Destroyer Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 (edytowane) Hej Tak jak w tytule, czy da się jakoś z mel-a szybko połączyć 2dplacement node do file node tak jak robiąc to ręcznie wybiera się default i tworzy się z 10 połączeń? czy trzeba ręcznie wszystkie połączenie wstukiwać? Edytowane 17 Maj 2009 przez Destroyer
Kroopson Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 { $plugs = {".coverage", ".translateFrame", ".rotateFrame", ".mirrorU", ".mirrorV", ".stagger", ".wrapU", ".wrapV", ".repeatUV", ".offset", ".rotateUV", ".noiseUV", ".vertexUvOne", ".vertexUvTwo", ".vertexUvThree", ".vertexCameraOne", ".outUV", ".outUvFilterSize"}; $sel = `ls -sl`; if (size($sel) != 2){ error("select 2 nodes"); } else { for ($p in $plugs){ if ($p == ".outUV"){ connectAttr -f ($sel[0] + $p) ($sel[1] + ".uvCoord"); } else if ($p == ".outUvFilterSize"){ connectAttr -f ($sel[0] + $p) ($sel[1] + ".uvFilterSize"); } else { connectAttr -f ($sel[0] + $p) ($sel[1] + $p); } } } } Prosie. zaznaczasz 2dtexturecośtam i potem file node i odpalasz skrypta 1
Destroyer Napisano 17 Maj 2009 Autor Napisano 17 Maj 2009 aa to taka pętla :) jutro sprawdzę w boju jak to będzie działać generalnie to w założeniu ma to być automatyczne tworzenie nodów i łączenie ich więc ich zaznaczanie nie wchodzi w grę :) ale to już sam rozpracuję jak to zrobić :) dzięki za pomoc! :)
Kroopson Napisano 18 Maj 2009 Napisano 18 Maj 2009 zamiast $sel = `ls -sl`; napisz: string $sel[]; $sel[0] = `createNode 2dTexturePlacement`; $sel[1] = `createNode fileNode`; i też powinno zadziałać chociaż piszę "z bani" więc mogły mi się pomylić nazwy nodów. Jest też możliwosć że jak tworzysz fileNode to on automatycznie tworzy 2dTexturePlacement. Good luck trying :)
Destroyer Napisano 18 Maj 2009 Autor Napisano 18 Maj 2009 w ogóle nie użyłem $sel i nawet warunku if po prostu zmieniłem skryptem nazwy utworzonych nodów i odwołałem się do nazw :) wszystko działa jak trzeba :) thx again :)
Destroyer Napisano 18 Maj 2009 Autor Napisano 18 Maj 2009 wiem, że Twój sposób jest dużo bardziej elegancki ale moj jest dla mnie bardziej zrozumiały :D wcześniej na samym początku i tak miałem wszystko napisane w taki sposób :) connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.coverage uvTextureMap.coverage; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.outUvFilterSize uvTextureMap.uvFilterSize; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.outUV uvTextureMap.uvCoord; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.vertexCameraOne uvTextureMap.vertexCameraOne; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.vertexUvThree uvTextureMap.vertexUvThree; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.vertexUvTwo uvTextureMap.vertexUvTwo; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.vertexUvOne uvTextureMap.vertexUvOne; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.noiseUV uvTextureMap.noiseUV; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.rotateUV uvTextureMap.rotateUV; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.offset uvTextureMap.offset; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.repeatUV uvTextureMap.repeatUV; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.wrapV uvTextureMap.wrapV; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.wrapU uvTextureMap.wrapU; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.stagger uvTextureMap.stagger; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.mirrorV uvTextureMap.mirrorV; connectAttr -force uvTextureMap2dPlacement.mirrorU uvTextureMap.mirrorU; :D a do tego do czego go uzyłem jest more than enought :) choć Twoja wersja nie jest dla mnie taka "trudna" i pewnie przyda mi się na zaś :)
Kroopson Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 jak to powiedział w jednym z wykładów Jason Schleifer: "for god's sake, learn MEL" :)
Destroyer Napisano 19 Maj 2009 Autor Napisano 19 Maj 2009 ;) heh wiedziałem że moja metoda brute force się spodoba haha :D
beny Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 az milo sie patrzy na kod jaki zaprezentowal na tym prostym przykladzie kroopson :) miooodzio, po prostu wielki szacun za dbalosc o efektywne wykorzystanie zasobow i skalowalność projektu!
beny Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 My Ciebie też nie, zwlaszcza ze jakbys byl w piatek to moze bym sie pojawil na szczelaniu bo ktos by troche wzial roboty z mych delikatnych plecoof :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się