Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam ...

Szybkie pytanko ....

Jak wyglada ogolna zasada stosowania turbosmooth ??

Nie zawsze chyba i nie wszystkie obiekty nadaja sie do wygladzania tym modyfikatorem. Przykladem jest tutaj "cylinder" ktory uzywam do stworzenia baterii umywalki. Chcialem nadac elementowi ladna gladka powiedzchnie i wygladzone krawedzie ---a tutaj turbo mi powyginal siatke (gdy daje wieksze iterations wygiecia nie sa tak widoczne ale sa )

 

Moze ktos z Was podpowie mi jakie modyfikacje nalezy wprowadzic do siatki modelu przez uzyciem ts ?

 

pozdrawiam !

 

63403184.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

daj inset na gornych polygonach.

 

obrazek:

 

68215291.jpg

 

zielone okej, czerwone nie okej.

 

po za tym zachęcam do zapoznanie się z podstawami modelowania.

Edytowane przez JunioR

Napisano
  • Autor

dzieki ...wlasnie myslalem nad takim rozwiazaniem tylko nie wiedzialem czy jest to prawidlowe. Widze jednak ze wszystkie "chwyty" prowadzace do celu sa dopuszczalne

 

:)

Napisano
Widze jednak ze wszystkie "chwyty" prowadzace do celu sa dopuszczalne :)

 

Tutaj nie ma żadnych "chwytów", porostu to jeden ze sposobów. Mozna również dodać na krawędziach champfery albo cutem, albo connectem polecieć. Polecam również pooglądać siatki po i przed smooth`em, nawet te najprostsze typu właśnie cylindry, boxy. Bez podstaw za dużo wykombinować nie wykombinujemy.

 

pozdr.

Edytowane przez JunioR

Napisano

hmm tutaj chodzi o podstawy z poly modelingu niz samego zastosowania TS Jak przyjdzie ci uzyc TS`a na nie prymitywnym obiekcie to skąd bedziesz wiedzial jak go pociac by TS nie spieprzył siatki ?

Napisano
  • Autor
hmm tutaj chodzi o podstawy z poly modelingu niz samego zastosowania TS Jak przyjdzie ci uzyc TS`a na nie prymitywnym obiekcie to skąd bedziesz wiedzial jak go pociac by TS nie spieprzył siatki ?

 

no tak ...podstawy polymodelingu wciaż mnie przesladuja ...

coz .. cwiczenie czyni mistrza ...

 

pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

przy okazji (tak aby nie rozpoczynac nowego watku)

 

Nie moge sobie poradzic z wymodelowaniem jednego z elementow kranu.

Chce uzyskac efekt "sciecia" jak na zalaczonym rysunku cylindra.

Probuje uzyc FFD 3x3x3 ale uzyskuje tylko wygiecie cylindra ...:(

 

help

 

tap2.jpg

Napisano

lub connectem przy tej krawędzi pod katem, a później weld aby nie było kanciasto po bokach.

Napisano

Zaznacz tylko górną połowę cylindra lub samej krawędzi (wierzchołki) a dopiero potem dodaj FFD 2x2x2.

 

Możesz też użyć Slice, ale po tym będziesz musiał ponownie zastosować Chamfer na krawędzi...

Edytowane przez Wray

Napisano
  • Autor

no tak proste rozwiazania ...- uzylem najszybszego rozwiazania zaproponowanego przez Wyay'a i ladnie sie wygielo :)

 

dzieki !

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.