Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam po krótkiej przerwie ;)

Zrobiłem ostatnio ten oto zestaw skórzanych toreb. Blender + Photoshop.

Nie wiem czemu ale znowu widać słabo normalkę, nie wspominając o specularze ;/

Od razu mówię że na zielonej torbie wyłączyłem normalmapę, a i tak prawie nie widać różnicy.

 

Liczę na wasze komentarze ;)

 

 

[/url]planszah.th.jpg

  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

moim zdaniem torby wyglądają dobrze , normalka najlepiej jeśli jest wypalona z HP na LP niż od tej robionej w szopie ale widać że mocna jest i że dużo warstw nakładałeś , mocne elementy normal mapy powinny być tylko te główne , natomiast faktura materiału tj. skóra powinna być delikatna a u Ciebie wszystko jest mocno wycharatane i dlatego normalka jest mało czytelna natomiast spec jest kiepski dlatego słabo widać normalke , Twoja spec mapa jest zbyt ciemna , po jaśnij ją trochę i podkręć kontrast , noj szwy mogły być trochę mniejsze bo nieco ''zasłaniają'' całość.

 

Spróbuj też pobawić się z oświetleniem modelu bo to też ma znaczenie.

I popatrz sobie na green channel w normal mapie bo masz chyba odwróconą , Twoje szwy zdaje się są wklęsłe a powinny być raczej wypukłe chyba że już ja całkiem źle widzę :D

Edited by Davegraph
Posted

Skromna pracka, ogólnie mówiąc jest ok ;] brakuje detalu i charakteru, najmniej podobają mi się tył z tymi paskami (lepiej by było to przepasać prostopadle jednym dużym jasnym pasem) teraz to zostawi i bierz się za całą postać jaskiniowca ;]

pozdro

Posted

Właściwie normalka jest wypalona ze sculpta, potem trochę nałożonych warstw i na to warstwa detalu zrobiona z textury.

 

Co do pasków to to jest bardziej do przypięcia do paska więc chyba taki układ jest najkorzystniejszy ;)

Posted

Generalnie ok, tylko niezupełnie użyłeś polycount.

Można było dużo bardziej skomplikowany obiekt zrobić z takiej gęstej siatki.

Nie widać tego ze torba jest "noszona" tzn pooglądaj sobie torby/plecaki - zawsze sie układają w fałdy - bo w środku jest coś ciężkiego, a zaczepione są w 2 punktach.

Torba jest zrobiona ze skóry, nie ze stali - powinna się odkształcic.

 

Zrób sobie prsty model człowieka, i spróbuj nałożyć ten plecak na niego.

Chyba ze to torba przyczepiana do paska. Bo jeśli plecak - te pętelki są za małe.

Posted

Właściwie to nie do końca, bazowałem na pewnym koncepcie, bodajże z warhammera, który widziałem i chciałem to w miarę podobnie odtworzyć.

 

Nie podam linku gdyż ten obrazek widziadłem raz jedyny. :P

Posted

niby spoko ale nie za dużo poly jak na taką saszetkę? można by tu i tam odjąć trochę, jeśli jest przypinana do pasa to chociaż te uchwyty usuń - i tak nie będzie ich widać;)

Posted
Właściwie to nie do końca, bazowałem na pewnym koncepcie, bodajże z warhammera, który widziałem i chciałem to w miarę podobnie odtworzyć.

 

Nie podam linku gdyż ten obrazek widziadłem raz jedyny. :P

 

 

Mimo to będę się upierał że trzeba sobie pooglądać podobne obiekty po tożeby wiedzieć jak poprawnie zrobić model.

Nawet jak masz koncept, dobrze jest mieć inne obrazki żeby uzupełnić ewentualne w nim braki.

Wtedy nie wychodzą rzeczy w stylu "jak sobie wyobrażam saszetkę":)

Nawet jak sie robi stylizowane fantasy.

 

I fakt, taka saszetka powinna mieć jakieś 300 tris max.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy