Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czysto teoretycznie: 3 maszyny: Xp x64, max 2009, vray 1.5 sp2. Host:(quad core 3.0) pozostałe dwie to samo... Jaki jest skok mocy obliczeniowej dwoch pozostałych maszyn w porównaniu do hosta ?

Zakładając, że DR wykorzystuje wszystkie rdzenie (quad core 3.0) w slave'ach ?

Z góry dziękuje za info... pozdrawiam

Edytowane przez Shiva

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Straty są na początku, gdy silnik musi rozesłać pracę na wszystkie maszyny i jeśli liczysz bucketami (tak jak mr satelite) - może się okazać, że będzie trzeba na którąś maszyne poczekać, gdy pozostałe się nudzą.

 

Więc im bardziej wymagający (dłuższy na klatke) render masz - tym bardziej wzrost mocy zbliża się do liniowego :)

Napisano

huh? jaki skok mocy?

pozostale maszyny poprostu uczestnicza w renderingu tak jak host, jedynie mozesz miec opoznienia przy przesylaniu scen.

Napisano
  • Autor

Chciałem się tylko upewnić czy komputery (klient) są tak samo efektywne obliczeniowo jak host przy pracy nad jedną klatką...

 

Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ?

Edytowane przez Shiva

Napisano

Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ?

 

Ten problem nie istnial u wszystkich wiec byl to maly bug, Co do mocy w DR to maszyny dodatkowe czesto przeliczaja szybciej niz glowny komputer z tego wzgledu ze nie maja jakos obciazen przez dodatkowe programy itp stuff.

Napisano
Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ?

 

przyznam ze nie slyszalem o tym bugu.

Napisano

ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach.

Musze tłumaczyć dlaczego?

Napisano
  • Autor
ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach.

Musze tłumaczyć dlaczego?

 

 

Faktycznie masz racje, DR będę głównie używał do animacji... cenna uwaga...

Napisano

Swierszczu, rzucisz cos wiecej? Animacje zawsze liczylem backburnerem, czyli 1 klatka na 1 kompa szla i spokoj. Mozesz cos powiedziec o liczeniu animacji DR ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności