Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Żeby nie robić bałaganu wrzucam 2 prace w jednym watku. Obie powstały jako trening modelowania, jednak postanowiłem je wyrenderować (w końcu nie tylko modeling trzeba ćwiczyc;). W sumie to moje pierwsze rendery "studyjne". Perwszy render mp3 zgapiony ze strony producenta.

 

1. walkman (wyższa rozdzielczość po kliknięciu w obrazek - jeśli niczego nie popsułem:)

panas01.jpg

 

panas02.jpg

 

panas03.jpg

 

panas04.jpg

 

panas05.jpg

 

panas06.jpg

 

siatki:

wire02ss.jpg

 

wire03s.jpg

 

wire04se.jpg

 

 

2. mp3 player (wyższej rozdzielczości brak, prosty model, mało detali więc nie ma czego oglądać z bliska:)

mp301.jpg

 

mp302.jpg

 

mp303.jpg

 

mp304.jpg

 

mp305.jpg

 

siatki:

wire03p.jpg

 

wire00001p.jpg

 

wire00002p.jpg

 

Robione w 3ds max, Vray, PS

Edytowane przez mrowek

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo ładnie, szczegulnie ten pierwszy

pozdro

p.s podłączam się do pytania o gąbkę

Napisano

rendery na białym tle dużo lepsze imo.

 

Trosiek - dobra mapka i disp i masz.

Napisano

no gąbki serio ekstra, wprawdzie wyglądają bardziej jak zamsz ale i tak powalają, generalnie zen o wiele ładniej wyszedł tylko szkoda że nie zrobiłeś wyświetlacza normalnie za szybka bo ta krzywizna modelu zarysowana na nim źle wygląda ale to już czepialstwo.

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze.

 

trosiek, indian: gąbka to prosty model z mapką displace, mapkę zrobiłem ze zwykłego maxowego cellulara, ale wymagało to trochę testowania zanim zaczęło dobrze wygladać.

styczeń: wyświetlacz jest za przeźroczystą szybką, wystarczy spojrzeć na napisy na nim, np. na przedostatnim renderze widać że napis "Menu" jest przycięty z góry, bo zasłania go właśnie krawędź szybki - ekran znajduje się trochę poniżej niej.

 

Pozdrawiam

Napisano

niezle rendery i obiekty fajniejsze sa moim zdaniem te z biała scena chociaz cos mi nie pasi w tym zaokragleniu na ekranie mptrojki a moze to efekt nadany przez szybke ja tam sie nie znam a drugie co mi nie pasi to to ze nie pokazales siatki :P

a tak to materialy ze swiatlem oraz cala reszta gitara :]

pozdrawiam

Napisano

no ładne renderki>> jeśli mam jakieś uwagi to tylko takie ze denerwujemnie gdy przedmiot wypełnia cały kadr tak jak u ciebie. Powinieneś moim zdaniem zostawić więcej powietrza (zwłaszcza po bokach) a najlepiej dla prezentacji zorganizować to w jakieś plansze.

Napisano

Piękne modele i ładnie zaprezentowane, choć zgadzam się z Shi odnośnie tego powietrza. Najfajniej prezentują się te na białym tle. Ogólnie bardzo, bardzo ładne.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Trochę mnie nie było więc dopiero odpisuję;)

Dziękuję wszystkim za komentarze.

shi: chyba masz rację z tym kadrem. Zawsze jak ustawiam kamerę to mam tendencję do takiego wypełniania kadru obiektem, spróbuje przy następnej okazji zostawić więcej miejsca.

Dodaje siatki obiektów. W mp3 przednia ścianka jest po małym ms, ale już go nie wyłączę - stock został skolapsowany. Natomiast wklęsłe napisy/znaczki w walkmanie są robione booleanem (po ms), stąd taka siatka.

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności