Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

chciałbym Was prosić o kilka uwag do mojego modelu, najbardziej bolą mnie trójkąty, czytałem gdzieś ze są nie wskazane, ale niestety nie mogę się ich pozbyć, nie mam pomysłów. a pewnie to nie jest takie trudne.. a wiec to jest moja siatka 117339.jpg

 

może trochę krzywa... ale to mój pierwszy model samochodu no i pierwsza jakaś większy projekt, więc do ideału dużo brakuje.

 

Oczywiście jeszcze nie skończyłem

Zrobiłem na razie przód który wydaje mi się najtrudniejszy, nie dodałem jeszcze wlotów powietrza. . Na razie nie chcę zbyt zagęszczać siatki, bo myślę ze dobry początek jest bardzo ważny. Wiec bardzo liczę na wasze komentarze na tym etapie.

 

zaznaczyłem trójkąty 117340.jpg

i jeszcze jedno pytanie czy te linie powinny być 117341.jpg

 

no i przod

widok z góry

no i na koniec render

 

czy na tym etapie oddzielać elementy maskę, drzwi itp czy zrobić to na końcu?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak na tym etapie już odepni maskę.

Troszkę za bardzo tniesz tą siatkę zwłaszcza przy dolnym wlocie.

 

To wybicie przy badkolu jest krzywo zadbaj aby było wiecej linii prostych.

 

Ono potem nie idzie prosto tylko tworzy taki łuk.

3dd94c6dc0607c3am.jpg

Edytowane przez latos

Napisano
  • Autor

Dzięki lotos, poprawiłem no i wydaje się okej.

JohnZi na pewno się przydadzą, szukałem po necie ale podobno krzywe były wiec postanowiłem nie powielać błędów innych.

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56212

 

jak byś mógł to wrzuć screena maski z góry, bo średnie mi te wloty wychodziły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności