Napisano 5 Marzec 200916 l Witam, uczę się własnie UVW Mappingu, i natknąłem się na mały problem: Jak widać na screenie, na górze mam prostokąty na dole kwadraty... w tutorialu, z którego korzystam jest napisane, że można to wyrównać przy pomocy width, length i height... ale jak dodaje rozciągam w jedną to spłaszczają mi się w drugą... jak to rozwiązać? Z góry dzięki za pomoc
Napisano 5 Marzec 200916 l modyfiaktor uvw map jest bardzo uproszczony nadaje sie do ogolnikowego mapowania gdzie precyzja nie jest az taka wazna. Jesli chcesz miec wieksza kontrole to uzywa mod Unwrap uvw i tam po przycisnieciu przycisku edit masz mase narzedzi. Mozesz recznie ukladac uvwalke uzywac relaxow i innych swietnych narzedzi. Pelt mapping tez jest swietny wiec brunequ dobrze gada. Oczywiscie pelta znajdziesz w unwrap uvw wiec bez tego modyfikatora sie nie obejdzie.
Napisano 5 Marzec 200916 l Autor Walczę i walczę... z Unwrap'em... używam relaks, ale ciągle otrzymuję coś takiego: Doszedłem, już do tego, że to "krzaczenie się" tekstury wynika z Seamów nadanych przez Max'a... jednak nie mam pojęcia jak je usunąć.
Napisano 5 Marzec 200916 l polecam to: http://www.free3dtutorials.com/texturing/3d-max/organic-modeling-part-9.php
Napisano 6 Marzec 200916 l Autor Dzięki wszystkim za pomoc, jednak z kumplem doszliśmy do wniosku, że nie da się tego stożka w 100% poprawnie zmapować... albo będzie się skręcał przy Unwrapie, albo trochę rozciągnie górę przy UVW Mappingu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto