Skocz do zawartości

Moja pierwsza wizja pokoju (nie śmiejcie się)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szysia565
Napisano (edytowane)

Niech będzie... Zaryzykuję... Wrzucam moją pierwszą pracę z 3D MAXa... Pomijając fakt że model jest bardzo ubogi, jest tu wiele błędów, wynikających po prostu z tego że nie umiem się ich pozbyć ;/ Jestem początkujący...

Model i render: 3D MAX

Kompozycja: Photoshop

wizjapokoju.jpg

PS. Pisząc co jest nie tak, słówkiem wspomnijcie jak to zmienić. Z góry dzięki...

Edytowane przez tweety
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zmien nazwe tematu(detalu w regulaminie)

poza tym to forum nie jest od wysmiewania( z tego co mi wiadomo) lecz od konstruktywnej krytyki

jak na pierwsza pracke naprawde niezle, choc dla mnie za duzo kolorkow,

moglbys dac pojedyncze rendery a nie takie kompilacje?i fajnie jakby byly napoczatek bez tekstur, tylko w szarosci

Napisano

Heh :) nie uśmieję się :)

Jestem w liceum, Szychu, a będąc w gimnazjum potrafiłem naprawdę nie wiele - nie uczyłem się mentala ani v-raya.

Teraz mam najlepszą propozycję - zanim zaczniesz coś dobrego tworzyć - eksperymentuj z modelowaniem, próbnymi renderami fotorealistyki w mentalu lub V-Ray. Ucz się tworzyć dobre materialy i tekstury oraz swiatło. Ryzykuj bez ryzyka :)

A tak w ogóle przydadzi Ci się interesujacy tutorial z Evermotiona:

http://www.evermotion.org/tutorials/mich/

Pozdrawiam serdecznie, chłopie :)

Napisano

Przynajmniej plus taki ze nie lecisz odrazu z tym do finisha :) No narazie naprawde slabo, looknij na te renderki i pomysl co bys mogl zmienic i co tak naprawde ci sie w tym nie podoba i wtedy zacznij to zmieniac.

Pozdrawiam

Napisano

szysia565--> Co do twojego podpisu, dlaczego nie ma w gimnazjum 3D maxa:

1. Mało kto by się tym zainteresował.

2. To jest drogie, a dla kilku osób nie warto kupować.

3. Brak nauczycieli.

4. Brak odpowiednich PC (chyba najważniejsze).