Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam model postaci i szkielet (bipet) i robię animacje do gry .

W tym celu animacje muszą być animowane w 1 pliku , no i jak zrobię np. animację stania powiedzmy 20 klatek a potem zaraz za nią na 21 klatce animacje biegu 16 klatek to po zrobieniu animacji biegu ta pierwszą animacja się psuje , np. nogi jak się wogule nie poruszały to teraz się poruszają i ustawiają się w 10% na tę pozycję od której zaczynała się animacja biegu .

Miałem ten problem już z innymi programami takimi jak np. cinema 4D .

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W momencie gdy kończy się jedna animacja zakluczuj wszystkie kości i obok w miejscu gdzie zaczyna się następna też zakluczuj wszystkie kości.

Niektóre silniki wymagają tego żeby początek i koniec animacji były zakluczowane.

Napisano
  • Autor

ok , i jeszcze jedno , jak je kluczować ? Bo używam auto keyframing ale jak chcę ustawić tę klatkę kluczową i klikam na tę dużą ikonę z kluczem i te inne obok to nic się nie dzieje ... Klatka się nie sutawia

Napisano

W panelu motion jest zakładka key info i tam spróbuj je zkluczować.

A jak nie zadziała to przesuń te kości raz w prawo i jedną jednostkę a potem z powrotem w lewo o jedną jednostkę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności