Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czysto teoretycznie: 3 maszyny: Xp x64, max 2009, vray 1.5 sp2. Host:(quad core 3.0) pozostałe dwie to samo... Jaki jest skok mocy obliczeniowej dwoch pozostałych maszyn w porównaniu do hosta ?

Zakładając, że DR wykorzystuje wszystkie rdzenie (quad core 3.0) w slave'ach ?

Z góry dziękuje za info... pozdrawiam

Edytowane przez Shiva

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Straty są na początku, gdy silnik musi rozesłać pracę na wszystkie maszyny i jeśli liczysz bucketami (tak jak mr satelite) - może się okazać, że będzie trzeba na którąś maszyne poczekać, gdy pozostałe się nudzą.

 

Więc im bardziej wymagający (dłuższy na klatke) render masz - tym bardziej wzrost mocy zbliża się do liniowego :)

Napisano

huh? jaki skok mocy?

pozostale maszyny poprostu uczestnicza w renderingu tak jak host, jedynie mozesz miec opoznienia przy przesylaniu scen.

Napisano
  • Autor

Chciałem się tylko upewnić czy komputery (klient) są tak samo efektywne obliczeniowo jak host przy pracy nad jedną klatką...

 

Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ?

Edytowane przez Shiva

Napisano

Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ?

 

Ten problem nie istnial u wszystkich wiec byl to maly bug, Co do mocy w DR to maszyny dodatkowe czesto przeliczaja szybciej niz glowny komputer z tego wzgledu ze nie maja jakos obciazen przez dodatkowe programy itp stuff.

Napisano
Czytałem też, że DR często wykorzystuje jeden rdzeń z dwóch czy w wersji SP2, SP3 ten problem został wyeliminowany ?

 

przyznam ze nie slyszalem o tym bugu.

Napisano

ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach.

Musze tłumaczyć dlaczego?

Napisano
  • Autor
ważny jest rozmiar bucketa w liczeniu sieciowo (czytaj: kiedy liczysz na wiele bucketów). Ustawiaj rozmiar w zależności od sceny. ogromną role odgrywa to w animacjach.

Musze tłumaczyć dlaczego?

 

 

Faktycznie masz racje, DR będę głównie używał do animacji... cenna uwaga...

Napisano

Swierszczu, rzucisz cos wiecej? Animacje zawsze liczylem backburnerem, czyli 1 klatka na 1 kompa szla i spokoj. Mozesz cos powiedziec o liczeniu animacji DR ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.