Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziewczyna powiadasz heęęęęęęę ? :)

Brak jakichkolwiek zmarszczek, dziury w twarzy, brak rzęs, liche oświetlenie, anatomia oczu, dział finished works, to wszystko na DUŻY minus.

Na plus hm... bump gdzieniegdzie jest ładny

Gość Cornelius Scipio
Napisano

He he cały Keraj :) Nikt nie przejdzie obojętnie i chyba o to chodzi ;)

 

pzdr.

Napisano

Ex3: dzieki za koment:) milo ze bump sie podoba

 

Cornelius Scipio: hehe milo mi ze tak myslisz

 

adam_m: milo ze pamiatasz mnie jeszcze, jak mnie nie bylo to pracowalem dla City Interactive i porobilem troche rzeczy do gerek, ale mnie zwolnili wiec mam znowu duzo czasu:)

Napisano

tytul powinien brzmiec "nacpana dziewczynka" :) Musze powiedziec ze nawet podoba mi sie swiatlo i ogolne wrazenie pracy. Szkoda ze o anatomii troche zapomniales.

W kazdym razie milo cie widziec ponownie, pewnie znowu bedzie co czytac w komentazach :)

Napisano

No napewno widać postęp po tym cyborgu co kiedyś męczyłeś,tylko czemu takie ujęcia zawsze dziwne że kamera prawie w nos postaci wjeżdża.Bużka całkiem sympatyczna walnął byś jakąś czapeczkę i kawałek tłowia,może jakąś łapkę i pare motylków w tle i by było 2 razy lepiej;)

Napisano

Ktos ci chyba strone zahackowal :D Co do pracy nie podoba mi sie szczegolnie przez to ze nie chcialo sie zrobic wlosow a chciales cos pokazac to temat taki dales a nie inny, poza tym wyraz twarzy jak nie wiem co :)

Napisano

hcpiter: faktycznie, kurde ktos mi strone zhakowal, musze sie zglosisc do admina serwisu

 

mafida: dzieki!

 

mirach: oby nie bylo za duzo co czytac, juz sie boje:)

Napisano

Wyraz twarzy fajny, tekstura też dobra.

Musisz popracować nad modelem (anatomia - zwłaszcza oczy, dziewczyna nie ma powiek)

Shader oczu kiepski, bez głębi.

Że łysa to jeszcze przejdzie, ale rzęsy powinna mieć, i brwi lepsze by były prawdziwe a nie tylko na teksturze, zwłaszcza jeśli pokazujesz tak z bliska.

Te dziurki po prawej na policzku zbyt ciemne, wyglądają jakby były bardzo głębokie.

Napisano

byłoby całkiem spoko, gdyby nie malowane brwi, brak rzęs, symetryczna textura, gładkie usta; i kadr identyczny jak w cyborgu, użyłeś tej samej sceny?? Shader mi się podoba.

Napisano

Ania: dzieki za koment. Oczy to moja pieta achillesowa, za chiny nie potrafie zrobic fajnych oczu. Slyszalem ze pod maya w mentalu jest o wiele latwiej niz w maxie. Ale niestety ja ni potrafie robic ani wlosow ani oczu:(

 

mis3k: dzieki za komnet. Scena faktycznie podobna ale robiona od zera, zreszta nie ma tu nic specjalnego 4 swiatla i tyle.

Napisano

adam_m: milo ze pamiatasz mnie jeszcze, jak mnie nie bylo to pracowalem dla City Interactive i porobilem troche rzeczy do gerek, ale mnie zwolnili wiec mam znowu duzo czasu:)

Przykro mi :( Podziwiam Cie, że ciągle próbujesz.

Napisano
Slyszalem ze pod maya w mentalu jest o wiele latwiej niz w maxie

 

Ale naciagany tekst. Nie ma co zwalac winy na maxa bo w maxie tak samo mozesz zrobic. Dobry shader oczu to mozna nawet w scanline zrobic.

Napisano

Przepusciłbym szader skóry, głupia mine tez, brwi też.......ale oczu jako najbardziej przykłuwającego uwage elementu twarzy, w dodatku tak skopanego.......nie przepusze ! Wystarczyło dać rzęsy i poobserwować jaki kształt ma ludzkie oko! Jak nie mozesz tego zrobić w 3d.....a robisz stila...to zrób w fotoszopie! mam wrazenie ze jednak pewnych kwestii nie da sie nauczyć :/....chodzi mi tu o jakiś poziom samozadowolenia.....ym? coo ?

Napisano

adam_m: dziki stary. Takze dzieki za link ale bardzej bym potrzebowal linka do tutka jak sie robi oczy pod maxem:/ skora juz mi jakos wychodzi.

 

Temporal: dzieki za koment!

 

JmTm00: samozadowoleniu mowimy stanowcze nie! :)

Napisano

hehe biezkitu ostro zbombiona małolata z poprawczaka :D hehe

podoba mi sie ! :D choc przydalo by sie pare poprawek :D

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Kolejna nieskończona praca w galerii prac skończonych.

Sam prowokujesz aby wprowadzić Ci ograniczenie możliwości zakładania nowych wątków

poprzez moderację/akceptację postów - jesteś pewien że to konieczne ?

Dla prac niedokończonych lub eksperymentów jest dział WIP

Kolejne wątki z pracami podobnego typu będą kasowane.

 

cytat z regulaminu :

"3) Pamiętaj o tym żeby Twoja praca spełniała wymogi JAKOŚCIOWE Gallery finshed works, nie wrzucaj tu :

- Prostych brył jak : boxy, sphery itp.

- Testów!

- Niedokończonych modeli od tego jest dział W.I.P

- Jeżeli jesteś początkujący zastanów się kilka razy zanim wrzucisz coś czego, w przyszłości będziesz się wstydził!

 

MODERATOR decyduje czy Twoja praca nadaje się do Gallery Finished Works, jeżeli nie będzie spełniała wymogów JAKOŚCIOWYCH, Twój wątek zostanie usunięty, lub przeniesiony do działu W.I.P"

 

Czy się podoba to czy nie, używając max3d.pl akceptujesz zasady zapisane w regulaminie.

 

koniec tematu, prosze nie rozpoczynać dyskusji w tym wątku, zażalenia przyjmuję na PM

Edytowane przez piksar



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności