Skocz do zawartości

hcpiter scena Kray


Gość Savoy

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki za udostepnienie hcpiter do testów (dostałem co prawda gołe mury ale i tak to sporo... reszta jest moja)

Render na Kray 2-4 h double size 8core cpu (wiem że hcpiter renderował to w podobnym czasie ale na renderfarm z ponad 60xquad CPU i sporo pamieci RAM. Na Lightwave starcza mi 4 Giga dla tej sceny a na low octree setup pewnie ze 2 Giga Ram.)

Pozdrawiam

Wyrenderowałem to ponad 20 razy szybciej niż V-ray ? (myslę że hcpiter nie bawił się w ustawienia.... chociaż oststnie wersje Kraya przerażajż mnie szybkością i oszczędnością pamięci....

rendery prosto z Kraya (tylko lekki kolor balans z PS i reskalacja)

 

hcc.th.jpg

hce.th.jpg

hcd.th.jpg

hcb.th.jpg

hca.th.jpg

Edytowane przez Savoy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

a bo hcpiter nie chce mnie słuchać i dlatego liczy po kilkanaście h! Niedobry on!

 

Twoje renderki całkiem przyjemne, fajny ten silniczek. Jestem ciekaw jak bardzo elastyczny i czy dorównuje pod tym względem vRayowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc !

heheh :p Oj hcpiter niedobry, niedobry ;) Ja chcialbym sie wytlumaczyc ze tamte rendery liczylo bardzo dlugo bo to byla scena "prototypowa" tzn pierwsza wieksza gdzie testowalem nowy workflow, ostatnia moja liczyla sie znacznie szybciej :)

Co do twoich renderkow bardzo fajne i ladnie wygladaja chociaz prezentacja w takiej formie jak z katalogu nie przemawia do mnie troszke :)

 

Pozdrawiam ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak bardzo elastyczny i czy dorównuje pod tym względem vRayowi.

 

Juz od dawna:

- Engine przy tej samej jakosci renderu szybszy od 2-10 razy od V-ray (w zaleznosci od sceny)

- blurr tak samo (albo i moze jeszcze szybciej) jest tak szybki ze w wogóle nie uzywamy Specular (Archaiczny fake :D )

- shoting photons ok 20-30 razy szybszy (ta sama scena: V-ray ok 4 min shoting 1.000.000 photons Kray: 10 sec. . Tutaj nie ma co porównywac PRZEPAŚĆ.....)

- managment memmory ok 2-3 razy mniej pamięciożerny (czyli wystarczy 4 Giga RAM do duzych scen)

- Ultra szybki start ciężkich scen (tutaj nawet nie wiem jakie jest ratio ale nawet nie ma co porównywac....

- Instance nie do pobicia przez zadny inny program renderujacy : podaj mi rekord a pobiję go w 30 min - oczywiscie wyrenderuje to na 4 Giga albo 8 ale nie potrzebuję wiecej.

- prawdziwe Bounce Light Engine (normalnie uzywam 20 recurse ale Kray obsługuje 1000 - to jest jego maximum) a wiec bliżej nam do maxwella niz V-ray (oczywiście nadal to jest photonMapping a nie MTL)

 

Grzegorz przygotowuje sie (mam nadzieję ze juz niedługo) do engine v. 3.0 bo jest parę rzeczy w w v2.0 które przydałoby sie poprawić. A wiec bedzie jeszcze szybciej wiec po tym prawdopodobnie RealTime Engine z pełnym PhotoMappingiem - ale to daleka przyszłość...

 

bardzo brakuje mi Real Displacement i otwartego portu dla fur generator (lightwave posiada niezły moduł fiberFX)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności