rozdzielczości.

 

Mam maxa 8.

Napisano

a bo musisz miec dwaw monitory by rozdzielczosc byla wieksza :) dzieki temu masz wiecej miejsca na printy :)

Napisano

Empeck: bo ja posty nabijam, do 3000 już niedużo zostało:D

 

Zdaje mi się, że na trialu nie da rady powiększyć jakości textur w wievportach, głowy nie dam, ale chyba właśnie to nie działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności