shqoopoo Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 Witam, ostatnio zakończyłem mały modelik lowpolly, jest nim polski pistolet P-64 "CZAK". Udało mi się zamknąć w 650 trisach i dwóch teksturach 1024x1024 (jedna to diff+spec, druga to nmap). Model z założenia nie miał być zniszczony. Screeny pochodzą z BGE. P-64 CZAK referencja Chętnie wysłucham jakiejś konstruktywnej krytyki.
Davegraph Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 (edytowane) ja bym poprosił o pokaz texturek i siatki , uv tez może być , chętnie pooglądam :) Na pierwszy rzut oka wygląda fajnie ale po bliższym wychodzą farfocle, ta dziura wygląda nie dobrze , jak chcesz podniszczyć obiekt tego typu to lepiej zrób to na poziomie textury a nie modelu bo wygląda to nie naturalnie , zresztą sam pistolet wygląda jak nowy a tu nagle taka dziura... Widać że Twoja siatka uv nie wszędzie idzie równo z texturą , wychodzą białe obwódki , popraw tło textury lub siatkę w okół spustu chyba smooth sie wyświetla nie prawidłowo i w ogóle skąd się tam wzięło to żółte światło? Czasami rzuca się w oczy kanciastość modelu i jego ''płaski'' wygląd , pozdro. Za texture koloru uzyłes zdjęcia? Edytowane 17 Kwiecień 2009 przez Davegraph
PIraT Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 Wygląda tak średnio ale chyba trochę zbyt monotonnie jeśli chodzi o kolorki, spujrz na referkę, zobaczysz ze on ma wiele przebarwień itp. Pozdro ;)
Kruku Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 Wygląda w miarę ok tylko trochę za bardzo poskąpiłeś ścianek, tym bardziej że textura jest dość spora na tak mały obiekt, jeżeli w grze miał by być faktycznie na tak bliskim planie to spokojnie mogłeś dać 2x3 razy więcej geometrii. Ogólnie fajnie, schludnie wykonane ;] może brakuje takiego charakterystycznego detalu np rysy na krawędziach (te które są na boku za mało uzasadnione, te przy spuście za duże i za mało ostre wyglądają bardziej jak plamy niż odpryski/rysy). Zrób większego i bardziej używanego guna na pewno wyjdzie ci ciekawa pracka. I tak jak Davegraph powiedział siatka i textury plz ;] btw Davegraph gdzie ty masz dziurę w modelu wynikającą z uszkodzeń??
Davegraph Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 (edytowane) myślałem że ta jasna plama to dziura ;] Dopiero później zorientowałem się że to naturalny otwór w czak'u ale nie zmienia to faktu że można by ją przyciemnić bo wygląda to jakby ktoś gumką przejechał. Dzięki za zwrócenie mi uwagi :D Jestem ciekaw textur. Edytowane 17 Kwiecień 2009 przez Davegraph
shqoopoo Napisano 17 Kwiecień 2009 Autor Napisano 17 Kwiecień 2009 @Davegraph Jaka dziura? Ta na łuskę? Co do białych obwódek to dziwne, bo tekstura jest czarna. Żółte światło wzięło się tam z żółtego źródła światła ;) A niebieskie z niebieskiego. O co chodzi z tym "þłaskim wyglądem"? Sam pistolet jest dosyć prosty/płaski. Właśnie dlatego go wybrałem, by poćwiczyć teksturowanie nie modelowanie. @PIraT Na refce widzę dużego speca a w nim odbicie pokoju czy innego enva. Inne refki też wiele wariacji nie wnoszą. Ogólnie dzięki za komenty i wrzucam png'sy.
shqoopoo Napisano 17 Kwiecień 2009 Autor Napisano 17 Kwiecień 2009 A, jeszcze jedno @Davegraph: nie, nie używałem zdjęcia. Wszystko tworzone ręcznie od podstaw.
Davegraph Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 Prezentacja modelu jest teraz znacznie lepsza niż poprzednio , światło lepiej pada na model, wygląda teraz fajnie ,może dlatego że z innej perspektywy ,otarcia metalu wyszły kiepsko , stąd moja zła interpretacja i pomysł z białymi obwódkami.
gutekfiutek Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 Jak dla mnie to to wycięcie na lufie na dole powinno być gładkie- teraz jest ostre. Te małe reliefy są chyba za małe. Widzę jakiecgoś noisa tam tylko. Masz chyba za mało wytarć metalu - wszędzie gdzie coś ma krawędź/wystaje powinien być metal wytarty - chodzi o miękkie wytarcie spowodowane długim używaniem, a nie rysy. Rączka w ogóle nie powycierana jest u ciebie. Ale to specular musisz pokazać
Gość adamaski Napisano 16 Maj 2009 Napisano 16 Maj 2009 Witam, ostatnio zakończyłem mały modelik lowpolly, jest nim polski pistolet P-64 "CZAK". Udało mi się zamknąć w 650 trisach i dwóch teksturach 1024x1024 (jedna to diff+spec, druga to nmap). Model z założenia nie miał być zniszczony. Screeny pochodzą z BGE. P-64 CZAK referencja Chętnie wysłucham jakiejś ] konstruktywnej krytyki.[/quote
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się