Piotr7979 Napisano 1 Styczeń 2011 Napisano 1 Styczeń 2011 Z lekkim poślizgiem (mamy zimę za oknem i śliskie chodniki), również życzę Wam wszystkiego co najlepsze w nowym roku, aby był lepszy od tego który się zakończył, napawał optymizmem i siłą oraz cierpliwością (jakże potrzebną przy oczekiwaniu na render z naszego ulubionego softu) Jeszcze raz wszystkiego co najpozytywniejsze. Pozdrawiam
Spyra Napisano 3 Styczeń 2011 Autor Napisano 3 Styczeń 2011 Są dobre wiadomości jeśli chodzi o tańszą moc. Wysypało testami Sandy Bridge. Z moich prowizorycznych obliczeń wynika iż na i7 2600k podkręconym oczywiście do „rozsądnych” granic 4,8-4,9 GHZ można osiągnąć ok. 5min 30s w Benchwell. Z punktu widzenia wynalazku Fire nic tylko brać bo cena dosyć strawna. Ale ja czekam na wycieki dotyczące AMD Zambezi 8-core podejrzewam podobną, a może lepszą wydajność i cena może niższa jak to u AMD. Ale Zambezi mają być w marcu/kwietniu z tym że sample już chyba rozesłali. http://www.techreaction.net/2011/01/02/review-asus-maximus-iv-extreme-core-i7-2600k-overclocking-on-p67-part-12/
ledman Napisano 3 Styczeń 2011 Napisano 3 Styczeń 2011 Widać że życzenia o super maszyny do liczenia były szczere bo szybko się spełniły :'D A wracając do nich to ja również życzę Wam wszystkiego najlepszego, krótkich rendertimeów, dobrze zmapowanych materiałów i pięknych HDRek :'D pozdrawiam ps. bawił się ktoś z Was realflow renderkitem? Da się tego użyć do czegoś innego niż do wody?
Piotr7979 Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Witam. Jestem od niedawna na forum i mam pewne pytania. Maxwell jest renedererem, w związku z tym wymaga softu w którym wpierw budujemy modele. Zakładam, iż etap modelowania załatwiamy za pomocą różnych softów (moje początki to było rhino3d i hexagon- ciekawe ilu z Was się z nim zetkęło, a od sierpnia, już ubiegłego roku, doszły archicad start edition 2010 (podstawowe narzędzie mojej pracy) oraz cinema 4d. Celowo wymieniłem nazwy programów bo, być może, ktoś z Was, z niektórych korzysta i dzięki temu moglibyśmy wymienić się doświadczeniami ze współpracy maxwella z tym softem. Druga sprawa, czy sceny składacie w module studio czy w sofcie w którym modelujecie? Pozdrawiam
ledman Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 (edytowane) Też używam archicada, jeżeli nie chcesz wrzucać "zieleniny" do sceny to możesz spokojnie poprzez wtyczkę maxwellową renderować w archi. Jeżeli chcesz używać scattera, proxy i innych cudów to najlepiej w maxie również przez wtyczkę. Nie wiem czy w cinemie można masowo siać obiektami? Edytowane 5 Styczeń 2011 przez ledman
Piotr7979 Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Z tego co wiem to w wersji którą posiadam to nie (pakiet VIZUALIZE), potrzebny jest dodatek, bodajże MoGraph, niestety maxon przy 12 wycofał się z możliwości kupna poszczególnych dodatków oddzielnie i oferuje tylko duże pakiety, choć może są i jakieś darmowe dodatki, tego nie wiem. Na cineme zdecydowałem się właśnie z powodu jej dobrej współpracy z archicadem. Na pewno jest opcja masowego siania obiektami jeżeli mamy vue x'treme. Poza tym jest w fazie beta testów carbon scatter, również autorstwa e-onsoftware, niestety w chwili obecnej tylko dla maxa. Warto też wspomnieć o dodatku Architerra dla archicada który ma opcję "obsiewania" terenu obiektami bibliotecznymi. Pozdrawiam
Spyra Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Napisano 5 Styczeń 2011 Bawiąc się z Fire zabawiłem w Studio i powiem szczerze że zaczęło mi się tam podobać. Sam bym się chętnie dowiedział jak Studio znosi różne modele i przeładowane sceny. Ja jednak nie param się architekturą i zieleninkami więc nie doradzam w tym temacie. Jednak żaden konkurencyjny silnik nie ma chyba takiego „montażysty” jak Maxwell Studio.
Piotr7979 Napisano 6 Styczeń 2011 Napisano 6 Styczeń 2011 Pytanie może troche nie na miejscu, ale tak szczerze, choć ponoć nie zawsze to popłaca. Przy krótkich terminach posilkujecie się jakimiś dodatkowymi rendererami, czy maxwell i nic więcej? Pozdrawiam
Spyra Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 Tu jest nisza, ludzie z pasją… a nie chciwi łupieżcy ;)
zdeno Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 no do tej pory jak był określony termin to nawet nie zaczynałem w maxwellu od razu siadałem do vraya. jednak czekanie całą noc na render z poprawkami to zabije miłość do każdego obrazka. a jak czas nie gonił to dla przyjemności nawet można pomaxwellować. Teraz z tym całym FIRE , bardziej ma to sens jak możesz klientowi pokazać poprawkę w miare rozsądnym czasie.
Spyra Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 Piotr7979 Trzeba uważać na jedno. Przeciwnicy Maxwella są jak nakręcone zabawki, które powtarzają bez końca czas, czas, czas. Problem w tym ze zostały nakręcone w 2006r i nikt ich nie zatrzymał. Gdybym ich posłuchał to byłbym dawno wpuszczony w las. Obecnie cały czas testuję różne materiały z użyciem Fire. Nawet te wredne, co to mają niby iść po minimum 24h są po kilkunastu minutach na bardzo przyzwoitym poziomie, mówię o kamieniach szlachetnych itp. zdecydowanie najbardziej w d… daje displacement. Testuję na obrazku gdzie lekko przerobiłem simball do własnych potrzeb 1000x1000 pikseli z odpalonym Physical Sky i słoneczkiem oczywiście. Jak masz teraz takie narzędzie jak Fire i dostęp do tylu materiałów, to takie pytania świadczą o dużej bezradności w kreowaniu własnego zdania, co do tego czy się bawić Maxwellem na poważnie czy nie.
Piotr7979 Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Kiedy kupowałem maxwella była to wersja 1.5, o ile dobrze pamiętam -wiosna 2008 roku i komputer oparty na procesorze amd dwu rdzeniowym ( athlon x2 6000 -nie jestem pewien oznaczenia procesora) - wtedy trzeba było być cierpliwym. Obecnie pracuje na quadzie 9550 podkręconym do 3,4 ghz i wygląda na to że po prostu potrzebuję jakiegoś rozwiązania które przyśpieszy efekty mojej pracy. Wyjścia mam dwa (a nawet trzy): - kupić nowy komputer (zakładając że zostanę przy maxwellu, na co zwrócić uwagę przy doborze podzespołow?) - zaopatrzyć się w vray - nie bardzo mi to leży bo musiałbym poznawać nowy soft, a pozatym mam advance rendera dla cinemy i tu rozwiązanie 3 - spróbować opanować ten renderer, tyle ze nie ma on zbyt wielu użytkowników i byłbym bardziej zdany na siebie, a nie mam czasu na zabawę z nim Uff.. dość się rozpisałem, ale do płęty: i tak jakiś zakup przedemną, najprawdopodobnie nowy komputer, co byście radzili (co do komponentów rzecz jasna)??
Piotr7979 Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Jeszcze jedno, czy ktoś z was miał styczność z VUE 'xstreme (chodzi mi o to żeby był zintegrowany z maxem lub innym programem) i próbował wyrenderować obiekty vue za pomocą maxwella?
Spyra Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 Trzeba zacząć od wymagań potencjalnych klientów i Twoich własnych, co do jakości obrazków. Nie ma sensu pieścić czegoś czego nikt nie zauważy, lub też używać softu, którego możliwości nie potrafisz i nie zamierzasz wykorzystać. Dla mnie próg sensowności sprzętowej dla Maxwella, to Q6600 i jeśli kiedyś byłeś na 2-rdzeniach AMD, to doprawdy podziwiam. Twój obecny procesor osiąga przy tym zegarze w Cinebench 11.5 - ok. 4, a nowy Intel i72600k zbliża się do 10, więc kopnięcie mocy przy typowo domowym rozwiązaniu jest duże na dzisiaj i do tego dochodzi Fire, który jak dla mnie sporo zmienia.
Piotr7979 Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Właśnie się zastanawiam nad tym procesorem. Jeszcze tydzień temu myślałem o jakimś zestawie dwuprocesorowym na xeonach ale jak widze jak sandy bridge wypada w testach to zaczynam sie zastanawiać czy nie lepiej w tecj chwli kupić i7 2600k a najwyżej za pół roku kupić drugi komputer na jakimś procesorze na gnieździe które zastąpi s 1366 i spiąć je razem. Puki co wrzucę render pokoju hotelowego (wstępne przymiarki): model w rhino, maxwell 2.5 sl16 czas 4 godziny bez 1 minuty
Spyra Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 Na twoim miejscu zastanowił bym się nad V-ray, albo musisz nauczyć się lepszego optymalizowana materiałów i całego planu jeśli chodzi o światło. Maxwell jest blisko kamery i tego jak naprawdę widzi kamera więc trzeba kombinować podobnie jak w studio fotograficznym albo z planem filmowym. Mnie to odpowiada, ale to szerszy temat. Efekt słaby w stosunku do czasu, dla mnie 2h było by tu już lekką porażką. Ludzie na V-ray osiągną lepszy efekt szybciej, ale przy większej rozdziałce i odpowiednim wyzwoleniu potencjału Maxwella, V-ray zostanie z tyłu jeśli chodzi o efekt. To oczywiście moje luźne dywagacje z opcją nie wzniecania gorących dyskusji ;)
Piotr7979 Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Trochę nie bardzo mnie "pociągają" silniki takie jak vray. Dlatego, że z racji mojego zawodu (architekt) chciałem narzędzia, które w możliwie najwierniejszy sposób symuluje warunki rzeczywiste, wiem że maxwell nie jest w 100% zgodny z realnym światem, ale rozwiązania typu wstwianie w okno obiektu światło z mojego punktu widzenia odpadają. Po prostu, jeśli projektuję jakieś wnętrze to chce aby renderer był w stanie przeliczyć jak to światło wpadające przez okno rozłoży się wenątrz pokoju, bez stosowania jakiś trików które doświetlą ciemne fragmenty, które w rzeczywistości będą doświetlone, ale renderer sobie z tym nie radzi.
Piotr7979 Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Jeżeli chodzi o materiały to korzystam głównie z tego co jest dostępne na stronie maxwellrender. Raczej się nie bawię w ich tworzenie. Ale chyba zacznę. PS. SPYRA stwierdziłeś, że u Ciebie 2 godziny na taką scenę to porażka, czy mógłbyś rzucić informację na jakim procesorze pracujesz? Pozdrawiam
Piotr7979 Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Drugi obrazek, też maxwell 2.5 tle że w trybie draft (chyba coś nowego w 2.5 bo na notebooku mam potrzednią wersją i brakuje tej opcji) czas trochę ponad 3h SL 16.z hakiem(:D), nie bardzo oriętuję się z tymi świecącymi pixelami (coś podobnego powstaje w OCTANRENDER), jest jakaś opcja aby program to jakoś czyścił? Użytkownicy OCTANA sugrują aby renderować w dwukrotnie większej rozdzielczości a natępnie zmienić rozmiar obrazka. PS2 (drugie pytanie do SPYRY) Co masz na myśli pisząc o optymalizcji planu jeśli chodzi oświatło, bo jeżeli chodzi o emitery to wiem, jak najmniej poligonów, ale tu mamy tylko Physical sky bez dodatkowych świateł, a model jest nurbsowy. Pozdrawiam
zdeno Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 no od Spyry to się dużo nie dowiesz ;) to taki pohukujący na puszczy leśny dziadek, który tylko wygłasza okrągłe formułki a ni ...uja nie chce się podzielić wiedzą ;) te kropki to efekt silnego odbicia słońca (tzw. kaustyka) coś jak zajączki puszczane lusterkiem. powodują je materiały o roughness bliskim zero. bo działają jak ww. lusterka. silnik draft ( jest przeznaczony tylko do podglądu tak też efekty będą zawsze gorsze i do finalnych renderów lepiej używać opcji production. i dwie rady: Jeżeli chcesz pozostać przy maxwellu to kupuj sandy bridża. bo nic tak nie pomaga na szybkość działania jak kolejny komputer. druga rada. jedyne na co masz wpływ w maxwellu to materiały , cała reszta jest kompletnie nie istotna jeżeli chcesz używać "scenariuszy z realnego świata" czyli faktycznych ustawień kamery i świateł. Jeżeli będziesz używał tylko materiałów z sieci ( które moim zdaniem w 98% są do pupy) to w takowej czarnej pupie utkniesz. Wszystko co maxwell wypluwa to światło odbite lub przechodzące przez materiał i to jakiej jakości uzyskasz GI oraz jak realnie to będzie wyglądało zależy od materiałów. Zatem to pierwsze i ostatnie wyzwanie z którym musisz się zmierzyć , a jak już to przegryziesz to inne silniki renderujące będą Ci biły pokłony.
Piotr7979 Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Oki, w takim razie mam pytanie odnośnie "konstruowania" materiałów: na co zwracać uwagę przy ich tworzeniu, np. displacement zamula, jak wpływa parametr Fresnel, co powoduje że komputer ma masę roboty a efektów nie widać, czy bitmapa w wyższej rozdzielczości, czy więcej jej powtórzeń? Mam nadzieję że nie odwołuję się do jakiejś głęboko skrywanej wiedzy tajemnej typu jak zmienić ołów w zloto, tylko są to podstawy którymi ktoś się podzieli. Pozdrawiam i z góry dzięki
Spyra Napisano 8 Styczeń 2011 Autor Napisano 8 Styczeń 2011 Zdeno Sam kiedyś stwierdziłeś iż najprawdopodobniej używam (używałem) Maxwella w PL poza zwykłymi „normami obyczajowymi”, poza tym wypowiadałeś się dosyć pozytywnie o efektach mojej pracy chociaż ja osobiście mam dzisiaj stosunek pokorno-krytyczny (ciągłe niezadowolenie). To tak w nawiązaniu do leśnego dziadka i okrągłych formułek. Otóż ja już kilkakrotnie wypowiedziałem się co do najważniejszej moim zdaniem kwestii, czyli faktu iż OKO WIDZI INACZEJ NIŻ KAMERA. Stąd wynika cała masa problemów dotyczących możliwości i przewagi lub niedomagania Maxwella, ale to wymaga studiowania paru tematów obok. Na planie filmowym spece ustawiają wszystko tak abyśmy mieli wrażenie że dane ujecie obserwujemy okiem, natomiast gdybyśmy obserwowali plan z boku to kupa świateł, ekranów itd. Jak ktoś ma zamysł obserwowania realizmu ponieważ wpuści światło tędy i tędy, a dalej oczekuje określonego efektu, to się „przejedzie” ponieważ gdyby tam stał zamiast kamery widziałby to inaczej ze względu na zdolności adaptacyjne wzroku itd. Dlatego napisałem że Maxwell jest blisko kamery. Kurde temat jest szeroki, a mnie tu parę razy skopano po j… więc już wolę być leśnym dziadkiem z okrągłymi formułkami ;)
Spyra Napisano 8 Styczeń 2011 Autor Napisano 8 Styczeń 2011 (edytowane) Piotr7979 Użyję Physical Sky i słońca jeśli muszę, doświetlę delikatnie tu i tam, podporządkuję materiały szybszej zdolności odszumiania i razem będzie, bardziej real i szybciej, ale to wszystko wymaga kupy testów i pozyskania wiedzy którą trudno zbić w pigułę a szczątkowe informacje grożą wizytą w malinach. Inne silniki pozwalają szybciej znaleźć to czego NATURALNIE szukamy ponieważ w tej zabawie wszystko jest iluzją, ale opartą na tym co znamy z realnego świata. Maxwell jest dla upartych skur... Zrób tak: ściągnij sobie jakąś grupę bliźniaczych materiałów, która cię interesuje i testuj w Fire, następnie obserwuj efekt co do szybkości odszumiania oraz tego jak skonstruowany jest dany materiał i w ten sposób buduj wnioski. Fresnel itp. to już trochę wyższa szkoła jazdy bardziej dla chłopaków od biżuterii i produktów pstrykanych z bliska w reklamowej aurze (moje klimaty). Tobie do wnętrz pewne sprawy magą być nieprzydatne natomiast wpadki i drzemka w oczekiwaniu na efekt jak najbardziej możliwe. Tu zobacz - http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=32629 Tu masz konkretny zastrzyk wiedzy, resztę wygrzebiesz bez trudu - http://www.vtc.com/products/Maxwell-Render-2-Tutorials.htm Edytowane 8 Styczeń 2011 przez Spyra
zdeno Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 nie kwestionuję Twoich umiejętności wyżymania jakości z maxwella. Tylko lubujesz się w takich wzniosłych sentencjach. Tu chłop pyta o konkrety a ty mu "maxwell jest bliżej kamery" nawet mi to nic nie mówiło dopóki ukłuty szpilą nie wyłuszczyłeś przynajmniej w 10% co miałeś na myśli. Oczywiście masz rację w tym "okrągłym zdaniu" a jeszcze bardziej w tym że maxwell jest dla upartych sk...nów. Pełne poparcie ;) Kto Cię tu kopał kiedyś w jajka ? jakoś nie pamiętam a co drugi post przypominasz to braciom mniejszym vrayowym. wojny silnikowe to tu co miesiąc jakieś wybuchają tak też nie ma się co przejmować. I tak wiemy, że maxwell jest najlepszy a vray najszybszy. Ty Piotr to najpierw się przegryź przez manual, potem zarejestruj się u nextlimitów i przewal tutoriale o tworzeniu materiałów .na początek stare ale jare filmiki które Mike Verta zrobił. Takich gotowych porad w dwóch zdaniach to się nie da opisać. Ja tyle lat już się bawię maxwellem a nadal nie jestem zadowolony z moich materiałów. Jak będziesz miał konkretne pytania to wtedy pisz.
Piotr7979 Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 Panowie spokojnie nie chciałem tu awantur wszczynać:). Dzięki za linki. Cóż do tej pory nie próbowałem nawet optymalizować scen. Do maxwella podchodziłem trochę jak, aż boję się użyć tego sformuowania, tzw małpki, tzn. pstryk i gotowe, a że trzeba czekać na render, no cóż. Po zimie jest wiosna potem lato, po prostu taki pożądek rzeczy, tak więc sądziłem że i maxwella nie należy pośpieszać. Myliłem się. Mam nadzieję, że uczestnictwo w forum pomoże mi rozwinąć moje umiejętności i za jakiś czas może moja wiedza się na coś Wam przyda. Dzięki i pozdrawiam
zdeno Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 spokojnie ;) my się nie kłócimy . to tylko takie przekomarzanki starych dziadków. Jesteś tu nowy to pewnie nie wiesz , że w tym dziale to w zasadzie tylko nas dwóch można często spotkać zatem zamiast na GG to gadamy sobie ze Spyrą tutaj. W sumie i tak tego nikt nie czyta ;)
Spyra Napisano 9 Styczeń 2011 Autor Napisano 9 Styczeń 2011 Zdeno… bez fałszywej skromności mamy tu niezłą „oglądalność” co wynika ze starej sprawdzonej metody wzniecania iskier od czasu do czasu, co nie oznacza, że poziom merytoryczno-filozoficzny jest na niskim poziomie, jak na prawdziwych leśnych dziadków przystało. Za chwilę zacznę walić sentencje po łacinie. Możni 3d powinni nam odpalić dolę, zaprosić do Hiszpanii albo Bułgarii ;)
Gość Chrupek3D Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 Panowie, czy ten nowy Maxwell 2.5 korzysta z GPU czy nie korzysta :/ Mam wrazenie, ze w viewporcie (fire) to raczej na pewno, ale przy renderowaniu to do konca nie wiem. Zastanawiam sie, czy tandem CPU+GPU jest tutaj wskazany, czy raczej stawiac na mocny CPU.
velopl Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 Hmmm z tego co wiem to korzysta tylko z CPU ale reki nie dam sobie uciac EDIT:"Entirely CPU based - no additional hardware required" Takze juz moge dac sobie uciac reke ;)
Gość Chrupek3D Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 dzieki... Maxwell liczy szybciej na CPU niz Arion na CPU+GPU ;)
Gość Chrupek3D Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 moze trywialne pytanie, ale ktore kratki to te 5cm... te ciemniejsze grubsze, czy te maciupkie w srodku?
Piotr7979 Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 trywialne pytania czesto sa najlepsze, chodzi o te grube
Gość Chrupek3D Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 zerknalem w manuala i chyba jednak chodzi o te cienkie :/ "The number shown is the distance between two bright lines in the grid."
Piotr7979 Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Ja wstawilem obiekt w studio (cube standartowo ma 1;1;1) i oddalałem kamere az uzyskalem wartosc 1m a wtedy grube linie sie pokryly ze scianami cuba
Gość Chrupek3D Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 (edytowane) a ktora masz wersje Studio, bo w 2.5 grid jest staly 5cm. i oddalanie niczego nie zmienia - co dla mnie jest o wiele wygodniejsze niz w poprzednich wersjach. edit: w perspektywie grid jest staly, ale np. we front'cie sie zmienia. Edytowane 27 Styczeń 2011 przez Chrupek3D
Piotr7979 Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 2.5, grid sie zmienia w zaleznosci od powiekszenia
Gość Chrupek3D Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 u mnie jest staly w perspektywie :-) ale skoro Cube ma 1m to sprawa sie rozwiazala i te male (jasne) linie maja po 5cm. dzieki. edit: mam wlaczone Absolute grid w prefsach.
ledman Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 (edytowane) Czy próbował ktoś siać maxwellowe proxy? szukam alternatywy dla adv paintera? próbowałem już normalnym scatterem jak tutaj : ( ) ale zamienia w moim przypadku trawę na sześcian :'( ______________ edit: ground wiz słabo się sprawdza, szukam dalej :'P Edytowane 31 Styczeń 2011 przez ledman
Piotr7979 Napisano 20 Luty 2011 Napisano 20 Luty 2011 Ponoć nie ma głupich pytań, ale... Czy ktoś z Was słyszał o, lub próbował, uruchomić PS3 z linuxem i na tym odpalić maxwella:). Nie wiem jak to teraz wygląda, ale kiedyś można było zainstalować na PS3 linuxa. Ktoś się zetkną z podobnym eksperymentem?? Pozdrawiam
SimonM Napisano 24 Luty 2011 Napisano 24 Luty 2011 Ciekawy pomysł... ale zapewne wydajność byłaby cienka
zdeno Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 no ja się nie zetknąłem, ale nawet jak śmigam po natywnym forum to unikam tematów z linuxem, po ciężkich doświadczeniach z ubuntu 64bit ;)
Piotr7979 Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 Sprawa chyba nieaktualna. Przeglądałem dzis menu konsoli i brakuje opcji instalacji dodatkowego systemu (a kiedys taka możliwość była). Pozdrawiam
Spyra Napisano 26 Luty 2011 Autor Napisano 26 Luty 2011 Ciężkie doświadczenia z Ubuntu 64 wymagają litościwego skomentowania aby inne króliki uszły z życiem zawczasu..
zdeno Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 a trąba Twojego słonia niechaj nigdy nie trafi w kaktusy. nie mam pojęcia o co chodziło z tymi królikami...
Spyra Napisano 28 Luty 2011 Autor Napisano 28 Luty 2011 Królik - istota bezbronna, skąpana w niewiedzy, narażona na całe zło świata (również pułapki Ubuntu64).
zdeno Napisano 15 Marzec 2011 Napisano 15 Marzec 2011 ostry wymiatacz wkleił linka ze sporą bazą fajnych materiałów do maxwella V2 . Sprawa będzie jeszcze aktualna tylko kilka chwil zatem lepiej się pospieszyć. http://www.spotoarts.com/jason/Maxwell%20Materials.zip bierzcie i ssijcie z tego wszyscy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się