Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robię modele do gier. Nie wiem czy po dodaniu modyfikatora meshsmooth taki sam efekt bedzie w grze. Slyszalem ze lepiej robic na triangle niz na poly.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zalezy od silnika gry. i zalecam nie przesadzac z face'ami bo czasem bywa za duzo i nie sa wyswietlane w grze.

czyli jednym slowem jak mowilem zalezy od silnika

Napisano

Nie będzie takiego efektu. Siatka musi być względnie lekka, po meshsmoothie siatka jest wygładzona geometrycznie, więc jeśli obiekt lowpoly bez meshsmootha składa się z 5000 quadów, po turbosmoothie będzie miał ich 20000 gdyż każdy z nich podzieli się na 4.

 

Nieważne jak modelujesz siatkę low, mogą być to quady jak i trójkąty, ale lepiej nie używać figur składających się z więcej niż 4 boków gdyż jest to niewygodne i trudniej zapanować nad siatką.

Procesor i tak zinterpretuje sobie siatkę jako zbudowaną z trisów.

Napisano

Empeck: bo ja posty nabijam, do 3000 już niedużo zostało:D

 

Zdaje mi się, że na trialu nie da rady powiększyć jakości textur w wievportach, głowy nie dam, ale chyba właśnie to nie działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności