Napisano 10 Marzec 200916 l Czysto teoretycznie: 3 maszyny: Xp x64, max 2009, vray 1.5 sp2. Host:(quad core 3.0) pozostałe dwie to samo... Jaki jest skok mocy obliczeniowej dwoch pozostałych maszyn w porównaniu do hosta ? Zakładając, że DR wykorzystuje wszystkie rdzenie (quad core 3.0) w slave'ach ? Z góry dziękuje za info... pozdrawiam Edytowane 10 Marzec 200916 l przez Shiva
Napisano 10 Marzec 200916 l Straty są na początku, gdy silnik musi rozesłać pracę na wszystkie maszyny i jeśli liczysz bucketami (tak jak mr satelite) - może się okazać, że będzie trzeba na którąś maszyne poczekać, gdy pozostałe się nudzą. Więc im bardziej wymagający (dłuższy na klatke) render masz - tym bardziej wzrost mocy zbliża się do liniowego :)
Napisano 10 Marzec 200916 l huh? jaki skok mocy? pozostale maszyny poprostu uczestnicza w renderingu tak jak host, jedynie mozesz miec opoznienia przy przesylaniu scen.
Napisano 10 Marzec 200916 l Autor Chciałem się tylko upewnić czy komputery (klient) są tak samo efektywne obliczeniowo jak host przy pracy nad jedną klatką... Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ? Edytowane 10 Marzec 200916 l przez Shiva
Napisano 10 Marzec 200916 l Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ? Ten problem nie istnial u wszystkich wiec byl to maly bug, Co do mocy w DR to maszyny dodatkowe czesto przeliczaja szybciej niz glowny komputer z tego wzgledu ze nie maja jakos obciazen przez dodatkowe programy itp stuff.
Napisano 10 Marzec 200916 l Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ? przyznam ze nie slyszalem o tym bugu.
Napisano 10 Marzec 200916 l Autor przyznam ze nie slyszalem o tym bugu. Ale to mnie trochę zaniepokoiło... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=52799&highlight=Distributed+rendering
Napisano 11 Marzec 200916 l ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach. Musze tłumaczyć dlaczego?
Napisano 11 Marzec 200916 l Autor ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach. Musze tłumaczyć dlaczego? Faktycznie masz racje, DR będę głównie używał do animacji... cenna uwaga...
Napisano 11 Marzec 200916 l Swierszczu, rzucisz cos wiecej? Animacje zawsze liczylem backburnerem, czyli 1 klatka na 1 kompa szla i spokoj. Mozesz cos powiedziec o liczeniu animacji DR ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto