Jump to content

Model 3D: Launcher Faust


Pussik
 Share

Recommended Posts

Mój pierwszy model game artowy. Jest to launcher o nazwie Faust, inspirowany tym z gry ROSE Online.

Normal i ambient occlusion są wypalone z modelu high poly. Wersja LP ma 352 trisy. Renderowane w scanline z oświetleniem omni.

 

faust1.jpg

 

faust2.jpg

 

 

faust3.jpg

 

faust4.jpg

 

faust_mapki.jpg

Edited by Pussik
Link to comment
Share on other sites

Aleś nawrzucał tych obrazów i do tego tak duze ze obiekt nie miesci mi sie na monitorze.

Ogólnie spoko ale nie widze sensu robić normali i takich dużych textur do tak niskopoligonowego obiektu, który jak mniemam w grze nigdy nie pojawiłby sie w takim przyblizeniu. Jeśli jednak miałby to osobiście wrzuciłbym więcej geometrii a texture zrobił ewentualnie oldskoolową.

 

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za komentarze.

 

Wiem, że spore obrazki, ale skalowanie, robienie miniaturek.. kupa roboty. :D

A tak to nawet klikać nie musicie.

 

Model nie pojawi się w grze wcale, to taki projekt do nauki i portfolio.

 

Gdyby projekt leciał do gry, to texturki szybko można zeskalować w dół.

Link to comment
Share on other sites

Przy zeskalowaniu stracisz troche na jakosci. Lepiej jest robic odrazu texta w potrzebnej jakosci. Niby taka moda jest na skalowania ale szkoda jednak tej jakosci. Co do samej pracki to mi sie strasznie podoba w koncu to game art wiec nie mozna oczekiwac jakiego extra geometrycznego detailu i rendera. Dla mnie ta pracka ma niesamowity klimat i pewnie w grze fajnie by to wygladalo. Co do wykonania tekstur nie moge nic zarzucic fajne wyszedl normal jak i sam color kawal dobrej roboty.

Link to comment
Share on other sites

Poważnie? :> Thanks.

 

W moim wykonaniu jest więcej krytycyzmu. ;) Ambient Occlusion wyszedł imo lepiej niż normal czy specular, ale już zostawię to i biorę się po maturach za kolejny, nieduży, projekt game art. Latający okrągły stworek, limit: 1000 trisów.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ladny, dobrze wykonany obiekt.

Co do wielkosci tekstur. Jak je pomniejszyc, wtedy znikaja te drobne ryski. Brakuje troche takiego posredniego detalu, widocznego z wiekszej odleglosci (czy tez przy mniejszej teksurze).

Aaa i mogles ztilowac lewa i prawa strone. W koncu sa identyczne. To samo z klami.

Link to comment
Share on other sites

Ano, można było mirror zastosować, ale wówczas nie było mi wiadomo jak to zrobić. :)

 

Jak do tego dołożyć zeskalowane w dół na uvce wnętrze launchera, wówczas całość by się zmieściła na połowie tekstury. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy