Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

mam problemik, robie scenke, gdzie na dywanie stoja krzesla, i za chorobe nie moge uzyskac efektu jak w rzeczywistosci, ze miejsca styku nog krzesel z wykladzina sa jakby lekko przyciemnione. Obecnie krzesla wygladaja jak w powietrzu, co pokazuje zdjecie.

Uzywam Max 9 + Vray 1.5 RC3. Ustawienia rendera w wiekszosci jak z tutoriala vraya (irradiance map - pri, light cache - sec bounces) ustawienia medium. Probowalem z innymi rowniez - bez efektu. Obie uzyte bitmapy (tj. drewno i wykladzina) maja standardowe ustawienia, zero reflektow, ale wykladzina ma vrayoverridemat jako szary, bo scena robila sie za czerwona.

 

Jaki parametr odpowiada za takie laczenia 2 powierzchni?? Czy mam dlubac w ustawieniach bitmapy czy rendera?

 

Dodam, ze jak puszczam wszystko z override mtl w szarosciach, to te subtelne miejsca stykow sa widoczne...

 

Prosze o rade, bo mecze sie i mecze.

 

Pozdr.

 

testjpi.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

sa vrayshadow.

 

Ale to nie maja byc cienie od directa, ale ogolne takie, jak przy swietle dnia, niekierunkowe, takie lekko przyciemnione miejsca styku nogi krzesla z podloga...

Napisano

Gdy dasz irr mapę na high lub nawet na very high, to powinno to wyjść.

Albo więcej sampli w irr mapie.

Napisano

Vraydirt też może się sprawdzić. Wystarczy dodać czarny materiał jako warstwę w Blendmateriale i przypisać mu jako maskę vraydirt z odwróconymi kolorami.

Napisano

clrThresh, distThresh, nrmThresh w IRR. Im mniejszy tym dokładniejszy shading.

Napisano
  • Autor

hm dzieki naten czas, no pokombinuje z tymi wartosciami na zblizeniu przy malej rozdzialce.

Oby tylko czas renderu nie podskoczyl kosmicznie, bo i tak scena wymagajaca i dosc duza...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.