Napisano 24 Luty 200916 l 3D Challenge It's time to gather up your creativity, pull together your talents, and get ready for a new kind of warm up competition in the Dominance War series - Mini Challenges! Although the theme is separate from the main epic event, world champion standings are assured for the best mini comp entries! To commemorate a new class of competition, we will be using a modified theme from Dominance War I. So this year's first ever 3D mini topic is: War General Portraits – SDK! The rules are simple - artists are to take one of the pre-made unwrapped models and finalize it with details, colors, background and/or an expression. Your war general portrait can be from any time period and any race. As long as he/she/it looks like a war general, has the appropriate team war logo somewhere on the body/clothes, and has the appropriate team colors (green and black for Polycount), everything is good! Click on the image to download a .rar file containing the base mesh. Backgrounds are optional. Presentation is optional. Posing is optional. Basically... everything is optional. This challenge is here for those desiring to practice their art before the main event. So keep it easy, keep it quick, and keep it real. You have 9 days (2 weekends plus 5 days) to finish with the following specs: - Use only "1" of the base unwrapped meshes supplied to get you started. Altering its form before texturing is NOT ALLOWED. Once you are finished with colors and details, you can then pose the head and alter its expression for your final presentation. - 1024x1024 of ANY and ALL texture sheet types. Example, one Normal sheet, one Spec sheet, one Gloss sheet, one Glow sheet, etc. - Optional 500 tris for extra gear like a hat, hair, helmet, etc. - All lighting solutions from any software package is permitted. - All shaders are permitted. - Can I modify my uvw template? Yes Can I sculpt my normals in Zbrush/Mudbox? Yes, when you sculpt in zbrush your pushing verts and this does not change the geo. If you use Zbrush/Mudbox the overall silhouette must stay in tack and no geo added. Besides the 500 tri extra. Additional Notes: - Artists can only join 1 team for any event during dominance war IV. If you start with Polycount, you cannot enter another mini challenge or the main event with gameartisans or cgsociety. - You are not required to enter all challenges. Pick the ones you like, and join. - Posting your work in progress in this single thread is ABSOLUTELY MANDATORY. - You can only submit one "up to" 1000x1000 350k max final image. 200w x 1000h is fine. 999w x 500h is fine. This image must include your team logo, your War General's name, and your personal name and/or contact details. - Only 1 entry per person. Do not create or try to create multiple entries with different user names. - Final submissions are final. If you upload your final image 4 days before the deadline, do not ask us to change it. Make sure you are happy with your image before you submit it into the system. - Public voting starts Thursday March 5th to March 8th to find each team's best 5. Each team’s best 5 entries then gather together into a single pool and a grand mini champion chosen and announced with all other Dominance War IV event champions in June. Final Submission link for Polycount team Members: - http://www.gameartisans.org/contests...ycount_3d.html Final View Entries page for Polycount: - http://www.gameartisans.org/contests...ount_3d_1.html Good Luck to all those who enter! --------------------------------------------------------------------- Mam nadzieję ze dobrze zrozumiałem Painbringera:P Kopia z Polycounta. No to od teraz wrzucajmy swoje wypocinki tutaj do jednego wątku:) Na początek ja z małym pytankiem: Podejrzewam ze nie ma czegoś takiego, ale nie szkodzi zapytać. Załóżmy ze chciałbym wyrzeźbić równoległe do siebie proste linie tak jak na rysunku(no mniej więcej:P) Czy w Zbrushu jest jakiś myk na to? Jakieś pomysły? Czy po prostu precyzyjna ręka i oko jest mi potrzebne:D? Następnym razem postaram sie go pokazać z dodatkowym ekwipunkiem:) no i jeszcze trochę roboty coby te kołnierze takie pogniecione nie były. Pozdrawiam! Edytowane 24 Luty 200916 l przez Morte
Napisano 24 Luty 200916 l moze wiesz o tej technice moze nie ale jest takie cos jak "LazyMouse" w "Stroke" bardzo pomocne w robieniu prostych lini. czym wieksze bedzie wartosc "LazyRadius" tym dluzsza bedzie ta czerwona linia pomocnicza a co za tym idzie prostsza linie uda ci sie narysowac edit: zagalopwalem sie troszke bo tobie zapewne chodzi o odleglosc lini ale na to tez jest myk - zrob na szybko alphe z paskami w photoshopie mam nadzieje ze udalo mi sie jakos pomoc :) pozdrawiam Edytowane 24 Luty 200916 l przez DiO
Napisano 24 Luty 200916 l Formalność. Przerzucam swojego miśka również tutaj. Pozdr Edytowane 24 Luty 200916 l przez PAINbringer
Napisano 24 Luty 200916 l ja tylko chciałem zaznaczyć, że jest literówka w temacie działu. No i życzyć powodzenia uczestnikom!
Napisano 24 Luty 200916 l Pain, dużo dobre, facjata bomba, ale te ręce urwane jakoś do mnie nie przemawiają... nie wiem czemu, śmieszne są:) U mnie update sculptu i troszkę kolorków... pozdrówki!
Napisano 24 Luty 200916 l hej, No to i updeate odemnie, próba z dodatkowymi meshami. kurczę też muszę sie brać za kolor. Levus- świetnie to wygląda z tymi włosami, czułkami! Kolorki też fajnie stonowane, bedziesz jakoś je projektował na low? ETA- No tu już kolorkiem gorzej, strasznie sie te barwy gryzą.
Napisano 24 Luty 200916 l no kurde fajnie tu sobie poczynacie, Morte kołnierz na plus jak dla mnie, dodał charakteru dzieki temu jest troche powazniejszy ja daje takie coś ale nie wiem chyba będe od nowa robił..
Napisano 24 Luty 200916 l Levus - mocna rzecz, tylko czemu te sznury mu sie ta wrzynają?? Morte - fajniutko wyszedł, co do kolru to wiem zawsze mam z tym emga problem :P
Napisano 25 Luty 200916 l Witam , ładne sculpty chłopaki. Wrzucam swój pierwszy sculpt,możecie sie na nim wyzyć Pozdrawiam
Napisano 25 Luty 200916 l Wrzuć tu: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=44396&page=84 ...to otrzymasz to o co prosisz. Pomyliłeś wątki przyjacielu, ten jest w związku z Dominance War 4 (taki konkurs gameratowy). pozdrawiam!
Napisano 26 Luty 200916 l W sumie xle zkumałem sorry , w ramach pomyłki walne jakiegoś Generałka może nawet dziś, pozdrawiam.
Napisano 26 Luty 200916 l !! Argh jak robie coś na obcych meshach to zawsze takie wałki muszą wyskakiwać. Wypalałem normalkę i część mapy ma chyba odwrócony kanał albo nie wiem co... Spotkał sie ktoś z czymś takim wcześniej?
Napisano 26 Luty 200916 l Ja raz coś takiego miałem ale jak w blenderze wypalałem i wtedy to przeliczenie normalnych pomogło.
Napisano 26 Luty 200916 l hmm ale po drugiej stronie wydaje się być git, to może w szopie skopiuj kawałek 2-giej str i zmirroruj?
Napisano 26 Luty 200916 l Morte, czym wypalałeś? Normal na mapie wygląda na odwrócony, a na modelu jakby był okej, światło poprawnie się cieniuje niby. Chodzi Ci o te plamy?
Napisano 26 Luty 200916 l Ja palę xnormalem. Najlepsze że AO wypala sie ślicznie i bezproblemowo. Na renderze wygląda to jeszcze znośnie, gorzej jest w realtime(w sumie nie wiem czemu go nie wrzuciłem...). Przeliczenie normali nie pomogło, i w sumie nie chce mi się w to bawić, wypalę Zmapperem. Jakby coś było nie tak to sie zgłoszę. Póki co próbuję rozkminić UT3 editor. F/X- fajnie ale troszku glutasto wysżło.
Napisano 27 Luty 200916 l zgadzam sie z tobą, ja swojego nie pokazuję, wstyd. Edit-> no dobra pokarzę, wstyd, ale moze ktos rzuci jakas dobra radą Z Xnormala Edytowane 27 Luty 200916 l przez Morte
Napisano 28 Luty 200916 l Kolejny dzień użerania się z texami... Może jakieś rady odnośnie texów metalu?? :)
Napisano 28 Luty 200916 l foty, foty, foty, cgtextures i go go go :-) recznie malowanie textury to mistrzowie tylko robia dobrze :-) a dla takich leszczy forumowych jak my zostaja foty i wycinanki :-) oczywiscie trzeba podmalowywac na ile sie da i kazdy robie to na mare swoich mozliwosci ale genralnie najlepsze efekty sie uzyskije wlasnie z mazania po texturkach. takie moje zdanie.
Napisano 28 Luty 200916 l Tak jak pisał Matys. Foty i podmalowki. Warto tez poswiecic troche czasu na spec mape, bo to ona sprawia ze metal wyglada jak metal. a tu tescik normal +ao. Moze sie wyrobie w 1 dzien z texturka Xd
Napisano 1 Marzec 200916 l To ja już kończe: http://www.youtube.com/watch?v=O0Ma2dGutg8 małe 360 Edytowane 1 Marzec 200916 l przez ETA
Napisano 1 Marzec 200916 l Ej, kiedy ta godzina i data jest w Polsce?:D Pięć godzin później?? "End Date: March 2nd 11:59pm Eastern Time" Bo nie wiem czy dobrze obliczyłem.. Morte, no spoko jest, pomęcz jeszcze te kolorki, co? ETA, jeszcze sporo pracy nad texturami Cię czeka, oj sporo... F/X, no sculptem mnie nie przekonałeś, ale normal z ao już jakoś lepiej wygląda, pracuj dalej. pozdrawiam!
Napisano 1 Marzec 200916 l Dziś niestety nie mogłem pracować, więc wypadam z obiegu:( Zapewne skończę później, zaletą tego jest że będę mógł bazę trochę potweakować.. Żałuję trochę ze nie użyłem tego mesha co ETA. A jak u Ciebie Levus? Finishujesz? Co do czasu to nie mam pojęcia nawet na Polycouncie sie nad tym głowią:D
Napisano 2 Marzec 200916 l krzys!ek, fajny wyraz twarzy:) Morte, no ja dopiero wczoraj się przywlokłem z weekendu, więc wątpię. Ale skończę sobie na luzie, potestuję sobie rtshaders na nim;) EDIT: No coś pomalowałem, w sumie niedoróba ale jak się termin skończył to już mi się nie chciało dłużej, ale pokaże: Edytowane 11 Marzec 200916 l przez Levus
Napisano 11 Marzec 200916 l mnie też sie nie chciało, szczególnie że musiałbym walczyć tymi normalami. Co do samego aliena- wery fajny aczkolwiek lepiej chyba byłoby bez naszyjników.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto