Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

dzieki za udostepnienie hcpiter do testów (dostałem co prawda gołe mury ale i tak to sporo... reszta jest moja)

Render na Kray 2-4 h double size 8core cpu (wiem że hcpiter renderował to w podobnym czasie ale na renderfarm z ponad 60xquad CPU i sporo pamieci RAM. Na Lightwave starcza mi 4 Giga dla tej sceny a na low octree setup pewnie ze 2 Giga Ram.)

Pozdrawiam

Wyrenderowałem to ponad 20 razy szybciej niż V-ray ? (myslę że hcpiter nie bawił się w ustawienia.... chociaż oststnie wersje Kraya przerażajż mnie szybkością i oszczędnością pamięci....

rendery prosto z Kraya (tylko lekki kolor balans z PS i reskalacja)

 

hcc.th.jpg

hce.th.jpg

hcd.th.jpg

hcb.th.jpg

hca.th.jpg

Edytowane przez Savoy

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a bo hcpiter nie chce mnie słuchać i dlatego liczy po kilkanaście h! Niedobry on!

 

Twoje renderki całkiem przyjemne, fajny ten silniczek. Jestem ciekaw jak bardzo elastyczny i czy dorównuje pod tym względem vRayowi.

Napisano

Czesc !

heheh :p Oj hcpiter niedobry, niedobry ;) Ja chcialbym sie wytlumaczyc ze tamte rendery liczylo bardzo dlugo bo to byla scena "prototypowa" tzn pierwsza wieksza gdzie testowalem nowy workflow, ostatnia moja liczyla sie znacznie szybciej :)

Co do twoich renderkow bardzo fajne i ladnie wygladaja chociaz prezentacja w takiej formie jak z katalogu nie przemawia do mnie troszke :)

 

Pozdrawiam ! :)

Napisano

o kurde, taką promocję Lightwave i Kray'a to ja rozumiem :]

Widzę, że Kray już jest pełen wypas, ciekawe kiedy oficjalny finał?

 

aha, teksturę parkietu olałeś :)

 

pozdrawiam!

Napisano
Jestem ciekaw jak bardzo elastyczny i czy dorównuje pod tym względem vRayowi.

 

Juz od dawna:

- Engine przy tej samej jakosci renderu szybszy od 2-10 razy od V-ray (w zaleznosci od sceny)

- blurr tak samo (albo i moze jeszcze szybciej) jest tak szybki ze w wogóle nie uzywamy Specular (Archaiczny fake :D )

- shoting photons ok 20-30 razy szybszy (ta sama scena: V-ray ok 4 min shoting 1.000.000 photons Kray: 10 sec. . Tutaj nie ma co porównywac PRZEPAŚĆ.....)

- managment memmory ok 2-3 razy mniej pamięciożerny (czyli wystarczy 4 Giga RAM do duzych scen)

- Ultra szybki start ciężkich scen (tutaj nawet nie wiem jakie jest ratio ale nawet nie ma co porównywac....

- Instance nie do pobicia przez zadny inny program renderujacy : podaj mi rekord a pobiję go w 30 min - oczywiscie wyrenderuje to na 4 Giga albo 8 ale nie potrzebuję wiecej.

- prawdziwe Bounce Light Engine (normalnie uzywam 20 recurse ale Kray obsługuje 1000 - to jest jego maximum) a wiec bliżej nam do maxwella niz V-ray (oczywiście nadal to jest photonMapping a nie MTL)

 

Grzegorz przygotowuje sie (mam nadzieję ze juz niedługo) do engine v. 3.0 bo jest parę rzeczy w w v2.0 które przydałoby sie poprawić. A wiec bedzie jeszcze szybciej wiec po tym prawdopodobnie RealTime Engine z pełnym PhotoMappingiem - ale to daleka przyszłość...

 

bardzo brakuje mi Real Displacement i otwartego portu dla fur generator (lightwave posiada niezły moduł fiberFX)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.