Pussik Napisano 3 Maj 2009 Napisano 3 Maj 2009 (edytowane) Mój pierwszy model game artowy. Jest to launcher o nazwie Faust, inspirowany tym z gry ROSE Online. Normal i ambient occlusion są wypalone z modelu high poly. Wersja LP ma 352 trisy. Renderowane w scanline z oświetleniem omni. Edytowane 3 Maj 2009 przez Pussik
Przybysz Napisano 5 Maj 2009 Napisano 5 Maj 2009 Aleś nawrzucał tych obrazów i do tego tak duze ze obiekt nie miesci mi sie na monitorze. Ogólnie spoko ale nie widze sensu robić normali i takich dużych textur do tak niskopoligonowego obiektu, który jak mniemam w grze nigdy nie pojawiłby sie w takim przyblizeniu. Jeśli jednak miałby to osobiście wrzuciłbym więcej geometrii a texture zrobił ewentualnie oldskoolową. pozdr.
Soul Master Napisano 5 Maj 2009 Napisano 5 Maj 2009 Projekt ciekawy, ale jak Przybysz, napisał : trochu za duże. Ale nawet nawet ci to wyszło. Życzę dalszych sukcesów w pracy.
Kuba Napisano 5 Maj 2009 Napisano 5 Maj 2009 Model spoko, metal trochę sprany, ale patrząc na referencję myślę, że właśnie taki miał być. Ładna prezentacja :)
Pussik Napisano 6 Maj 2009 Autor Napisano 6 Maj 2009 Dzięki za komentarze. Wiem, że spore obrazki, ale skalowanie, robienie miniaturek.. kupa roboty. :D A tak to nawet klikać nie musicie. Model nie pojawi się w grze wcale, to taki projekt do nauki i portfolio. Gdyby projekt leciał do gry, to texturki szybko można zeskalować w dół.
Temporal Napisano 6 Maj 2009 Napisano 6 Maj 2009 Przy zeskalowaniu stracisz troche na jakosci. Lepiej jest robic odrazu texta w potrzebnej jakosci. Niby taka moda jest na skalowania ale szkoda jednak tej jakosci. Co do samej pracki to mi sie strasznie podoba w koncu to game art wiec nie mozna oczekiwac jakiego extra geometrycznego detailu i rendera. Dla mnie ta pracka ma niesamowity klimat i pewnie w grze fajnie by to wygladalo. Co do wykonania tekstur nie moge nic zarzucic fajne wyszedl normal jak i sam color kawal dobrej roboty.
Pussik Napisano 7 Maj 2009 Autor Napisano 7 Maj 2009 Poważnie? :> Thanks. W moim wykonaniu jest więcej krytycyzmu. ;) Ambient Occlusion wyszedł imo lepiej niż normal czy specular, ale już zostawię to i biorę się po maturach za kolejny, nieduży, projekt game art. Latający okrągły stworek, limit: 1000 trisów.
plutko Napisano 10 Maj 2009 Napisano 10 Maj 2009 Bardzo ladny, dobrze wykonany obiekt. Co do wielkosci tekstur. Jak je pomniejszyc, wtedy znikaja te drobne ryski. Brakuje troche takiego posredniego detalu, widocznego z wiekszej odleglosci (czy tez przy mniejszej teksurze). Aaa i mogles ztilowac lewa i prawa strone. W koncu sa identyczne. To samo z klami.
Pussik Napisano 12 Maj 2009 Autor Napisano 12 Maj 2009 Ano, można było mirror zastosować, ale wówczas nie było mi wiadomo jak to zrobić. :) Jak do tego dołożyć zeskalowane w dół na uvce wnętrze launchera, wówczas całość by się zmieściła na połowie tekstury. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się