torm Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 Witam, uczę się własnie UVW Mappingu, i natknąłem się na mały problem: Jak widać na screenie, na górze mam prostokąty na dole kwadraty... w tutorialu, z którego korzystam jest napisane, że można to wyrównać przy pomocy width, length i height... ale jak dodaje rozciągam w jedną to spłaszczają mi się w drugą... jak to rozwiązać? Z góry dzięki za pomoc
Temporal Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 modyfiaktor uvw map jest bardzo uproszczony nadaje sie do ogolnikowego mapowania gdzie precyzja nie jest az taka wazna. Jesli chcesz miec wieksza kontrole to uzywa mod Unwrap uvw i tam po przycisnieciu przycisku edit masz mase narzedzi. Mozesz recznie ukladac uvwalke uzywac relaxow i innych swietnych narzedzi. Pelt mapping tez jest swietny wiec brunequ dobrze gada. Oczywiscie pelta znajdziesz w unwrap uvw wiec bez tego modyfikatora sie nie obejdzie.
torm Napisano 5 Marzec 2009 Autor Napisano 5 Marzec 2009 Walczę i walczę... z Unwrap'em... używam relaks, ale ciągle otrzymuję coś takiego: Doszedłem, już do tego, że to "krzaczenie się" tekstury wynika z Seamów nadanych przez Max'a... jednak nie mam pojęcia jak je usunąć.
kotisded Napisano 5 Marzec 2009 Napisano 5 Marzec 2009 polecam to: http://www.free3dtutorials.com/texturing/3d-max/organic-modeling-part-9.php
torm Napisano 6 Marzec 2009 Autor Napisano 6 Marzec 2009 Dzięki wszystkim za pomoc, jednak z kumplem doszliśmy do wniosku, że nie da się tego stożka w 100% poprawnie zmapować... albo będzie się skręcał przy Unwrapie, albo trochę rozciągnie górę przy UVW Mappingu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się