Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam model postaci i szkielet (bipet) i robię animacje do gry .

W tym celu animacje muszą być animowane w 1 pliku , no i jak zrobię np. animację stania powiedzmy 20 klatek a potem zaraz za nią na 21 klatce animacje biegu 16 klatek to po zrobieniu animacji biegu ta pierwszą animacja się psuje , np. nogi jak się wogule nie poruszały to teraz się poruszają i ustawiają się w 10% na tę pozycję od której zaczynała się animacja biegu .

Miałem ten problem już z innymi programami takimi jak np. cinema 4D .

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W momencie gdy kończy się jedna animacja zakluczuj wszystkie kości i obok w miejscu gdzie zaczyna się następna też zakluczuj wszystkie kości.

Niektóre silniki wymagają tego żeby początek i koniec animacji były zakluczowane.

Napisano

ok , i jeszcze jedno , jak je kluczować ? Bo używam auto keyframing ale jak chcę ustawić tę klatkę kluczową i klikam na tę dużą ikonę z kluczem i te inne obok to nic się nie dzieje ... Klatka się nie sutawia

Napisano

W panelu motion jest zakładka key info i tam spróbuj je zkluczować.

A jak nie zadziała to przesuń te kości raz w prawo i jedną jednostkę a potem z powrotem w lewo o jedną jednostkę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności