madin Napisano 16 Maj 2009 Napisano 16 Maj 2009 (edytowane) Witam! jest to mój już drugi ukończony projekt. Głównie chodziło mi o talerze. stół i otoczenie zrobiłem na szybko (co raczej na dobre nie wyszło). nie będę już tego poprawiał, zamieszczam do WIP'a dlatego, że i tak go tu przeniosą jak dam gdzie indziej. Edytowane 17 Maj 2009 przez madin
Monio Napisano 16 Maj 2009 Napisano 16 Maj 2009 Ten stół i trawa są bardzo niebardzo. :( Nie lepiej było zastawę ułożyć na jakimś białym plane'ie czy w środku sześcianu przy jakiejś ściance i dać na całą scenę delikatny ambient occlusion? Wyglądałoby to po stokroć lepiej. Na chwile obecną trudno mi przeć na zastawę bo stół wypala mi oczy i czuje jakby ktoś ściskał mi nerw wzrokowy kombinerkami. ;( Dzbaneczek jest super ale nie czaje jak na niego pada światło. Popracuj jeszcze nad tym. Stół i trawę albo wywal albo potraktuj jako główny element pracy.
indian Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 popracuj nad trawą tu masz dość interesujące tutki http://evermotion.org/?unfold_exclusive=162&unfold=exclusive http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=58315 pracuj
madin Napisano 17 Maj 2009 Autor Napisano 17 Maj 2009 Dobra, jednak postaram się coś z tym zrobić bo stół jest tragiczny (dopiero dzisiaj to zauważyłem).
blomd Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 przede wszystkim zrób coś z tymi okropnymi texturami, które się porozciągały. Stołowi m.in brakuje chamfera na krawędziach. Render mi się bardzo nie podoba, chyba robiony na bardzo szybko. Dorób jeszcze jakieś sztućce, bo palcami chyba nikt nie będzie jadł :P .
madin Napisano 17 Maj 2009 Autor Napisano 17 Maj 2009 ok. krzesła też będą, trawę zrobię, a stół poprawię ;)
sewcio Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 Inny materiał na stół i trawę bo wygląda bardzo sztucznie. Zmniejsz speculara dla zastawy.
mirach Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 Jak juz ktos pisal, lepiej by ci poszlo pokazanie tych talezykow w jakims szarym studiu. Stol jest straszny, zaczynajac od nieproporcjonalnosci modelu, poprzez zle mapowanie na nogach, konczac na zlej skali textury. Znajdz sobie zdiecie stolu na googlach i zrob model na jego podstawie, bedzie latwiej :)
Gość szysia565 Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 Chciałem zapytać co to za render, ale po cieniach widzę że scanline ;) A co do stołu, to podstawowym błędem jest to, że nogi rzadko kiedy wyrastają z samych rogów blatu. Spróbuj je przesunąć o pół długości w głąb i od razu będzie lepiej. Doczepię się jeśli wolno również modelu... Z tym chamferem to chyba nie o to chodziło, a teksturka miała wyglądać na drewno z tego co się domyślam. Prawda? A więc skoro to drewno jest, to pomyśl ile taki stół musiałby ważyć... Do czego zmierzam? Nogi i blat są dwa razy za grube. Pozdrawiam.
madin Napisano 18 Maj 2009 Autor Napisano 18 Maj 2009 Ok, tylko mam małe pytanie do was: jak zrobić, by nieoświetlone miejsce nie było całkiem czarne?
Eddy__ Napisano 18 Maj 2009 Napisano 18 Maj 2009 madin, korzystasz z MR ? Zapraszam do lektury: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28412 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=31457
Temporal Napisano 18 Maj 2009 Napisano 18 Maj 2009 By nie bylo calkiem czarne? Proste wyjscie: dodac kolejne zrodlo swiatla i skierowac na ciemnice dla odpowiednich swiatlem pobawic sie intensywnoscia by miec np lekkie doswietlenie a nie przaranie Druga opcja: GI (global ilumination) w scanline mozesz uzyc namiastki GI za pomoca radiosity badz light tracer (polecam ta opcje).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się