Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

Od dluzszego czasu mecze sie z takim problemem, ze mam animacje w ktorej jeden obiekt jest statyczny a 2 nad nim pojawia sie wraz z postepem animacji za pomoca maski w kanale opacity.

Renderuje za pomoca primary IrridianceMap z Multiframe incremental i secundary Lightcache z opcja fly frough.

 

Problem objawia sie taki ze w poczatkowej fazie sceny obiekt jest dosyc mocno naeksponowany a w nastepnych ramkach kiedy zostaje przykryty przez 2 obiekt zamiast byc ladnie zacieniony to nadal pozostaje mocno naeksponowany.

Ma ktos jakis patent na taki przypadek?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 901
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak coś się rusza i chcesz żeby oddziaływało na GI (czyli Twoje oczekiwane zaciemnienie) to musisz liczyć IRR i LC dla każdej klatki osobno. Czyli w single mode.

Napisano
  • Autor

No i tutaj jest klopot, bo w takim momencie w playu jest strobo. Kazda klatka minimalnie inaczej wyglada.

Napisano

Sorki, że sie przypinam, ale w sumie to o co chce się zapytać dotyczy niemal tego samego: To w końcu da sie renderować animacje we vray czy nadal nici jak kiedys? Jak pozbyc się migotania, ale żeby zarazem było odpowiednie oddziaływanie?

Napisano

Teoretycznie jest sposob liczenia dla animacji. Jakos sie tam preset w Irr mapie nazywa. Animation Prepass i Animation rendering chyba.

W toerii wyglada to tak ze pierw liczysz mape co klatke w tym prepasie, kazda irr mapa jest zapisywana jako odzielny plik, pozniej w trakcie juz samego renderingu vray stara sie blendowac pomiedzy tymi mapami zeby nie bylo migotania.

W praktyce raz jak mialem 2 swiatla (sun + enviro) i nie za wiele ruszajacych sie elementow to to przeszlo (z paroma potknieciami ale poszlo). Jak mialem interior z duza iloscia swiatel + duzo ruchu render time wzros gigantycznie. Tak z 7 min na klatke do 45.

W sumie chyba juz lepiej liczyc GI co klatke z wysokimi ustawieniami i liczyc na to ze mrygania nie bedzie za bardzo widac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.