Jump to content

Test gimnazjalny


Bielik93
 Share

Recommended Posts

Ja sie załapałem jako pierwszy rocznik piszący te testy, i tez miałem przeciek. Sie znaczy mój nauczyciel od korków zadzwonił dzień przed abym przyjechał do niego, No i przylazłem i on mówi, że jego kumpel pracuje przy ksero i spisał parę zadań. No i to co było to rozwiązaliśmy, ale nie pozwolił mi pozbierać tych notatek, tylko to co miałem w głowie powinno mi wystarczyć :)

 

Szału później nie było z punktacją :D

Link to comment
Share on other sites

Ja się co prawda nie załapałem na żadne gimnazjalne bzdury, ale przecieki przy jakichkolwiek egzaminach zawsze były. Mniejsze lub większe ale zawsze. Matura czy egzamin końcowy podstawówki... zawsze coś wyciekało. A to, że teraz jest taka akcja co roku... no cóż. Świat idzie do przodu i po prostu łatwiej dziś taką informację upublicznić niż jakieś 10 lat temu.

 

Wywalić gimnazjum, przywrócić egzaminy wstępne na studia i po problemie.

 

[edit]

Widać, że nie znasz zaplecza polskiej oświaty. Burdel w urzędzie skarbowym czy ZUS to przy tym pikuś.

Link to comment
Share on other sites

Ja pisalem wczoraj dzisiaj i jutro tez bede pisac i uwazam ze to jeden wielki syf bo byly tam zadania ktorych nigdy nie mielismy w gimnazjum wiec po co to robia. Ja sikam na to bede miec chyba ok 70% i wale ta cala szkole ale zastanawiam sie gdzie isc dalej.

Link to comment
Share on other sites

Kilka przecieków, a żaden nie był właściwy :] Jeszcze na sali gim. gdy już siedzieliśmy wiara podawała sobie odpowiedzi, wielkie było ich zdziwienie gdy pierwsze zadanie na teście nie zgadzało się z tym w necie :].

 

P.S Czy jest ktoś tak durny jak ja i źle przybliżył pojemnośc tego kosza na śmieci? zamiast 25l napisałem 2l, aczkolwiek wszystko inne policzylem dobrze :/

 

P.S2 Całe życie pitolą nam, że jesteśmy wyjątkowi, to dlaczego do cięzkiej cholery każą nam pisać standardowy test :o

Link to comment
Share on other sites

Gdy ja zdawałem pinć lat temu, to przecieki też były.

Choć pewnie gdyby mi ktoś podłożył rozwiązany egzamin pod nos, to bym mu powiedział żeby spadał. Jakiś taki zgwałcony umysł mam. ;)

Swoją drogą fajne rzeczy się dzieją, sprzątaczka dysponuje egzaminami gimnazjalnymi... U mnie w szkole nawet woźny nie miał takiej WŁADZY.

 

PS:

Matko, 5 lat... ale stary jestem. A te białogłowe co hasają teraz w tych kostiumikach po mieście, to fajny widok. Dziw bierze, że to nielegalne. Aj, za niedługo matury... ;)

Link to comment
Share on other sites

w domu I pierwszym trza było policzyć wysokośc dachu Pitagorasem :] to były chyba 4 pierwiastki z 3 albo 2 nie pamiętam :D

 

A w drugim To wysokość miała 4m bo 12-8 to cztery co nie :D

 

Pole domu II:

 

I potem tylko Pc=Pp+(Pb)x4

PpI=8x8=64

Pb=1/2a x H

pb=1/2x8xh

pb=4x4=16m^2

 

Jakoś tak to było ale nie chce mi sie pisać dalej :D

Link to comment
Share on other sites

...to jeden wielki syf bo byly tam zadania ktorych nigdy nie mielismy w gimnazjum wiec po co to robia.

 

Po to żeby Ci udowodnić, że jednak potrafisz myśleć...labo i nie ;).

 

...zastanawiam sie gdzie isc dalej.

 

Z takim podejściem najlepiej zostać w domu...ach szkoda, że każą...;).

 

Czy to przed czy tez na egzaminie przecieki zawsze były.

Link to comment
Share on other sites

Kilka przecieków, a żaden nie był właściwy :] Jeszcze na sali gim. gdy już siedzieliśmy wiara podawała sobie odpowiedzi, wielkie było ich zdziwienie gdy pierwsze zadanie na teście nie zgadzało się z tym w necie :].

 

P.S Czy jest ktoś tak durny jak ja i źle przybliżył pojemnośc tego kosza na śmieci? zamiast 25l napisałem 2l, aczkolwiek wszystko inne policzylem dobrze :/

 

P.S2 Całe życie pitolą nam, że jesteśmy wyjątkowi, to dlaczego do cięzkiej cholery każą nam pisać standardowy test :o

 

wiesz co ci proponuje? zmień ten durny podpis chłopaku. lansujesz sie wzorami, wiedza a burak z ciebie i tyle...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Matko, 5 lat... ale stary jestem. A te białogłowe co hasają teraz w tych kostiumikach po mieście, to fajny widok. Dziw bierze, że to nielegalne. Aj, za niedługo matury... ;)

 

To co ja mam powiedzieć. :P A co do przecieków to zawsze były. Jak zdawałem mature to też były chyba 3...3 różne więc je zwyczajnie olałem

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy