Jump to content
  • 0

animacje "nachodzą" na siebie


Question

Mam model postaci i szkielet (bipet) i robię animacje do gry .

W tym celu animacje muszą być animowane w 1 pliku , no i jak zrobię np. animację stania powiedzmy 20 klatek a potem zaraz za nią na 21 klatce animacje biegu 16 klatek to po zrobieniu animacji biegu ta pierwszą animacja się psuje , np. nogi jak się wogule nie poruszały to teraz się poruszają i ustawiają się w 10% na tę pozycję od której zaczynała się animacja biegu .

Miałem ten problem już z innymi programami takimi jak np. cinema 4D .

Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

W momencie gdy kończy się jedna animacja zakluczuj wszystkie kości i obok w miejscu gdzie zaczyna się następna też zakluczuj wszystkie kości.

Niektóre silniki wymagają tego żeby początek i koniec animacji były zakluczowane.

Link to post
Share on other sites
  • 0

ok , i jeszcze jedno , jak je kluczować ? Bo używam auto keyframing ale jak chcę ustawić tę klatkę kluczową i klikam na tę dużą ikonę z kluczem i te inne obok to nic się nie dzieje ... Klatka się nie sutawia

Link to post
Share on other sites
  • 0

W panelu motion jest zakładka key info i tam spróbuj je zkluczować.

A jak nie zadziała to przesuń te kości raz w prawo i jedną jednostkę a potem z powrotem w lewo o jedną jednostkę :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy