Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam kilka modeli raczej złożonych około 1mil Poly ,

problem w tym ze te modele mają losowo poodwracane normalne na powierzchni i ręczne zaznaczanie poligonów odpada bo zajęło by mi to rok .

Szukam jakiej metody która automatycznie odwróci wszystkie poodwracane normalne

w kierunku zewnętrznym i zostawi te które są ok i naprawi tym samym błędy w modelu:)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Konwertujesz model do editable mesh lub nadajesz madyfikator edit mesh zaznaczasz wszystkie ścianki i w zakładce Surface Properties masz Unify.

Napisano
  • Autor

unify nie pomaga , odwraca cześć troche podobnie jak filp:(

 

może jakiś zewnętrzny soft ktoś zna ?

Edytowane przez Amok

Napisano

problem pewnie w złym exporcie- mi zawsze pomagało chyba,ze własnie popełniłem błąd eksporując. Czasem jest jeden model który składa się z elements i każdy element jest scianką- sprawdź bo może tak być

Edytowane przez Tomek Kosiorek

Napisano

Miałem cadowskie modele które niestety nie dały się w żaden sposób znormalizować. Czasami pomaga wcześniejszy weld vertexów z małym distance - gdy siatka jest pocięta i fejsy są niepołączone ze sobą to ujednolicenie nie może pojechać po kolejnych polygonach bo ich po prostu nie widzi.

Napisano

Osobiscie pomagalo mi Silo. Podobnie opcje "unify normals" i jesli potrzeba to "flip normals". Zalezy od modelu - czasem pomoze, czasem nie w 100% ale zawsze jakos wybrnalem.

30 dniowy trial masz TUTAJ wiec co ci szkodzi sprobowac ;)

Napisano

Możesz też użyć Blendera importujesz wciskasz Ctrl+N (myszka na widoku 3D) kiedy wyskoczy czy pod myszką komunikat (reacalculate normals outside) klikasz go by zatwierdzić i gotowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.