Shiva Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 (edytowane) Czysto teoretycznie: 3 maszyny: Xp x64, max 2009, vray 1.5 sp2. Host:(quad core 3.0) pozostałe dwie to samo... Jaki jest skok mocy obliczeniowej dwoch pozostałych maszyn w porównaniu do hosta ? Zakładając, że DR wykorzystuje wszystkie rdzenie (quad core 3.0) w slave'ach ? Z góry dziękuje za info... pozdrawiam Edytowane 10 Marzec 2009 przez Shiva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Straty są na początku, gdy silnik musi rozesłać pracę na wszystkie maszyny i jeśli liczysz bucketami (tak jak mr satelite) - może się okazać, że będzie trzeba na którąś maszyne poczekać, gdy pozostałe się nudzą. Więc im bardziej wymagający (dłuższy na klatke) render masz - tym bardziej wzrost mocy zbliża się do liniowego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 huh? jaki skok mocy? pozostale maszyny poprostu uczestnicza w renderingu tak jak host, jedynie mozesz miec opoznienia przy przesylaniu scen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiva Napisano 10 Marzec 2009 Autor Share Napisano 10 Marzec 2009 (edytowane) Chciałem się tylko upewnić czy komputery (klient) są tak samo efektywne obliczeniowo jak host przy pracy nad jedną klatką... Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ? Edytowane 10 Marzec 2009 przez Shiva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ? Ten problem nie istnial u wszystkich wiec byl to maly bug, Co do mocy w DR to maszyny dodatkowe czesto przeliczaja szybciej niz glowny komputer z tego wzgledu ze nie maja jakos obciazen przez dodatkowe programy itp stuff. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ? przyznam ze nie slyszalem o tym bugu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiva Napisano 10 Marzec 2009 Autor Share Napisano 10 Marzec 2009 przyznam ze nie slyszalem o tym bugu. Ale to mnie trochę zaniepokoiło... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=52799&highlight=Distributed+rendering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 hmm... to jest odnosnie RC, czyli w zasadzie bety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach. Musze tłumaczyć dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiva Napisano 11 Marzec 2009 Autor Share Napisano 11 Marzec 2009 ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach. Musze tłumaczyć dlaczego? Faktycznie masz racje, DR będę głównie używał do animacji... cenna uwaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Swierszczu, rzucisz cos wiecej? Animacje zawsze liczylem backburnerem, czyli 1 klatka na 1 kompa szla i spokoj. Mozesz cos powiedziec o liczeniu animacji DR ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiva Napisano 11 Marzec 2009 Autor Share Napisano 11 Marzec 2009 Dołączam się do prośby, również jestem ciekaw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się