Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mój pierwszy model game artowy. Jest to launcher o nazwie Faust, inspirowany tym z gry ROSE Online.

Normal i ambient occlusion są wypalone z modelu high poly. Wersja LP ma 352 trisy. Renderowane w scanline z oświetleniem omni.

 

faust1.jpg

 

faust2.jpg

 

 

faust3.jpg

 

faust4.jpg

 

faust_mapki.jpg

Edytowane przez Pussik

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Aleś nawrzucał tych obrazów i do tego tak duze ze obiekt nie miesci mi sie na monitorze.

Ogólnie spoko ale nie widze sensu robić normali i takich dużych textur do tak niskopoligonowego obiektu, który jak mniemam w grze nigdy nie pojawiłby sie w takim przyblizeniu. Jeśli jednak miałby to osobiście wrzuciłbym więcej geometrii a texture zrobił ewentualnie oldskoolową.

 

pozdr.

Napisano

Projekt ciekawy, ale jak Przybysz, napisał : trochu za duże. Ale nawet nawet ci to wyszło. Życzę dalszych sukcesów w pracy.

Napisano

Model spoko, metal trochę sprany, ale patrząc na referencję myślę, że właśnie taki miał być. Ładna prezentacja :)

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze.

 

Wiem, że spore obrazki, ale skalowanie, robienie miniaturek.. kupa roboty. :D

A tak to nawet klikać nie musicie.

 

Model nie pojawi się w grze wcale, to taki projekt do nauki i portfolio.

 

Gdyby projekt leciał do gry, to texturki szybko można zeskalować w dół.

Napisano

Przy zeskalowaniu stracisz troche na jakosci. Lepiej jest robic odrazu texta w potrzebnej jakosci. Niby taka moda jest na skalowania ale szkoda jednak tej jakosci. Co do samej pracki to mi sie strasznie podoba w koncu to game art wiec nie mozna oczekiwac jakiego extra geometrycznego detailu i rendera. Dla mnie ta pracka ma niesamowity klimat i pewnie w grze fajnie by to wygladalo. Co do wykonania tekstur nie moge nic zarzucic fajne wyszedl normal jak i sam color kawal dobrej roboty.

Napisano
  • Autor

Poważnie? :> Thanks.

 

W moim wykonaniu jest więcej krytycyzmu. ;) Ambient Occlusion wyszedł imo lepiej niż normal czy specular, ale już zostawię to i biorę się po maturach za kolejny, nieduży, projekt game art. Latający okrągły stworek, limit: 1000 trisów.

Napisano

Bardzo ladny, dobrze wykonany obiekt.

Co do wielkosci tekstur. Jak je pomniejszyc, wtedy znikaja te drobne ryski. Brakuje troche takiego posredniego detalu, widocznego z wiekszej odleglosci (czy tez przy mniejszej teksurze).

Aaa i mogles ztilowac lewa i prawa strone. W koncu sa identyczne. To samo z klami.

Napisano
  • Autor

Ano, można było mirror zastosować, ale wówczas nie było mi wiadomo jak to zrobić. :)

 

Jak do tego dołożyć zeskalowane w dół na uvce wnętrze launchera, wówczas całość by się zmieściła na połowie tekstury. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności