Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

ostatnio zakończyłem mały modelik lowpolly, jest nim polski pistolet P-64 "CZAK". Udało mi się zamknąć w 650 trisach i dwóch teksturach 1024x1024 (jedna to diff+spec, druga to nmap). Model z założenia nie miał być zniszczony. Screeny pochodzą z BGE.

P-64 CZAK

referencja

 

Chętnie wysłucham jakiejś konstruktywnej krytyki.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja bym poprosił o pokaz texturek i siatki , uv tez może być , chętnie pooglądam :)

 

Na pierwszy rzut oka wygląda fajnie ale po bliższym wychodzą farfocle, ta dziura wygląda nie dobrze , jak chcesz podniszczyć obiekt tego typu to lepiej zrób to na poziomie textury a nie modelu bo wygląda to nie naturalnie , zresztą sam pistolet wygląda jak nowy a tu nagle taka dziura...

 

Widać że Twoja siatka uv nie wszędzie idzie równo z texturą , wychodzą białe obwódki , popraw tło textury lub siatkę

 

w okół spustu chyba smooth sie wyświetla nie prawidłowo i w ogóle skąd się tam wzięło to żółte światło? Czasami rzuca się w oczy kanciastość modelu i jego ''płaski'' wygląd , pozdro.

 

Za texture koloru uzyłes zdjęcia?

Edytowane przez Davegraph

Napisano

Wygląda tak średnio ale chyba trochę zbyt monotonnie jeśli chodzi o kolorki, spujrz na referkę, zobaczysz ze on ma wiele przebarwień itp.

Pozdro ;)

Napisano

Wygląda w miarę ok tylko trochę za bardzo poskąpiłeś ścianek, tym bardziej że textura jest dość spora na tak mały obiekt, jeżeli w grze miał by być faktycznie na tak bliskim planie to spokojnie mogłeś dać 2x3 razy więcej geometrii.

Ogólnie fajnie, schludnie wykonane ;] może brakuje takiego charakterystycznego detalu np rysy na krawędziach (te które są na boku za mało uzasadnione, te przy spuście za duże i za mało ostre wyglądają bardziej jak plamy niż odpryski/rysy).

Zrób większego i bardziej używanego guna na pewno wyjdzie ci ciekawa pracka.

I tak jak Davegraph powiedział siatka i textury plz ;]

btw Davegraph gdzie ty masz dziurę w modelu wynikającą z uszkodzeń??

Napisano

myślałem że ta jasna plama to dziura ;] Dopiero później zorientowałem się że to naturalny otwór w czak'u ale nie zmienia to faktu że można by ją przyciemnić bo wygląda to jakby ktoś gumką przejechał.

 

Dzięki za zwrócenie mi uwagi :D

Jestem ciekaw textur.

Edytowane przez Davegraph

Napisano
  • Autor

@Davegraph

Jaka dziura? Ta na łuskę?

Co do białych obwódek to dziwne, bo tekstura jest czarna.

Żółte światło wzięło się tam z żółtego źródła światła ;) A niebieskie z niebieskiego.

O co chodzi z tym "þłaskim wyglądem"? Sam pistolet jest dosyć prosty/płaski. Właśnie dlatego go wybrałem, by poćwiczyć teksturowanie nie modelowanie.

 

@PIraT

Na refce widzę dużego speca a w nim odbicie pokoju czy innego enva. Inne refki też wiele wariacji nie wnoszą.

 

Ogólnie dzięki za komenty i wrzucam png'sy.

siatka.png

diffmap.pngnmap.pngP64.png

Napisano
  • Autor

A, jeszcze jedno

@Davegraph:

nie, nie używałem zdjęcia. Wszystko tworzone ręcznie od podstaw.

Napisano

Prezentacja modelu jest teraz znacznie lepsza niż poprzednio , światło lepiej pada na model, wygląda teraz fajnie ,może dlatego że z innej perspektywy ,otarcia metalu wyszły kiepsko , stąd moja zła interpretacja i pomysł z białymi obwódkami.

Napisano

Jak dla mnie to to wycięcie na lufie na dole powinno być gładkie- teraz jest ostre.

Te małe reliefy są chyba za małe. Widzę jakiecgoś noisa tam tylko.

Masz chyba za mało wytarć metalu - wszędzie gdzie coś ma krawędź/wystaje powinien być metal wytarty - chodzi o miękkie wytarcie spowodowane długim używaniem, a nie rysy.

Rączka w ogóle nie powycierana jest u ciebie.

Ale to specular musisz pokazać

Napisano
Witam,

 

ostatnio zakończyłem mały modelik lowpolly, jest nim polski pistolet P-64 "CZAK". Udało mi się zamknąć w 650 trisach i dwóch teksturach 1024x1024 (jedna to diff+spec, druga to nmap). Model z założenia nie miał być zniszczony. Screeny pochodzą z BGE.

 

P-64 CZAK

referencja

 

Chętnie wysłucham jakiejś ] konstruktywnej krytyki.[/quote

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności