Skocz do zawartości

Mój pokój


Uber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

Od paru dni dłubie sobie w wolnych chwilach swój pokój w którym egzystuje na co dzień. Postanowiłem podzielić się swoją twórczością na forum. Liczę na konstruktywną krytykę i proszę o pomoc ponieważ dopiero zaczynam zabawę z v-ray'em i jeszcze nie wiem do końca co z czym i do czego.

 

Zostało mi jeszcze wiele obiektów do wymodelowania, ale chciałem na razie trochę pobawić się światłem dla odpoczynku. Niestety nie jestem zadowolony z efektu. Posiłkowałem się trochę jakimś tutorialem znalezionym w necie ale był do starej wersji v-raya i wyszło coś takiego:

 

 

room1.jpg

 

Będę wdzięczny za wszelkie rady, wskazówki, tutoriale (mogą być po angielsku) itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mi się podoba tylko zastanawiam się czemu masz podziurawione drzwi :D Jak byś w darta grał.

 

Światło mi się podoba, materiały też. Puki co dobrze to wygląda i jedź dalej z tym.

 

A witam na forum

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Pierwszy tutek znam ale myślę że drugi będzie pomocny. Co do klamki się zgadzam, jeszcze trzeba ją poprawić ale w uchwytach nie bardzo wiem co zmienić, takie po prostu są. Może wrzucę fotki pokoju jak zechce mi się go sprzątnąć : P. Materiały postaram się urozmaicić, chciałem żeby kolory były dość jednolite.

 

Co do dziur w drzwiach to też mnie zastanawia czemu tak to wyszło, ale na pewno tak nie zostanie : P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlugi ten pokój ;) niezle sie zapowiada :) material mebli tak jak kolega wyzej juz wspomnial jest za bardzo jednolity. Mam wrazenie ze okno jest za grube i podloga ma chyba ciut za duzy tilling, ale moge sie mylic.

 

:)

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie ;) może być jaśniejsze i zaaranżowałbyś więcej rzeczy w tym wnętrzu? :)

1. Podłoga ma za mocnego bumpa

2.te klepki są naprawdę małe.

3. a więc życzę Ci POSTĘPÓW ;) jestem z Twojego miasta, Uber, to pogadamy ;)

 

P.S. Do okna uzywasz V-Ray Light'ów jako Skylight Portali? mogłyby emitować mocniejsze światło :D

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem dziś za wiele czasu więc tylko takie niewielkie postępy. Zacząłem robić monitor. Światło trochę mocniejsze i pozbyłem się tej dziwnej linii na suficie i ścianie. Uchwyty są zmienione, mam nadzieje że na lepsze. Klamka jeszcze nie wygląda jak trzeba. Dodałem prowizoryczne tło bo znajomy pytał mnie czy mam białe rolety ; P. Rzeczy w pokoju będzie o wiele więcej. Klepki powiększone. Dodałem też listwy ale są za jasne, ogólnie wszystkie meble wydają mi się zbyt jasne.

 

zolwik: wątpie aby okno było za grube bo staram się wszystko mierzyć : P.

 

Dunablaster: Używam v-ray light ale nie jako skylight portal, nawet nie wiem co ta opcja zmienia ale z chęcią się dowiem ^^.

 

 

Dzięki wszystkim za zainteresowanie wątkiem.

Pozdrawiam.

 

room2.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie Ci idzie. Fajne światło, chociaż mogłoby być jaśniej jak pisał "rudyLew". Zastanawiam się nad podłogą. Trochę to wygląda jakbyś miał za dużego blura w ustawieniach materiału, ale nie jestem ekspertem. W każdym razie dobrze idziesz :)

Pozdrawiam

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ciężkim weekendzie udało mi się znaleźć w końcu trochę czasu, ale z wyników jestem trochę nie zadowolony. Okropnie wyszły te firanki, materac też nie najlepiej wygląda. Tam gdzie pada światło podłoga wygląda na chropowatą ale poza tym nie obszarem jest lepiej, bynajmniej tak mi się wydaje : P.

 

room3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. sampling na podłodze musisz podkręcić do większej wartośći

2.bump daj trochę niższy

3.w v-ray light'ach zmień multiplier na 1,0, potem zaznacz Skylight Portal.

a w zakładce Environment od V-Raya powinno być białe sky. tak samo background w max'owym environment

4.renderuj w V-Ray Frame Buffer, tam maż możliwość korekcji kolorów, w tym jasnośći obrazu, to daje wymierny efekt.

5. fajny monitor ielementy w pokoju. firana to życze postępów

 

irradiance map, ziarno.. nawet, nawet... trzeba to podrasować ;)

 

Pozdrawiam ;)

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie materializujesz. ciągle mnie sie chce do tego pokoju wracać. rzeczywiście wygląd tak jakbyś mieszkał na zatyłku Stettina :D kocham wizki architektoniczne. Uber, napisz priv messaga do mnie, to sie spotkamy i bedziemy razem pracować jak chcesz ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności