Skocz do zawartości

Zastawa


madin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

jest to mój już drugi ukończony projekt. Głównie chodziło mi o talerze. stół i otoczenie zrobiłem na szybko (co raczej na dobre nie wyszło). nie będę już tego poprawiał, zamieszczam do WIP'a dlatego, że i tak go tu przeniosą jak dam gdzie indziej.

st2.jpg

Edytowane przez madin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ten stół i trawa są bardzo niebardzo. :( Nie lepiej było zastawę ułożyć na jakimś białym plane'ie czy w środku sześcianu przy jakiejś ściance i dać na całą scenę delikatny ambient occlusion? Wyglądałoby to po stokroć lepiej. Na chwile obecną trudno mi przeć na zastawę bo stół wypala mi oczy i czuje jakby ktoś ściskał mi nerw wzrokowy kombinerkami. ;( Dzbaneczek jest super ale nie czaje jak na niego pada światło.

Popracuj jeszcze nad tym. Stół i trawę albo wywal albo potraktuj jako główny element pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim zrób coś z tymi okropnymi texturami, które się porozciągały. Stołowi m.in brakuje chamfera na krawędziach. Render mi się bardzo nie podoba, chyba robiony na bardzo szybko. Dorób jeszcze jakieś sztućce, bo palcami chyba nikt nie będzie jadł :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz ktos pisal, lepiej by ci poszlo pokazanie tych talezykow w jakims szarym studiu. Stol jest straszny, zaczynajac od nieproporcjonalnosci modelu, poprzez zle mapowanie na nogach, konczac na zlej skali textury. Znajdz sobie zdiecie stolu na googlach i zrob model na jego podstawie, bedzie latwiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szysia565

Chciałem zapytać co to za render, ale po cieniach widzę że scanline ;) A co do stołu, to podstawowym błędem jest to, że nogi rzadko kiedy wyrastają z samych rogów blatu. Spróbuj je przesunąć o pół długości w głąb i od razu będzie lepiej. Doczepię się jeśli wolno również modelu... Z tym chamferem to chyba nie o to chodziło, a teksturka miała wyglądać na drewno z tego co się domyślam. Prawda? A więc skoro to drewno jest, to pomyśl ile taki stół musiałby ważyć... Do czego zmierzam? Nogi i blat są dwa razy za grube.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By nie bylo calkiem czarne? Proste wyjscie: dodac kolejne zrodlo swiatla i skierowac na ciemnice dla odpowiednich swiatlem pobawic sie intensywnoscia by miec np lekkie doswietlenie a nie przaranie

 

Druga opcja: GI (global ilumination) w scanline mozesz uzyc namiastki GI za pomoca radiosity badz light tracer (polecam ta opcje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności