Skocz do zawartości

ul. Trzech Braci


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pracuje sobie wlasnie nad mala scena. Wymodelowane juz z grubsza wszystko mam, teraz powoli zaczynam zabawe z materialami i teksturami.

 

testscene01mental3.jpg

w640.png

 

A podgladam to:

img3813p.jpg

w640.png

 

 

Prosze o opinie na temat tego co juz zrobilem, co moge jeszcze poprawic? Render jest testowy wiec zdaje sobie sprawe ze niezbyt piekny... zreszta przydalby mi sie jakis dobry tutorial na temat renderu tego typu scen w mental rayu. Zna ktos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bardzo ciekawe. Czekam na rozwój z teksturami ;) Od modelowania jesteś naprawdę wprawny, bo ja za bardzo takich szczegółów nie zmodeluję ;)

do zrobienia pnączy na ścianie polecam IvyGenerator (IvyGen)

ogólnie scena sprawia dobre wrażenie ale obejrz, jest parę błędów (np. dziwna plama na krawężniku od chodnika, co to? :) )

kiedyś pogadamy o teksturach i ładnym GI, żeby ładnie poszło oświetlenie. W Mentalu owszem :D Rep. na dobry początek za ładną prackę ;) (ale juz dać nie mogę :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie wszystko bardzo pozytywnie, ładnie się zapowiada.

Słupki po prawej i kosz powinny być "większe".

pozdro

p.s a gdzie ciężarówka ;p

p.s.s tu masz tutka do mentala http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=141&unfold=exclusive

 

dzieki, faktycznie te slupki i kosz powinny byc wieksze. Ciezarowke moze zrobie :)

 

do zrobienia pnączy na ścianie polecam IvyGenerator (IvyGen)

ogólnie scena sprawia dobre wrażenie ale obejrz, jest parę błędów (np. dziwna plama na krawężniku od chodnika, co to? :) )

 

ivygenerator uzylem, ale poki co niezbyt gesto zeby sobie niepotrzebni enie obciazac sceny Finalnie pnaczy bedzie wiecej :).

Co do bledu masz na mysli to obok kratki sciekowej? To nie blad w siatce tylko uszkodzony kraweznik :)

 

ladnie sie zapowiada,ciekawa ta uliczka,gdzie to jest?

 

oby tez ladnie sie skonczylo :) A uliczka taka jest w Cieszynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałoby radę nie robić tego krawężnika uszkodzonego takiego gładkiego, tylko zrób jakąś bryłkę (kształt uszkodzenia) dodaj do niego noise i pobaw się ProBooleanem w 3dsmaxie ;) (niby uszkodzenie o rzeczywistym kształcie, jakby ktoś gruchnął młoteczkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydaje, że ulica jest zbyt stroma. Tak samo poziomy elewacji sąsiednich budynków różnią się od oryginału. Ale to tylko szczegóły :) Modele bez zastrzeżeń, fajnie, że tak z detalem jedziesz (a propos może kocie łby też wymodelujesz? :D). Powodzenia z renderem, bo zapowiada się super ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wrażenie, że u Ciebie ulica jest za stroma...ale ogólnie bardzo pozytywnie

 

hmm, no chyba faktycznie u mnie jest bardziej stromo. Moze to poprawie.

 

haha moje miasto i sławna studnia :) jak narazie całkiem nieźle. Wiesz, że też myślałem nad tą scenką? Będę zaglądał jak Ci idą postępy.

 

hehe, no ubieglem Cie :) Choc mzawsze mozesz zrobic inna wizje tego miejsca, ale ostrzegam ze z modelowaniem studni jest spora zabawa :)

 

Super się zapowiada! Mentalem to będziesz renderzył?

 

tak, zamierzam mentalem.

 

Przyjemny widoczek. Jak modelowałeś roślinność? Powodzenia.

 

Z roslinnoscia sie najmniej bawilem, pnacza to jest IVy a drzewko to jakies znalezione w necie i przeze mnie troche przerobione. Przy pnaczach najprawdopodobniej zostane przy generatorze bo fajnie to wyglada, ale z drzewem bede chyba musial jeszcze powalczyc.

 

Też mi się wydaje, że ulica jest zbyt stroma. Tak samo poziomy elewacji sąsiednich budynków różnią się od oryginału. Ale to tylko szczegóły :) Modele bez zastrzeżeń, fajnie, że tak z detalem jedziesz (a propos może kocie łby też wymodelujesz? :D). Powodzenia z renderem, bo zapowiada się super ;)

 

no wlasnie z kocimi lbami to jezcze nie wiem do konca, modelowac raczej nie bede :), planowalem przygotowac mape displace. A Ty masz jakis pomysl jak by to najlepiej zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie bardzo. Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to przygotować sobie jakiś mały fragment takich kocich łbów i skopiować go później na całą ulicę. No ale na to na pewno sam już wpadłeś ;) Może ktoś inny zna jakiś efektywny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybrukowalem uliczke...

 

bardziej to wygląda jak byś wysypał tluczeń na tą drogę :P

 

do poprawy .

 

ja bym spróbował to modelować .. lub dał Displacment ..chuba tak się pisze :D oczywiście jak v-ray :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam propozycję, zmniejsz wysokość tego displace i używaj tekstury do displace'a (w odcienach szarości) ładnych kamieni, z których budowano kiedyś drogi i diffuse - ta sama tekstura, ale kolorowa ;) no i malutki, 10% odbijający światło dobrze rozmyty reflect.

Proponuję poszukać tutków w necie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. obniz kamere

2. zrob korekcje kamery

3. przyloz sie bardziej do drzewka:)

4.i do bluszczu, jest 1000% gestrzy :)

5. wyminic droge na bruk

 

ps.6. najlepiej bedzie jak sprobojesz odwzorowac swiatlo na focie - tak mysle ze latwiej bedzie ci dopasowac kolory, ekspozycje a tym samym przyrownac sie do foty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybrukowalem uliczke...

 

bardziej to wygląda jak byś wysypał tluczeń na tą drogę :P

 

do poprawy .

 

w oryginale wyglada to tak:

img3814.jpg

w640.png

 

zrobilem se fotke :). Wiec to nie jest kostka brukowa ale bardzien tluczen :) sprobuje jeszcze nad tym popracowac, ale wlasnie chcialbym dobrze odwzorowac to z czego naprwde ta droga uliczka jest zbudowana.

 

 

 

mam propozycję, zmniejsz wysokość tego displace i używaj tekstury do displace'a (w odcienach szarości) ładnych kamieni, z których budowano kiedyś drogi i diffuse - ta sama tekstura, ale kolorowa ;) no i malutki, 10% odbijający światło dobrze rozmyty reflect.

Proponuję poszukać tutków w necie

 

zrobilem dokladnie jak napisales, ale nie z ladnych kamieni z ktorych budowano kiedys drogi tylko z kamieni z ktorych ta droga jest wybudowana :) patrz obrazek wyzej :). No i poki co efekt taki, ale bede jeszcze pracowal nad poprawa wygladu tego, zwlaszcza nad diffuse bo troche napackane mi to wyszlo.

 

1. obniz kamere

2. zrob korekcje kamery

3. przyloz sie bardziej do drzewka:)

4.i do bluszczu, jest 1000% gestrzy :)

5. wyminic droge na bruk

 

ps.6. najlepiej bedzie jak sprobojesz odwzorowac swiatlo na focie - tak mysle ze latwiej bedzie ci dopasowac kolory, ekspozycje a tym samym przyrownac sie do foty...

 

bluszcz bedzie do poprawy ale finalnie, bo on mi za bardzo zamula kompa. Z drzewkiem tez sie bede bawil pozniej. A o bruku pisalem powyzej, bede z mnim jeszcze kombinowal.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności