kuro Napisano 13 Maj 2009 Share Napisano 13 Maj 2009 Dość luźny koncept ogrodu z lekko antycznymi zabudowaniami, pośrodku nieczynna fontanna (z wodą), długi korytarz pogrążony w mroku, na końcu rozbłysk światła, w świetle cień człowieka. Obiekt zarośnięty mchem i bluszczem, trawą, podniszczały kamień i cegła, ładna pogoda. Na scenie brak jakichkolwiek materiałów / tekstur, brak displacementu, bump mappingu, brak otoczenia (poza murami obiektu). Gdzieniegdzie TurboSmooth popsuł siatkę i nie widać oryginalnej, ale na dziś już nie mam sił modyfikować X obiektów. :P TAK, fontanna wygląda jak wielka popielniczka z niedogaszonym cygarem. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Orion_ Napisano 13 Maj 2009 Share Napisano 13 Maj 2009 Co to za obiekt (istnieje/fikcja)? Mi to wygląda na barok bardziej niż na gotyk. Dach po smooth się powyginał. Po co taka gęsta siatka do płaskich/prostych powierzchni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuro Napisano 13 Maj 2009 Autor Share Napisano 13 Maj 2009 Co to za obiekt (istnieje/fikcja)? Mi to wygląda na barok bardziej niż na gotyk. Dach po smooth się powyginał. Po co taka gęsta siatka do płaskich/prostych powierzchni? Może i barok (w niektórych miejscach to i nawet barak...). :) Obiekt fikcyjny, zlepek różnych elementów ze zdjęć referencyjnych.. Siatka faktycznie gęsta, postaram się nad tym popracować. A nieszczęsny dach jest i ma być właśnie powyginany (lekko zaokrąglone u podstaw odwrócone V), niestety smooth wygiął chyba jeszcze nie w te stronę co powinien.. :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuro Napisano 18 Maj 2009 Autor Share Napisano 18 Maj 2009 Kolejny zrzut z pracy, która posuwa się nad podziw wolno. Strzelisty dach został zastąpiony extrudowanym Spline'm, oszczędza polycount i wygląda ładniej. Postać ma wychodzić przez korytarz w stronę światła, ze słupków zwisają porozcinane łańcuchy, w kirunku centralnym placu. Nadal muszę skończyć wiele elementów tła, nie mówiąc już o teksturowaniu i dodaniu roślinności, tudzież "podniszczeniu" otoczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 18 Maj 2009 Share Napisano 18 Maj 2009 Szczerze mówiąc jakbyś nie napisał że to gotyk to bym nie poznał. Ogólnie nie widzę związku z gotykiem a tym bardziej z antykiem. Poza tym nie jestem w stanie sobie wyobrazić do czego miałaby służyć budowla o takim kształcie.Keep working:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuro Napisano 18 Maj 2009 Autor Share Napisano 18 Maj 2009 Szczerze mówiąc jakbyś nie napisał że to gotyk to bym nie poznał. Ogólnie nie widzę związku z gotykiem a tym bardziej z antykiem. Poza tym nie jestem w stanie sobie wyobrazić do czego miałaby służyć budowla o takim kształcie.Keep working:) Racja, nie jest praktyczna i nie miała taka być. ^_^ A gotyk to też nie jest, ale chyba za późno na zmianę tematu. Zresztą, oryginalna nazwa też uległą już zmianie, wiec w finale nie będę narzucał skojarzeń na siłę z gotykiem. ;) Dzięki za krytykę. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 18 Maj 2009 Share Napisano 18 Maj 2009 Jak chcesz gotyk to polecam taką książkę Wilfreida Kocha "Style w architekturze". Nudna jak flaki z olejem ale tyle najróżniejszych obrazków z architektury, że na pewno pomogą. A nazwę zawsze można zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 18 Maj 2009 Share Napisano 18 Maj 2009 Witam ,a co tam sie dzieje z siatka luku? po co tam turbo smooth nie potrzebny ,pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuro Napisano 18 Maj 2009 Autor Share Napisano 18 Maj 2009 @ Eden-3d: Hm... chodzi o te łuki rozstawione po kole? Rzeczywiście, trochę dziwacznie je zagęściło, ale naprawdę podoba mi się uzyskany gładki efekt... Podobną rzecz mógłbym osiągnąć chyba przy użyciu spline'ów w miejscu samego łuku... Musiałbym przemodelować i uciąć proste części, a w zamian wstawić zmodelowane spline'y. Trochęroboty, ale oszczędność polygonów, zwłaszcza, że scena zaczyna zwalniać w miarę rozwoju. Przemyślę. :) @ lucek91: Ciekawe. :) Spytam najbliższy empik, i o ile biedna kieszeń studencka pozwoli, to chyba się zdecyduje. ;) Merci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 19 Maj 2009 Share Napisano 19 Maj 2009 hmm ,a tak jak bys zrobil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuro Napisano 19 Maj 2009 Autor Share Napisano 19 Maj 2009 hmm ,a tak jak bys zrobil? Hm.... Boolean na chamfer box'ie? :) O ile ogólnie booleana nie bardzo lubię, to rzeczywiście może dam mu szansę w tym wypadku. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 19 Maj 2009 Share Napisano 19 Maj 2009 to nie jest boolean tylko liniani zrobiony luk + bevel i potem na edit poly i tam dalem chamfery ,pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 20 Maj 2009 Share Napisano 20 Maj 2009 przy architekturze zapomnij o mesh smooth, bryły są proste geometryczne i nie ma tam nic czego zwykły smooth na chamferowanej krawędzi by nie wygładził. Dzięki temu nie będziesz musiał robić maasy zbędnych poligonów a obiekt będziesz mógł mieć na kilku osobnych siatkach, bez najmniejszego problemu. nie wiem po co modelowałeś wieżyczki na dachu kiedy widać je tylko cztery i to od połowy w górę. Przemyśl swoją pracę zanim zaczniesz robić, bo inaczej nic z tego nie wyjdzie ;) Salve, M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się