MrMoonwalker Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Witam, Pracuje sobie wlasnie nad mala scena. Wymodelowane juz z grubsza wszystko mam, teraz powoli zaczynam zabawe z materialami i teksturami. A podgladam to: Prosze o opinie na temat tego co juz zrobilem, co moge jeszcze poprawic? Render jest testowy wiec zdaje sobie sprawe ze niezbyt piekny... zreszta przydalby mi sie jakis dobry tutorial na temat renderu tego typu scen w mental rayu. Zna ktos?
indian Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 ogólnie wszystko bardzo pozytywnie, ładnie się zapowiada. Słupki po prawej i kosz powinny być "większe". pozdro p.s a gdzie ciężarówka ;p p.s.s tu masz tutka do mentala http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=141&unfold=exclusive
Camel Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Bardzo ciekawe. Czekam na rozwój z teksturami ;) Od modelowania jesteś naprawdę wprawny, bo ja za bardzo takich szczegółów nie zmodeluję ;) do zrobienia pnączy na ścianie polecam IvyGenerator (IvyGen) ogólnie scena sprawia dobre wrażenie ale obejrz, jest parę błędów (np. dziwna plama na krawężniku od chodnika, co to? :) ) kiedyś pogadamy o teksturach i ładnym GI, żeby ładnie poszło oświetlenie. W Mentalu owszem :D Rep. na dobry początek za ładną prackę ;) (ale juz dać nie mogę :) )
Eden-3d Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 ladnie sie zapowiada,ciekawa ta uliczka,gdzie to jest?
MrMoonwalker Napisano 4 Marzec 2009 Autor Napisano 4 Marzec 2009 ogólnie wszystko bardzo pozytywnie, ładnie się zapowiada. Słupki po prawej i kosz powinny być "większe". pozdro p.s a gdzie ciężarówka ;p p.s.s tu masz tutka do mentala http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=141&unfold=exclusive dzieki, faktycznie te slupki i kosz powinny byc wieksze. Ciezarowke moze zrobie :) do zrobienia pnączy na ścianie polecam IvyGenerator (IvyGen) ogólnie scena sprawia dobre wrażenie ale obejrz, jest parę błędów (np. dziwna plama na krawężniku od chodnika, co to? :) ) ivygenerator uzylem, ale poki co niezbyt gesto zeby sobie niepotrzebni enie obciazac sceny Finalnie pnaczy bedzie wiecej :). Co do bledu masz na mysli to obok kratki sciekowej? To nie blad w siatce tylko uszkodzony kraweznik :) ladnie sie zapowiada,ciekawa ta uliczka,gdzie to jest? oby tez ladnie sie skonczylo :) A uliczka taka jest w Cieszynie.
chudy Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 mam wrażenie, że u Ciebie ulica jest za stroma...ale ogólnie bardzo pozytywnie
SFlogic Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 haha moje miasto i sławna studnia :) jak narazie całkiem nieźle. Wiesz, że też myślałem nad tą scenką? Będę zaglądał jak Ci idą postępy.
Camel Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 dałoby radę nie robić tego krawężnika uszkodzonego takiego gładkiego, tylko zrób jakąś bryłkę (kształt uszkodzenia) dodaj do niego noise i pobaw się ProBooleanem w 3dsmaxie ;) (niby uszkodzenie o rzeczywistym kształcie, jakby ktoś gruchnął młoteczkiem :)
Morphe Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Ja bym na twoim miejcu sprobowal przylozyc sie do tych drzew - zepsuja ci efekt :(
peter_f Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Super się zapowiada! Mentalem to będziesz renderzył?
Blader Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Mi sie bardzo podoba, widac ze sa prawie identyczne oryginal a twoja praca. Świetnie :)
adam_m Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Przyjemny widoczek. Jak modelowałeś roślinność? Powodzenia.
KamillM Napisano 4 Marzec 2009 Napisano 4 Marzec 2009 Też mi się wydaje, że ulica jest zbyt stroma. Tak samo poziomy elewacji sąsiednich budynków różnią się od oryginału. Ale to tylko szczegóły :) Modele bez zastrzeżeń, fajnie, że tak z detalem jedziesz (a propos może kocie łby też wymodelujesz? :D). Powodzenia z renderem, bo zapowiada się super ;)
MrMoonwalker Napisano 5 Marzec 2009 Autor Napisano 5 Marzec 2009 mam wrażenie, że u Ciebie ulica jest za stroma...ale ogólnie bardzo pozytywnie hmm, no chyba faktycznie u mnie jest bardziej stromo. Moze to poprawie. haha moje miasto i sławna studnia :) jak narazie całkiem nieźle. Wiesz, że też myślałem nad tą scenką? Będę zaglądał jak Ci idą postępy. hehe, no ubieglem Cie :) Choc mzawsze mozesz zrobic inna wizje tego miejsca, ale ostrzegam ze z modelowaniem studni jest spora zabawa :) Super się zapowiada! Mentalem to będziesz renderzył? tak, zamierzam mentalem. Przyjemny widoczek. Jak modelowałeś roślinność? Powodzenia. Z roslinnoscia sie najmniej bawilem, pnacza to jest IVy a drzewko to jakies znalezione w necie i przeze mnie troche przerobione. Przy pnaczach najprawdopodobniej zostane przy generatorze bo fajnie to wyglada, ale z drzewem bede chyba musial jeszcze powalczyc. Też mi się wydaje, że ulica jest zbyt stroma. Tak samo poziomy elewacji sąsiednich budynków różnią się od oryginału. Ale to tylko szczegóły :) Modele bez zastrzeżeń, fajnie, że tak z detalem jedziesz (a propos może kocie łby też wymodelujesz? :D). Powodzenia z renderem, bo zapowiada się super ;) no wlasnie z kocimi lbami to jezcze nie wiem do konca, modelowac raczej nie bede :), planowalem przygotowac mape displace. A Ty masz jakis pomysl jak by to najlepiej zrobic?
KamillM Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Szczerze mówiąc nie bardzo. Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to przygotować sobie jakiś mały fragment takich kocich łbów i skopiować go później na całą ulicę. No ale na to na pewno sam już wpadłeś ;) Może ktoś inny zna jakiś efektywny sposób.
TigerHellmake Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Szczerze mówiąc na tym się nie znam ale jakoś dziwnie wygląda.
rudylew Napisano 6 Marzec 2009 Napisano 6 Marzec 2009 wybrukowalem uliczke... bardziej to wygląda jak byś wysypał tluczeń na tą drogę :P do poprawy . ja bym spróbował to modelować .. lub dał Displacment ..chuba tak się pisze :D oczywiście jak v-ray :D
kamil.ochel Napisano 6 Marzec 2009 Napisano 6 Marzec 2009 oj oj bruk psuje... :P ale generalnie bardzo pozytywnie dobry modelin a pisze sie Displacement ;)
Camel Napisano 6 Marzec 2009 Napisano 6 Marzec 2009 mam propozycję, zmniejsz wysokość tego displace i używaj tekstury do displace'a (w odcienach szarości) ładnych kamieni, z których budowano kiedyś drogi i diffuse - ta sama tekstura, ale kolorowa ;) no i malutki, 10% odbijający światło dobrze rozmyty reflect. Proponuję poszukać tutków w necie 1
Morphe Napisano 6 Marzec 2009 Napisano 6 Marzec 2009 1. obniz kamere 2. zrob korekcje kamery 3. przyloz sie bardziej do drzewka:) 4.i do bluszczu, jest 1000% gestrzy :) 5. wyminic droge na bruk ps.6. najlepiej bedzie jak sprobojesz odwzorowac swiatlo na focie - tak mysle ze latwiej bedzie ci dopasowac kolory, ekspozycje a tym samym przyrownac sie do foty...
MrMoonwalker Napisano 6 Marzec 2009 Autor Napisano 6 Marzec 2009 wybrukowalem uliczke... bardziej to wygląda jak byś wysypał tluczeń na tą drogę :P do poprawy . w oryginale wyglada to tak: zrobilem se fotke :). Wiec to nie jest kostka brukowa ale bardzien tluczen :) sprobuje jeszcze nad tym popracowac, ale wlasnie chcialbym dobrze odwzorowac to z czego naprwde ta droga uliczka jest zbudowana. mam propozycję, zmniejsz wysokość tego displace i używaj tekstury do displace'a (w odcienach szarości) ładnych kamieni, z których budowano kiedyś drogi i diffuse - ta sama tekstura, ale kolorowa ;) no i malutki, 10% odbijający światło dobrze rozmyty reflect. Proponuję poszukać tutków w necie zrobilem dokladnie jak napisales, ale nie z ladnych kamieni z ktorych budowano kiedys drogi tylko z kamieni z ktorych ta droga jest wybudowana :) patrz obrazek wyzej :). No i poki co efekt taki, ale bede jeszcze pracowal nad poprawa wygladu tego, zwlaszcza nad diffuse bo troche napackane mi to wyszlo. 1. obniz kamere 2. zrob korekcje kamery 3. przyloz sie bardziej do drzewka:) 4.i do bluszczu, jest 1000% gestrzy :) 5. wyminic droge na bruk ps.6. najlepiej bedzie jak sprobojesz odwzorowac swiatlo na focie - tak mysle ze latwiej bedzie ci dopasowac kolory, ekspozycje a tym samym przyrownac sie do foty... bluszcz bedzie do poprawy ale finalnie, bo on mi za bardzo zamula kompa. Z drzewkiem tez sie bede bawil pozniej. A o bruku pisalem powyzej, bede z mnim jeszcze kombinowal. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się