Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

ostatnio zakończyłem mały modelik lowpolly, jest nim polski pistolet P-64 "CZAK". Udało mi się zamknąć w 650 trisach i dwóch teksturach 1024x1024 (jedna to diff+spec, druga to nmap). Model z założenia nie miał być zniszczony. Screeny pochodzą z BGE.

P-64 CZAK

referencja

 

Chętnie wysłucham jakiejś konstruktywnej krytyki.

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

ja bym poprosił o pokaz texturek i siatki , uv tez może być , chętnie pooglądam :)

 

Na pierwszy rzut oka wygląda fajnie ale po bliższym wychodzą farfocle, ta dziura wygląda nie dobrze , jak chcesz podniszczyć obiekt tego typu to lepiej zrób to na poziomie textury a nie modelu bo wygląda to nie naturalnie , zresztą sam pistolet wygląda jak nowy a tu nagle taka dziura...

 

Widać że Twoja siatka uv nie wszędzie idzie równo z texturą , wychodzą białe obwódki , popraw tło textury lub siatkę

 

w okół spustu chyba smooth sie wyświetla nie prawidłowo i w ogóle skąd się tam wzięło to żółte światło? Czasami rzuca się w oczy kanciastość modelu i jego ''płaski'' wygląd , pozdro.

 

Za texture koloru uzyłes zdjęcia?

Edytowane przez Davegraph
Napisano

Wygląda tak średnio ale chyba trochę zbyt monotonnie jeśli chodzi o kolorki, spujrz na referkę, zobaczysz ze on ma wiele przebarwień itp.

Pozdro ;)

Napisano

Wygląda w miarę ok tylko trochę za bardzo poskąpiłeś ścianek, tym bardziej że textura jest dość spora na tak mały obiekt, jeżeli w grze miał by być faktycznie na tak bliskim planie to spokojnie mogłeś dać 2x3 razy więcej geometrii.

Ogólnie fajnie, schludnie wykonane ;] może brakuje takiego charakterystycznego detalu np rysy na krawędziach (te które są na boku za mało uzasadnione, te przy spuście za duże i za mało ostre wyglądają bardziej jak plamy niż odpryski/rysy).

Zrób większego i bardziej używanego guna na pewno wyjdzie ci ciekawa pracka.

I tak jak Davegraph powiedział siatka i textury plz ;]

btw Davegraph gdzie ty masz dziurę w modelu wynikającą z uszkodzeń??

Napisano (edytowane)

myślałem że ta jasna plama to dziura ;] Dopiero później zorientowałem się że to naturalny otwór w czak'u ale nie zmienia to faktu że można by ją przyciemnić bo wygląda to jakby ktoś gumką przejechał.

 

Dzięki za zwrócenie mi uwagi :D

Jestem ciekaw textur.

Edytowane przez Davegraph
Napisano

@Davegraph

Jaka dziura? Ta na łuskę?

Co do białych obwódek to dziwne, bo tekstura jest czarna.

Żółte światło wzięło się tam z żółtego źródła światła ;) A niebieskie z niebieskiego.

O co chodzi z tym "þłaskim wyglądem"? Sam pistolet jest dosyć prosty/płaski. Właśnie dlatego go wybrałem, by poćwiczyć teksturowanie nie modelowanie.

 

@PIraT

Na refce widzę dużego speca a w nim odbicie pokoju czy innego enva. Inne refki też wiele wariacji nie wnoszą.

 

Ogólnie dzięki za komenty i wrzucam png'sy.

siatka.png

diffmap.pngnmap.pngP64.png

Napisano

Prezentacja modelu jest teraz znacznie lepsza niż poprzednio , światło lepiej pada na model, wygląda teraz fajnie ,może dlatego że z innej perspektywy ,otarcia metalu wyszły kiepsko , stąd moja zła interpretacja i pomysł z białymi obwódkami.

Napisano

Jak dla mnie to to wycięcie na lufie na dole powinno być gładkie- teraz jest ostre.

Te małe reliefy są chyba za małe. Widzę jakiecgoś noisa tam tylko.

Masz chyba za mało wytarć metalu - wszędzie gdzie coś ma krawędź/wystaje powinien być metal wytarty - chodzi o miękkie wytarcie spowodowane długim używaniem, a nie rysy.

Rączka w ogóle nie powycierana jest u ciebie.

Ale to specular musisz pokazać

Gość adamaski
Napisano
Witam,

 

ostatnio zakończyłem mały modelik lowpolly, jest nim polski pistolet P-64 "CZAK". Udało mi się zamknąć w 650 trisach i dwóch teksturach 1024x1024 (jedna to diff+spec, druga to nmap). Model z założenia nie miał być zniszczony. Screeny pochodzą z BGE.

 

P-64 CZAK

referencja

 

Chętnie wysłucham jakiejś ] konstruktywnej krytyki.[/quote

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności