Napisano 1 Marzec 200916 l Mam model postaci i szkielet (bipet) i robię animacje do gry . W tym celu animacje muszą być animowane w 1 pliku , no i jak zrobię np. animację stania powiedzmy 20 klatek a potem zaraz za nią na 21 klatce animacje biegu 16 klatek to po zrobieniu animacji biegu ta pierwszą animacja się psuje , np. nogi jak się wogule nie poruszały to teraz się poruszają i ustawiają się w 10% na tę pozycję od której zaczynała się animacja biegu . Miałem ten problem już z innymi programami takimi jak np. cinema 4D .
Napisano 2 Marzec 200916 l W momencie gdy kończy się jedna animacja zakluczuj wszystkie kości i obok w miejscu gdzie zaczyna się następna też zakluczuj wszystkie kości. Niektóre silniki wymagają tego żeby początek i koniec animacji były zakluczowane.
Napisano 2 Marzec 200916 l Autor ok , i jeszcze jedno , jak je kluczować ? Bo używam auto keyframing ale jak chcę ustawić tę klatkę kluczową i klikam na tę dużą ikonę z kluczem i te inne obok to nic się nie dzieje ... Klatka się nie sutawia
Napisano 2 Marzec 200916 l W panelu motion jest zakładka key info i tam spróbuj je zkluczować. A jak nie zadziała to przesuń te kości raz w prawo i jedną jednostkę a potem z powrotem w lewo o jedną jednostkę :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto