jahred6 Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Witam, wrzucam tu ukończoną wizualizacje wnętrza gabinetu, projektowanego na zlecenie - więcej już na moim sprzęcie nie wycisnę z mentalray'a :-) Czasy wizek to 10h, 7h, 6h. Pozdrawiam !
lukasz3d Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 ogolnie nie najgorzej,czepilbym sie jedynie ustawien materiaółw,wedlug mnie przesadzasz w pewnych momentach z bumpem i refleksami.Nieco dziwnie wyglada model fotelika.Podoba mi sie swiatlo poza tym miejscem podejrzanym w narozniku pomieszczenia nad logo firmy
peter_f Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 nooo bardzo przyjemnie :) mógłbyś zwiększyć sampling w ustawieniach glossiness materiału drewna na wyższy, bo zaszumiony jest lekko (chyba, że to bump), ale i tak jest całkiem dobrze. Możesz pokazać ustawienia mentala?
jahred6 Napisano 25 Marzec 2009 Autor Napisano 25 Marzec 2009 To miejsce nad logiem to cień od krawędzi halogenu który je oświetla, jakby było widać sufit było by ok - zgadzam się może to zmylić. W oknie photometryczne typu regtangular, oraz system daylight mr sun i mr sky mnożnik 0.07. Reszte w kontroli ekspozycji. Sampling lanczos 1/16 , FG na high, rozdziałka 900x675. Mogę czasem przesadzać nie jestem jeszcze fachowiec, w sumie to pierwszy wiz interiora który dociągnołem do końca, mam zamiar dociągnąć jeszcze ten :-) - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=57013
plasti Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 zawsze wiedzialem ze mozna CUDA wycisnac z mentala, mi sie bardzo podoba, ale własnie te chropowatosci lub zbyt maly sampling mnie denerwuje....
Luqas87 Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Całkiem przyjemnie :) Można by się przyczepić do kilku materiałów, ale jak już koniec to koniec :] Podoba mi się patent na podkreślenie narożników ścian i galeria fotografii
hcpiter Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Mogles nad nia jeszcze posiedziec bo widac troszke niedociagniec, przedewszystkim materialy sa slabe i swiatlo takie mdle chociaz okno otwarte to przedewszystkim przeszkadza w ogladaniu. Pracuj dalej a bedzie napewno lepiej :) Pozdrawiam.
adam_m Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Drewno na stolikach źle zmapowane, chyba ze to jest okleina.
indian Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 mnie się osobiście ni podoba tylko latający stoik na 3 renderze i tekstura paneli ogólnie całkiem fajnie pozdro
jahred6 Napisano 25 Marzec 2009 Autor Napisano 25 Marzec 2009 Dzięki za miłe słowo :-) Koniec bo dziś było oddanie projektu :-) Co do niedociągnięć - wiem, jestem świadomy - nie uważam tych wizek za szczyt możliwości. Lecz dla mojego obecnego sprzętu jest to szczyt :) Jak już mówiłem w WIP'ie zmieniam sprzęt i będzie lepiej - oświadczam ! Testy renderów, materiałów, trwają za długo. Przy drewnie tutaj po prostu brakowało samplingu - adam_m tak jest to okleina naturalna - nie lite drewno :-) Luqas87 dzięki, do materiału farby ściennej zaznaczyłem AO co właśnie podkreśla krawędzie. plasti Mental trudny... duże możliwości - oj tak, liczy dłuuugooo, ale brak mu tej bezczelnej żylety jak VRAY.
Temporal Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 czy ten efekt na laczeniach sciany sufitu jest celowy czy to jakies ao badz interpolacja fg points? troche to psuje efekt ale ogolnie praca nie jest zla o taki sredniak. Sam design mi sie podoba ale niestety widac slabe nastawy materialow tu i uwdzie jest ziarniscie.
jahred6 Napisano 25 Marzec 2009 Autor Napisano 25 Marzec 2009 AO celowe może zbyt mocne ale spodobało mi się. Co do jakości nastawów tak jak pisałem wcześniej - sprzęt. Dzięki za uwagi.
Rekomendowane odpowiedzi