Shiva Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 (edytowane) Czysto teoretycznie: 3 maszyny: Xp x64, max 2009, vray 1.5 sp2. Host:(quad core 3.0) pozostałe dwie to samo... Jaki jest skok mocy obliczeniowej dwoch pozostałych maszyn w porównaniu do hosta ? Zakładając, że DR wykorzystuje wszystkie rdzenie (quad core 3.0) w slave'ach ? Z góry dziękuje za info... pozdrawiam Edytowane 10 Marzec 2009 przez Shiva
streaker Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Straty są na początku, gdy silnik musi rozesłać pracę na wszystkie maszyny i jeśli liczysz bucketami (tak jak mr satelite) - może się okazać, że będzie trzeba na którąś maszyne poczekać, gdy pozostałe się nudzą. Więc im bardziej wymagający (dłuższy na klatke) render masz - tym bardziej wzrost mocy zbliża się do liniowego :)
mirach Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 huh? jaki skok mocy? pozostale maszyny poprostu uczestnicza w renderingu tak jak host, jedynie mozesz miec opoznienia przy przesylaniu scen.
Shiva Napisano 10 Marzec 2009 Autor Napisano 10 Marzec 2009 (edytowane) Chciałem się tylko upewnić czy komputery (klient) są tak samo efektywne obliczeniowo jak host przy pracy nad jedną klatką... Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ? Edytowane 10 Marzec 2009 przez Shiva
hcpiter Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ? Ten problem nie istnial u wszystkich wiec byl to maly bug, Co do mocy w DR to maszyny dodatkowe czesto przeliczaja szybciej niz glowny komputer z tego wzgledu ze nie maja jakos obciazen przez dodatkowe programy itp stuff.
mirach Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ? przyznam ze nie slyszalem o tym bugu.
Shiva Napisano 10 Marzec 2009 Autor Napisano 10 Marzec 2009 przyznam ze nie slyszalem o tym bugu. Ale to mnie trochę zaniepokoiło... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=52799&highlight=Distributed+rendering
mirach Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 hmm... to jest odnosnie RC, czyli w zasadzie bety.
SWRSC Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach. Musze tłumaczyć dlaczego?
Shiva Napisano 11 Marzec 2009 Autor Napisano 11 Marzec 2009 ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach. Musze tłumaczyć dlaczego? Faktycznie masz racje, DR będę głównie używał do animacji... cenna uwaga...
mirach Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 Swierszczu, rzucisz cos wiecej? Animacje zawsze liczylem backburnerem, czyli 1 klatka na 1 kompa szla i spokoj. Mozesz cos powiedziec o liczeniu animacji DR ?
Shiva Napisano 11 Marzec 2009 Autor Napisano 11 Marzec 2009 Dołączam się do prośby, również jestem ciekaw...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się