Skocz do zawartości

Aniol: Ona, Istota Eteryczna


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jakoś zamiast eterycznie jest makabrycznie... ładny modeling, choć twarz mi niezbyt podchodzi (+ dziwne cienie na twarzy - nie powinno ich chyba być przy takim oświetleniu) , ale pracka jakoś do mnie nie przemawia.. Duży bałagan :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt troche chaosu tu sie wdziera, ale postac jest eteryczna wiec reszte mozna usprawiedliwic...

tak pozatym wszytko jest wporzadku poza kolorem który jakos mi do gustu tu nie przypada ... a jakby zamiast rózowego dalbys niebieski lekki ...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeech adamkos nie widzi mi się to wszystko; jeśli render miał wyłapać ulotność i eteryczność to największą krzywdę doznajesz od tycz skrzydeł :(; kuleje wszystko od kolorystyki poprzez bydowę i kompozycję; strasznie ciężko będzie ci się z tgo wyratować, ale życzę powodzenia :)

 

ja bym widział skrzydła w bardziej tradycyjnym kształcie z piórami na dosyć dużej przezroczystości ... no chyba, ze to nie miały być skrzydła, lecz jakaś paszcza rekina, albo coś takiego - wtedy sorry, nie ingeruję w pomysł, choć zarzuty do tego czegoś w mocy podtrzymuję ...

 

edit:

spróbuj zamknąć laskę z lewej i prawej strony; niech jej eteryczność będzie skontrastowana przez ciemne obszary na skarajch - powinno trochę pomóc; wymyśl jakiś motyw np. otwieracjąca się kabina hibernacyjna z której na siłę przeciska się światło by wydostać się w kierunku odbiorcy, albo coś w bardziej ulotnym stylu ... sam nie wiem co, nie mam teraz pomysłu :)

 

[Wyedytowany dnia 24-6-2004 > dzudzu]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm - tentego jakos to bedzie;) narazie ucze sie zbrusha na tej scence. nie oczekujcie nie wiem czego po bialym shaderze i swirlu na backgroundzie... poza tym mi sie podoba;) przynajmnie kadr i kompozycja. ale to moze dlatego ze moge to sobie poobracac w 3d...dzudzu - daj mi sie jeszcze troche pobawic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Final! juz nic nie zmieniam, zreszta i tak nie ma czasu.

Podsumowanie:

 

modeling wstepny: 3dsmax 6

modeling zaawansowany: zbrush

texturing/rendering: 3dsmax 6

compositing: Photoshop.

 

Sorki za brak tla, ale cholera wie jak to niebo wyglada;)

 

dzieki Wszystkim za doping/krytyke, to byla super bitwa. milo sie z Wami maksowalo. A tutaj pracka:

 

 

eter6b.jpg

 

[Wyedytowany dnia 5-7-2004 > adamkos]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności