Napisano 17 Kwiecień 200915 l Witam, ostatnio zakończyłem mały modelik lowpolly, jest nim polski pistolet P-64 "CZAK". Udało mi się zamknąć w 650 trisach i dwóch teksturach 1024x1024 (jedna to diff+spec, druga to nmap). Model z założenia nie miał być zniszczony. Screeny pochodzą z BGE. P-64 CZAK referencja Chętnie wysłucham jakiejś konstruktywnej krytyki.
Napisano 17 Kwiecień 200915 l ja bym poprosił o pokaz texturek i siatki , uv tez może być , chętnie pooglądam :) Na pierwszy rzut oka wygląda fajnie ale po bliższym wychodzą farfocle, ta dziura wygląda nie dobrze , jak chcesz podniszczyć obiekt tego typu to lepiej zrób to na poziomie textury a nie modelu bo wygląda to nie naturalnie , zresztą sam pistolet wygląda jak nowy a tu nagle taka dziura... Widać że Twoja siatka uv nie wszędzie idzie równo z texturą , wychodzą białe obwódki , popraw tło textury lub siatkę w okół spustu chyba smooth sie wyświetla nie prawidłowo i w ogóle skąd się tam wzięło to żółte światło? Czasami rzuca się w oczy kanciastość modelu i jego ''płaski'' wygląd , pozdro. Za texture koloru uzyłes zdjęcia? Edytowane 17 Kwiecień 200915 l przez Davegraph
Napisano 17 Kwiecień 200915 l Wygląda tak średnio ale chyba trochę zbyt monotonnie jeśli chodzi o kolorki, spujrz na referkę, zobaczysz ze on ma wiele przebarwień itp. Pozdro ;)
Napisano 17 Kwiecień 200915 l Wygląda w miarę ok tylko trochę za bardzo poskąpiłeś ścianek, tym bardziej że textura jest dość spora na tak mały obiekt, jeżeli w grze miał by być faktycznie na tak bliskim planie to spokojnie mogłeś dać 2x3 razy więcej geometrii. Ogólnie fajnie, schludnie wykonane ;] może brakuje takiego charakterystycznego detalu np rysy na krawędziach (te które są na boku za mało uzasadnione, te przy spuście za duże i za mało ostre wyglądają bardziej jak plamy niż odpryski/rysy). Zrób większego i bardziej używanego guna na pewno wyjdzie ci ciekawa pracka. I tak jak Davegraph powiedział siatka i textury plz ;] btw Davegraph gdzie ty masz dziurę w modelu wynikającą z uszkodzeń??
Napisano 17 Kwiecień 200915 l myślałem że ta jasna plama to dziura ;] Dopiero później zorientowałem się że to naturalny otwór w czak'u ale nie zmienia to faktu że można by ją przyciemnić bo wygląda to jakby ktoś gumką przejechał. Dzięki za zwrócenie mi uwagi :D Jestem ciekaw textur. Edytowane 17 Kwiecień 200915 l przez Davegraph
Napisano 17 Kwiecień 200915 l Autor @Davegraph Jaka dziura? Ta na łuskę? Co do białych obwódek to dziwne, bo tekstura jest czarna. Żółte światło wzięło się tam z żółtego źródła światła ;) A niebieskie z niebieskiego. O co chodzi z tym "þłaskim wyglądem"? Sam pistolet jest dosyć prosty/płaski. Właśnie dlatego go wybrałem, by poćwiczyć teksturowanie nie modelowanie. @PIraT Na refce widzę dużego speca a w nim odbicie pokoju czy innego enva. Inne refki też wiele wariacji nie wnoszą. Ogólnie dzięki za komenty i wrzucam png'sy.
Napisano 17 Kwiecień 200915 l Autor A, jeszcze jedno @Davegraph: nie, nie używałem zdjęcia. Wszystko tworzone ręcznie od podstaw.
Napisano 17 Kwiecień 200915 l Prezentacja modelu jest teraz znacznie lepsza niż poprzednio , światło lepiej pada na model, wygląda teraz fajnie ,może dlatego że z innej perspektywy ,otarcia metalu wyszły kiepsko , stąd moja zła interpretacja i pomysł z białymi obwódkami.
Napisano 20 Kwiecień 200915 l Jak dla mnie to to wycięcie na lufie na dole powinno być gładkie- teraz jest ostre. Te małe reliefy są chyba za małe. Widzę jakiecgoś noisa tam tylko. Masz chyba za mało wytarć metalu - wszędzie gdzie coś ma krawędź/wystaje powinien być metal wytarty - chodzi o miękkie wytarcie spowodowane długim używaniem, a nie rysy. Rączka w ogóle nie powycierana jest u ciebie. Ale to specular musisz pokazać
Napisano 16 Maj 200915 l Witam, ostatnio zakończyłem mały modelik lowpolly, jest nim polski pistolet P-64 "CZAK". Udało mi się zamknąć w 650 trisach i dwóch teksturach 1024x1024 (jedna to diff+spec, druga to nmap). Model z założenia nie miał być zniszczony. Screeny pochodzą z BGE. P-64 CZAK referencja Chętnie wysłucham jakiejś ] konstruktywnej krytyki.[/quote
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto