Gość szysia565 Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 (edytowane) Niech będzie... Zaryzykuję... Wrzucam moją pierwszą pracę z 3D MAXa... Pomijając fakt że model jest bardzo ubogi, jest tu wiele błędów, wynikających po prostu z tego że nie umiem się ich pozbyć ;/ Jestem początkujący... Model i render: 3D MAX Kompozycja: Photoshop PS. Pisząc co jest nie tak, słówkiem wspomnijcie jak to zmienić. Z góry dzięki... Edytowane 15 Kwiecień 2009 przez tweety
M4rcus Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 zmien nazwe tematu(detalu w regulaminie) poza tym to forum nie jest od wysmiewania( z tego co mi wiadomo) lecz od konstruktywnej krytyki jak na pierwsza pracke naprawde niezle, choc dla mnie za duzo kolorkow, moglbys dac pojedyncze rendery a nie takie kompilacje?i fajnie jakby byly napoczatek bez tekstur, tylko w szarosci
mirach Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 em.... no tak w okolicach roku 2000 to bys calkiem niezle komentaze zebral. Zmienic: kolory, swiatlo, skale, modele, to cos nazwane "kompozycja" :)
kliment woroszyłow Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 (edytowane) nie wiadomo na co patrzec..skutecznie przez "kompozycje" zamazałes odbiór czegokolwiek...i ta wszystko ogarniająca czerwień...słuchaj miracha, wie co prawi ;) Edytowane 14 Kwiecień 2009 przez kliment woroszyłow
Camel Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Heh :) nie uśmieję się :) Jestem w liceum, Szychu, a będąc w gimnazjum potrafiłem naprawdę nie wiele - nie uczyłem się mentala ani v-raya. Teraz mam najlepszą propozycję - zanim zaczniesz coś dobrego tworzyć - eksperymentuj z modelowaniem, próbnymi renderami fotorealistyki w mentalu lub V-Ray. Ucz się tworzyć dobre materialy i tekstury oraz swiatło. Ryzykuj bez ryzyka :) A tak w ogóle przydadzi Ci się interesujacy tutorial z Evermotiona: http://www.evermotion.org/tutorials/mich/ Pozdrawiam serdecznie, chłopie :)