Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ...

Szybkie pytanko ....

Jak wyglada ogolna zasada stosowania turbosmooth ??

Nie zawsze chyba i nie wszystkie obiekty nadaja sie do wygladzania tym modyfikatorem. Przykladem jest tutaj "cylinder" ktory uzywam do stworzenia baterii umywalki. Chcialem nadac elementowi ladna gladka powiedzchnie i wygladzone krawedzie ---a tutaj turbo mi powyginal siatke (gdy daje wieksze iterations wygiecia nie sa tak widoczne ale sa )

 

Moze ktos z Was podpowie mi jakie modyfikacje nalezy wprowadzic do siatki modelu przez uzyciem ts ?

 

pozdrawiam !

 

63403184.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

daj inset na gornych polygonach.

 

obrazek:

 

68215291.jpg

 

zielone okej, czerwone nie okej.

 

po za tym zachęcam do zapoznanie się z podstawami modelowania.

Edytowane przez JunioR

Napisano
  • Autor

dzieki ...wlasnie myslalem nad takim rozwiazaniem tylko nie wiedzialem czy jest to prawidlowe. Widze jednak ze wszystkie "chwyty" prowadzace do celu sa dopuszczalne

 

:)

Napisano
Widze jednak ze wszystkie "chwyty" prowadzace do celu sa dopuszczalne :)

 

Tutaj nie ma żadnych "chwytów", porostu to jeden ze sposobów. Mozna również dodać na krawędziach champfery albo cutem, albo connectem polecieć. Polecam również pooglądać siatki po i przed smooth`em, nawet te najprostsze typu właśnie cylindry, boxy. Bez podstaw za dużo wykombinować nie wykombinujemy.

 

pozdr.

Edytowane przez JunioR

Napisano

hmm tutaj chodzi o podstawy z poly modelingu niz samego zastosowania TS Jak przyjdzie ci uzyc TS`a na nie prymitywnym obiekcie to skąd bedziesz wiedzial jak go pociac by TS nie spieprzył siatki ?

Napisano
  • Autor
hmm tutaj chodzi o podstawy z poly modelingu niz samego zastosowania TS Jak przyjdzie ci uzyc TS`a na nie prymitywnym obiekcie to skąd bedziesz wiedzial jak go pociac by TS nie spieprzył siatki ?

 

no tak ...podstawy polymodelingu wciaż mnie przesladuja ...

coz .. cwiczenie czyni mistrza ...

 

pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

przy okazji (tak aby nie rozpoczynac nowego watku)

 

Nie moge sobie poradzic z wymodelowaniem jednego z elementow kranu.

Chce uzyskac efekt "sciecia" jak na zalaczonym rysunku cylindra.

Probuje uzyc FFD 3x3x3 ale uzyskuje tylko wygiecie cylindra ...:(

 

help

 

tap2.jpg

Napisano

lub connectem przy tej krawędzi pod katem, a później weld aby nie było kanciasto po bokach.

Napisano

Zaznacz tylko górną połowę cylindra lub samej krawędzi (wierzchołki) a dopiero potem dodaj FFD 2x2x2.

 

Możesz też użyć Slice, ale po tym będziesz musiał ponownie zastosować Chamfer na krawędzi...

Edytowane przez Wray

Napisano
  • Autor

no tak proste rozwiazania ...- uzylem najszybszego rozwiazania zaproponowanego przez Wyay'a i ladnie sie wygielo :)

 

dzieki !

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności